اجزای چیدمان و دکوراسیون

تکنیک های تزیین قفس با گل را بیاموزید!

تزیین قفس با گل یکی از ترفندهای دکوراسیون مدرن و شیک است که در بین پیروان اکسسوری های جدید و خاص به ویژه تزیین کنندگان سفره عقد و مجریان مراسم عروسی جایگاه ویژه ای دارد.
البته می توان از انواع گل ها به روش های مختلف برای تزیین سلول با گل استفاده کرد، اما قطعا همه این روش ها به یک اندازه زیبا نیستند.
در این مقاله به زیباترین روش های تزیین قفس با گل می پردازیم و بهترین ایده ها را در اختیار شما دوستان و همیشگی های مجله تراس مگ قرار می دهیم تا با ترکیب قفس پرنده با شاخه های گل باغی زیبا ایجاد کنید. زندگی تو.

قفس پرندگان را با گل تزئین کنید

یک اسفنج گرد مناسب ته قفس خود بردارید و شاخه های گل های مورد نظر خود را جدا کرده و در اسفنج فرو کنید، برای این کار بهتر است از گل رز سفید استفاده کنید سپس این اسفنج را در وسط قفس و اطراف آن قرار دهید. این، از چند شمع استوانه ای زیبا کمک بگیرید (ما شمع های قرمز را پیشنهاد می کنیم). به یاد داشته باشید که ارتفاع شمع ها باید کمی بیشتر از توپ گل شما باشد تا در صورت روشن کردن شمع، احتمال سوختن گل ها وجود نداشته باشد.

روش دیگر برای تزیین قفس با گل استفاده از نخ های گل است. می توانید یک رشته گل های مختلف یا یک نوع گل مثلا ارکیده تهیه کنید و با سیم به صورت مورب به بالای قفس محکم کنید و سپس داخل قفس را با شمع های زیبا اما کوتاه تزئین کنید.

ادامه مطلب  ادامه مطلب

قفس را با گل های طبیعی تزئین کنید

گل رز صورتی به صورت چرخشی روی شبکه های مشبک سفید چیدمانی کلاسیک و شیک ایجاد می کند.
یک اسفنج مربعی را با توجه به اندازه سلول در آن قرار دهید. مجموعه ای از گل های متفاوت و زیبا (چند گل ارکیده، چند گل رز، چند گل ستاره ای، چند شاخه گل کوچک و ریز سفید و بنفش… و حتماً چند شاخه گل آبشاری) تهیه کنید و سپس ساقه ها را قرار دهید. از گلها را در ابعاد کوتاه و بلند ببرید و در قسمت بیرونی قفس در اسفنج داخل قفس قرار دهید. در این فرآیند ابتدا گل های بزرگتر و سپس گل های کوچکتر نصب کنید و در نهایت قسمت های باز را با هر برگ بپوشانید.

این مقاله را از دست ندهید: گل آرایی حرفه ای در 4 مرحله آسان

قرار دادن یک گلدان با گل های فصلی و رنگ های مناسب برای هر فصل در قفس می تواند ایده بسیار جالبی باشد.

اگر قصد دارید از قفس تزئین شده برای هدیه دادن به عزیزانتان استفاده کنید، ایجاد تاج گل و گذاشتن آن روی قفس و قرار دادن کادو در داخل قفس می تواند ایده خوبی باشد.

قفس را با گل تزئین کنید

ترکیب گل های ادریسی با گل رز بسیار جالب است. از این ترکیب خاص می توانید برای تزیین قفس با گل به طرق مختلف (توپ های رنگی، ریسمان و …) استفاده کنید و سپس چسباندن پرندگان مصنوعی یا پروانه های رنگارنگ به دیواره های قفس از افزایش بیشتر آن جلوگیری می کند.

ایده تزیین قفس گلی خاص و منحصر به فرد بعدی این است که چند کره شیشه ای از سقف قفس آویزان کنید و در هر یک از این کره ها یک فرشته کوچک قرار دهید و سپس یک گل زیبا را بالای قفس قرار دهید.
این ایده از یک عروسی زیبا را می توان به گونه ای تغییر داد که دو توپ شیشه ای را از سقف قفس آویزان کنید و حلقه یکی از زوجین را داخل هر کدام قرار دهید و سپس با نصب گل های زیبا قفس را طراحی کنید.

ادامه مطلب  مبل چه رنگی بخرم تا جلوه بهتری داشته باشد؟

تزیین سفره عقد قفس گل

از یک قفس تزئینی به عنوان گلدان خانواده کاکتوس استفاده کنید. با ریختن مقداری خاک در ته قفس و کاشت مجموعه ای متفاوت از کاکتوس های یک خانواده، گلدانی بسیار زیبا و خاص بسازید.

پوسته تخم‌مرغ‌هایتان را دور نیندازید، برای استفاده از تخم‌مرغ یک سوراخ کوچک در پوسته ایجاد کنید، سپس محتویات تخم‌مرغ را با احتیاط از آن سوراخ بیرون بیاورید و آن را کاملا تمیز کنید. زمانی که تعداد این پوست ها به میزان قابل توجهی افزایش یافت، شروع به رنگ آمیزی کنید و آن ها را کف قفس قرار دهید و با توجه به رنگ این تخم مرغ های رنگی، داخل قفس را با همان طیف رنگی گل ها پر کنید.

این مقاله را از دست ندهید: فانوس های تزئینی ایده جالبی برای دکوراسیون هستند

سلول های قدیمی و کثیف خود را از انبار خارج کنید و دوباره رنگ آمیزی کنید و سپس شیشه های رنگی را داخل آن سلول ها قرار دهید و آن را با گل های رنگارنگ پر کنید.

کف قفس خود را با شاخ و برگ درختان زیبا طراحی کنید و سپس از چند پرنده مصنوعی سبک در مکان های قابل مشاهده استفاده کنید. این طرح می تواند یک ذهنیت روستایی آرام را به خانه شما بیاورد.

طرح قفس پرنده با انواع گل

یک لیوان شفاف با دهانه باریک داخل قفس قرار دهید و سپس آن را با یک دسته گل همرنگ پر کنید. برای این کار دو روش وجود دارد، شیشه و تمام قسمت های گل داخل قفس است یا می توانید گل ها را از بیرون داخل شیشه قرار دهید تا خود گل بیرون از میله های قفس و ساقه ها داخل آن باشند. شیشه قفس هر دو روش می توانند جلوه ای زیبا و متفاوت ارائه دهند.

ادامه مطلب  پرده آشپزخانه زبرا

خرید انواع قفس های تزئینی از شیک اند تک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا