اجزای چیدمان و دکوراسیون

رنج قیمت برای خرید حوله خشک کن استیل مدرن

برای این که یک خرید مناسب برای حوله خشک کن منزل خود داشته باشیم، لازم است که قیمت خرید حوله خشک کن استیل را بدانیم. همان طور که تا کنون مشاهده کرده اید، حوله خشک کن های مختلف با طرح ها و رنگ ها و جنس های مختلف از برند های گوناگون با قیمت های متفاوت در بازار دیده می شوند. هر خانواده ای نیز بسته به توان مالی خود و نیاز خود اقدام به خرید یکی از این حوله خشک کن های استیل یا آلومینیومی موجود در بازار می کند.

قیمت خرید حوله خشک کن های استیل در بازار ایران در زمستان سال 1402 از حدود 10 میلیون تومان که مربوط به حوله خشک کن های استیل کروم مات مدل نردبانی 60 سانتی است، شروع می شود و تا قیمت های حدودی 50 میلیون تومان که متعلق به مدل حوله خشک کن های دکوراتیو بزرگتر است، ادامه پیدا می کند.

بدیهی است که هر چه مدل ساختاری حوله خشک کن شما ساده تر باشد و رنگ آن معمولی تر باشد مانند رنگ کروم مات یا نقره ای قیمت آن پایین تر است و هر چه مدل ساختاری حوله خشک کن استیل دکوراتیوتر و پیچیده تر باشد و رنگ آن نیز شیک تر و خاص تر باشد، قیمت آن بالاتر است. علاوه بر آن، هر چه حوله خشک کن استیل شما ابعاد و اندازه کوچکتری داشته باشد، قیمت آن پایین تر است.

در کل می توان گفت جنس استیل سازنده آن حوله خشک کن و میزان مقاومت در برابر زنگ زدگی و بازده گرمایشی آن فاکتور اساسی تعیین کننده قیمت است. حتی برند و نام شرکت تولید کننده آن حوله خشک کن نیز در قیمت آن تاثیر گذار است. به نحوی که برند های مشهورتر دارای قیمت های بالاتری نسبت به برند های غیر معروف هستند.

ادامه مطلب  انتخاب کاغذ دیواری مناسب با توجه به فضای شما

قیمت خرید حوله خشک کن استیل

از آن جایی که امروزه بیشتر مردم ترجیح می دهند که از حوله خشک کن های استیل در خانه خود استفاده کنند، بهتر است بیشتر با قیمت خرید حوله خشک کن استیل آشنا شویم. مسلم است که قیمت حوله خشک کن های استیل دکوراتیو و با رنگ های خاص قیمت بالاتری نسبت به مدل های ساده تر حوله خشک کن و رنگ های معمولی و نقره ای دارند.

به علاوه با نگاهی در میان قیمت های انواع حوله خشک کن در بازار متوجه می شویم که قیمت فروش حوله خشک کن های استیل کروم مات از قیمت حوله خشک کن های استیل ساده و براق پایین تر است. همچنین قیمت مدل های حوله خشک کن فلت مستطیلی از قیمت حوله خشک کن های استیل لوله ای بیشتر است. قیمت حوله خشک کن های طلایی فلت مستطیل از حدود 2 میلیون تومان به بالاتر است.

مقایسه قیمت خرید حوله خشک کن استیل

علاوه بر آن با نگاهی به قیمت خرید حوله خشک کن استیل از برند های مختلف موجود در بازار در می یابیم که قیمت حوله خشک کن های استیل خمیده از قیمت حوله خشک کن های استیل نردبانی بالاتر است. به صورتی که مدل های نقره ای حوله خشک کن های استیل خمیده قیمتی بین 15 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان دارند. در حالی که مدل های رنگ طلایی حوله خشک کن های خمیده حدود قیمتی بین 18 الی 23 میلیون تومان دارند.

علاوه بر جنس استیل حوله خشک کن و میزان مقاومت آن در برابر زنگ زدگی و سایز و ابعاد حوله خشک کن، فاکتور تاثیر گذار دیگر بر روی قیمت خرید حوله خشک کن استیل رنگ آن است. به این صورت که رنگ نقره ای و کروم مات پایین تر قیمت را در بازار دارند و رنگ های طلایی و زیتونی بالاترین قیمت را در بین حوله خشک کن های استیل از آن خود کرده اند.

ادامه مطلب  اشنایی با صفر تا صد پارتیشن اداری در اجرای دکوراسیون اداری

جمع بندی

به طور کلی باید بدانید که علاوه بر جنس استیل سازنده حوله خشک کن و میزان مقاومت آن در برابر زنگ زدگی و سایز و ابعاد آن، فاکتور تاثیر گذار دیگر بر روی قیمت خرید حوله خشک کن استیل رنگ آن است. به این صورت که رنگ نقره ای و کروم مات پایین تر قیمت را در بازار دارند و رنگ های طلایی و زیتونی بالاترین قیمت را در بین حوله خشک کن های استیل از آن خود کرده اند.

قیمت خرید حوله خشک کن استیل ساده مدل نردبانی و با رنگ کروم مات بسته به ارتفاع آن بین 1 الی 2 میلیون تومان است. حوله خشک کن های دکوراتیو نقره ای بسته به سایز و تعداد لوله های آن، محدوده قیمتی بین 2 الی 3 میلیون تومان دارند و حوله خشک کن های طلایی دکوراتیو قیمتی بین 15 الی 20 میلیون تومان دارند که این محدوده قیمتی بستگی به شرکت تولید کننده و کیفیت برند حوله خشک کن نیز دارد.

 

گلزار رادیاتور با سابقه‌ای درخشان در تولید لوازم داخلی و خارجی ساختمان در سالیان طولانی، به تولید حوله خشک کن های استیل دکوراتیو مشغول شده است؛ که در این حوزه با کسب 5 سال سابقه‌ی درخشان تولید و عرضه‌ی حوله خشک کن های باکیفیت و بی‌نظیر، امروز توانسته با همراهی شما تولیدات خود را گسترش دهد، به صورتی که امروز شما طرح سفارشی حوله خشک کن خود را برای ما روی کاغذ میکشید و پس از دریافت اعلام قیمت، حوله خشک کن باکیفیت و دکوراتیو خود را دریافت مینمایید.

مشاوران گلزار رادیاتور همواره آماده اند تا در خرید بهترین حوله خشک کن استیل بهترین خدمات را به شما ارائه دهند، جهت دریافت مشاوره رایگان خرید رادیاتور یا حوله خشک کن استیل میتوانید با مشاوران این مجموعه در تماس باشید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی حوله خشک کن گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ فروشگاه حوله خشک کن مدرن نیز در گلزار رادیاتور فراهم است که این مورد از خرید حضوری رادیاتور بسیار آسانتر بوده و شما میتوانید با چند کلیک به خرید اینترنتی حوله خشک کن خود بپردازید. همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

ادامه مطلب  چیدمان مدرن با قانون دو سوم !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا