اجزای چیدمان و دکوراسیون

راهنمای خرید جارو برقی

جاروبرقی یکی از وسایل ضروری و مهم لوازم خانگی برقی و جهیزیه عروس می باشد که باید در انتخاب آن دقت کنیم. در این مقاله ضمن راهنمای خرید جاروبرقی بهترین مدل های موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. تنوع جاروبرقی در بازار بسیار زیاد است که همین موضوع کار انتخاب بهترین گزینه را کمی سخت می کند اما نگران نباشید معرفی جاروبرقی های محبوب و مطالعه نکات ذکر شده در این مقاله به انتخاب بهتر شما کمک خواهد کرد. پس تا آخر همراه ما باشید.

انواع جاروبرقی کدام است؟

جاروبرقی های موجود در بازار را بطور کلی می توان به 4 دسته جاروبرقی سطلی، خانگی (خوابیده)، رباتیک و شارژی تقسیم بندی کرد که در ادامه هر کدام را بیشتر توضیح خواهیم داد.

جاروبرقی سطلی: طراحی جاروبرقی سطلی همانطور که از نامش پیداست بصورت ایستاده می باشد و بوسیله 3 یا 4 چرخ قابلیت جابجایی دارد. اغلب جاروبرقی های ایستاده به موتورهای قدرتمند مجهز می شوند چرا که بیشتر برای سالن ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر ویژگی های جذاب جارو برقی های ایستاده جدید می توان به: نداشتن کیسه و قابلیت جارو کردن مایعات علاوه بر زباله های خشک اشاره کرد. مدل های بدون کیسه در واقع مقرون بصرفه بوده و بعد از هر بار پر شدن کافیست تا مخزن آنها را خالی کنید.

جاروبرقی خانگی: جارو برقی های خانگی بیشتر بصورت خوابیده طراحی می شوند و جزو پرفروش ترین و محبوب ترین جارو برقی های موجود در بازار هستند. پیشنهاد می شود حتما مدل هایی که وزن سبک، ابعاد جمع و جور و صدای کمی دارند را انتخاب کنید. جارو برقی های خانگی با داشتن سری های متنوع به شما امکان تمیز کردن نقاط مختلف منزل از جمله گوشه مبل و زیر تخت را می دهند.

جاروبرقی رباتیک: این نوع جاروبرقی بدون نیاز به دست و بر حسب برنامه از قبل تعیین شده نقاط مد نظرتان را جارو کرده و در مدل های جدید امکان کنترل آن از راه دور با گوشی هوشمند وجود دارد. جاروبرقی رباتیک قابلیت مسیریابی دقیق بدون برخورد به موانع را دارد و می تواند قدرت مکش را با توجه به سطوح مختلف تغییر دهد. شما می توانید با خیالی راحت جارو کردن زیر تخت و مبل را به آن بسپارید چون بخوبی از پس این کار برخواهد آمد.

ادامه مطلب  آیا قیمت میز ناهار خوری به جنس آن بستگی دارد؟

جارو شارژی: این نوع جارو برای جارو کردن سریع گاه و بیگاه بسیار مناسب است. در واقع اگر حیوان خانگی یا بچه کوچک دارید این وسیله برای شما ضروری می باشد و به شما این امکان را می دهد خیلی سریع و بدون تشریفات جارو کنید. جارو شارژی همانطور که از نامش پیداست با هر بار شارژ شدن 2 تا 5 ساعت برای شما جارو می کند. جارو شارژی ابعاد جمع و جوری داشته و مکش زیادی ندارد و برای جاروکردن های سبک و دم دستی طراحی شده است.

بهترین مدل جاروبرقی کدام است؟ [معرفی 6 مدل پرفروش با مکش فوق العاده]

جاروبرقی اسنوا مدل 2100 وات SVC-CA18YW

جاروبرقی اسنوا مدل 2100 وات SVC-CA18YW  یکی از پرفروش ترین و جزو بهترین جاروبرقی اسنوا است که با کیفیت خوب و قیمت ارزان تولید شده است. داشتن گارانتی 2 ساله در واقع خیال مشتری را برای استفاده تا مدت ها راحت کرده است. قدرت موتور این مدل 2100 وات است که برای مصارف خانگی گزینه ای عالی می باشد. این جارو برقی توسط برند نام آشنای اسنوا تولید شده که یکی از مورد اعتمادترین مارک های ایرانی است و خدمات پس از فروش خوبی دارد.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ919

این جاروبرقی علاوه بر داشتن گارانتی 18 ماهه، رنگبندی متنوعی دارد که برای سلایق مختلف مناسب است. ابعاد 500*320*280 میلی متر و وزن 10 کیلوگرم از مشخصات فنی آن می باشد. طول کابل 7 متر است و دیگر نیاز به جابجایی پریز نیست. در ادامه با ویژگی های این جارو برقی بیشتر آشنا شوید.

  • دارای غلتک نرم
  • دارای ضربه گیر نرم
  • نازل های ۳D-EZ
  • عملیات دمش
  • سری پارویی
  • سری گرد گیر
  • سری باریک
  • دفترچه راهنما جهت استفاده آسان
ادامه مطلب  ساخت غرفه اقتصادی با کیفیت

جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501G

این جاروبرقی یکی از محبوب ترین مدل های برند پاکشوما می باشد که در ابعاد 30*50 سانتی متر و با وزن 7 کیلوگرم تولید و عرضه شده است. این محصول از نظر مکش، طراحی، ارزش خرید و کیفیت ساخت فوق العاده است ضمن اینکه صدای مزاحم کمی تولید می کند. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به داشتن گارانتی 24 ماهه و رنگبندی بسیار متنوع اشاره کرد.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174/01

فیلیپس یکی برندهای موفق در زمینه تولید لوازم خانگی برقی است که محصولات باکیفیتی را تولید و به سرتاسر جهان صادر می کند. جاروبرقی فیلیپس مدلFC9174/01 یکی از محصولات همین برند نام آشناست که در ابعاد 545*480*354 سانتی متر و با وزن 6 کیلوگرم تولید شده است. این جاروبرقی با تولید صدای مزاحم 75 دسی بل صدای خیلی بلندی ندارد و قابل تحمل است البته اگر خیلی حساس باشید شاید شما را کمی آزار دهد. نوع فیلتر استفاده شده در این مدل خروجی هپا 13 است که فیلترینگ بسیار قوی داشته و هوای پاک را در اختیار شما قرار می دهد.

قدرت موتور 2200 وات است که برای مصارف خانگی بسیار عالی است و خرید آن به شما پیشنهاد می شود. توجه داشته باشید این محصول مطابق با تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای جهانی ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. یکی از نقاط قوت این مدل بازدهی بالای آن است چرا که موتور در طولانی مدت کیفیت و راندمان خود را از دست نمی دهد. دقت داشته باشید این مدل از نوع کیسه دار بوده که باید در زمان مناسب کیسۀ آن تعویض گردد تا موتور دستگاه دچار آسیب نشود.

ادامه مطلب  چرا باتری ساعت دیواری زود تموم میشه؟

جارو برقی ایرانی چی بخرم

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22R

این جاروبرقی علاوه بر فروش بالا، تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 92 درصدی مشتریان شده است که آمار فوق العاده ای محسوب می شود و از این لحاظ رکوردار است. شما می توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. پس اگر به دنبال یک جاروبرقی باکیفیت و ارزان قیمت می گردید این مدل جزو بهترین هاست. در ادامه با مشخصات این مدل بیشتر آشنا شوید.

  • دارای ۸ مرحله فیلتراسیون
  • دارای برس توربو
  • تنظیم الکتریکی قدرت مکش
  • کنترل پنل LED روی بدنه
  • نشانگر دیجیتالی پر بودن کیسه زباله
  • لوله تلسکوپی قابل تنظیم
  • گیره نگه دارنده ملحقات
  • فیلتر قابل شستشو HEPA ۱۳
  •  برس مبل، برس پرده و گوشه پاک کن
  • کنترل روی دسته
  • برس توربو
  • نشانگر وضعیت فیلتر HEPA

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB یکی از قدرتمندترین جاروبرقی های این برند ایرانی شناخته شده است که موفق به کسب رضایتمندی 87 درصدی مشتریان شده است. این محصول در ابعاد 470*270*210 میلی متر و با وزن 5.5 کیلوگرم تولید شده است. این جارو از نظر کیفیت موتور و قدرت مکش با مدل های خارجی مقایسه می شود. اگر سوال کنید که جاروبرقی پارس خزر کدوم مدلش خوبه ؟ ما این مدل رو پیشنهاد می کنیم. در ادامه با ویژگی های این مدل بیشتر آشنا شوید.

  • دارای فناوری Quattro Power
  •  دارای فیلتر HEPA قابل شستشو
  • لوله خرطومی با روکش کنفی
  • نشانگر برای نمایش پر شدن کیسه آشغال
  • دارای برچسب انرژی A
  • قابلیت Double Filtration برای تصفیه کامل هوای خروجی به فضای اتاق

امیدواریم این بخش مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین مدل جارو برقی از برندهای معتبر و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول؛ شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا