اجزای چیدمان و دکوراسیون

چیدمان مدرن با قانون دو سوم !

شما می توانید از چیدمان مدرن در هر جای خانه استفاده کنید و از ترکیبی از هنر و خلاقیت برای بهبود محیط زندگی خود استفاده کنید. آمیختن سبک زندگی مدرن با تنوع و زیبایی کار مشکلی نیست، با چند تغییر کوچک می توانید نتیجه عالی بگیرید و از محیط اطراف خود لذت بیشتری ببرید.

به عنوان طراح داخلی خانه خود، می توانید با چیدمان مبلمانی که آرامش بیشتری را القا می کند، تعادل و تناسب را در مبلمان خانه خود ایجاد کنید.

یکی از قوانین چیدمان مدرن در طراحی داخلی، قانون طراحی دو سوم است. در این مقاله سعی شده است با ارائه چند نمونه این قانون بیشتر ارائه شود. ویژگی مهم قانون دو سوم این است که انرژی شما را برای ارتباط و فعالیت دو چندان می کند و می توانید در هر لحظه از زندگی خود از این تعادل انرژی لذت ببرید.

تزیینات نوستالژیک برای دکوراسیون منزل

نوستالژی در کانون توجه است!

در چیدمان مدرن اگر وسیله ای قدیمی و با ارزش در میان وسایل تزیینی منزل شما وجود دارد، اشیا را طوری بچینید که شی یا اشیاء مورد نظر در مرکز توجه قرار گیرند. در عین حال می توانید با «نورپردازی» این مرکزیت را بیشتر نمایان کنید.

این مقاله را از دست ندهید: 5 مدل آباژور که باید بدانید

ابعاد هنگام انتخاب کفپوش مناسب

توزیع و ابعاد مدرن!

از سرامیک های بزرگ برای پوشاندن مناطق کوچک استفاده نکنید. همانطور که استفاده از سرامیک های کوچک مجاز نیست و برای فضاهای بزرگ مناسب است. در واقع مساحت فضا با ابعاد مورد نیاز سرامیک رابطه مستقیم دارد. ابعاد در طراحی چیدمان مدرن بسیار مهم است.

ادامه مطلب  چطور مانند یک دیزاینر حرفه ای از رنگ سال در دکوراسیون منزل استفاده کنیم؟!

از کفپوش های پلاستیکی برای پوشاندن کف آشپزخانه استفاده نکنید، زیرا در تماس مستقیم با آب کیفیت اولیه خود را از دست می دهند.

استفاده از گل های طبیعی در اتاق خواب

آلرژی را خاموش کنید!

از قرار دادن گیاهان و به خصوص گل های طبیعی در اتاق خواب و اتاق خواب فرزندان خود اجتناب کنید. استراحت چند ساعته در این فضا و تنفس هوایی که عطر گلها در آن پراکنده است، احتمال ابتلا به آلرژی را افزایش می دهد. طراحان دکوراسیون مدرن این مورد را رد می کنند و یک پیشنهاد خوب برای شما دارند: در این شرایط به جای گل های طبیعی از گل های مصنوعی استفاده کنید.

این مقاله را از دست ندهید: تزیین دیوار پذیرایی با وسایل ساده

استفاده از سقف های کاذب در چیدمان خانه

به ظاهر خود فضا بدهید!

قبل از ایجاد سقف های کاذب، قوس ها، گچ کاری ها، دیوارپوش ها و غیره، باید تاثیر ناشی از این عناصر را در محیط در نظر بگیرید. به عنوان مثال ساخت سقف کاذب با ابعاد بزرگ و طرح در فضایی که ارتفاع چندانی ندارد نه تنها زیبا به نظر نمی رسد بلکه سقف موجود را کوتاهتر از آنچه هست جلوه می دهد.

پرده پذیرایی مناسب فضا

مکان خاص، پرده خاص!

از پرده های متناسب با فضای مورد استفاده استفاده کنید.

این مقاله را از دست ندهید: برنامه های بالش بیشتری را بررسی کنید!

استفاده از فرش در دکوراسیون منزل به سبک مدرن

یک زیرپایی طرح دار زیبا!

پهن کردن یک قطعه فرش ایرانی با نقش و نگارهای زیبا برای محیطی که همه رنگ ها ملایم باشد و با استفاده از تزیین پارچه روی وسایل و حتی سطوح کف، تنوع خاصی ایجاد می کند و انتخاب مناسبی محسوب می شود.

ادامه مطلب  انواع سینک و هود با طراحی مدرن برای آشپزخانه(سایت ای ال کا)

استفاده نادرست از رنگ در محل کار

به رنگ های روشن نه بگویید!

به گفته طراحان چیدمان مدرن، استفاده از رنگ های قوی برای فضاهایی که افراد در آن حضور طولانی مدت برای انجام کار دارند، کار اشتباهی است، زیرا ماندن در محیطی با رنگ های قوی برای مدت طولانی باعث ایجاد خستگی ذهنی می شود.

راه پله کنار پنجره

پله های روشن

سعی کنید نورپردازی داخلی خانه را به گونه ای طراحی کنید که در ابتدا و انتهای راه پله از نور کافی استفاده کنید زیرا این کار علاوه بر حفظ امنیت، زیبایی خانه را دو چندان می کند.

این مقاله را از دست ندهید: نحوه استفاده از آینه در دکوراسیون منزل/

هارمونی در رنگ های آشپزخانه

طعم های رنگارنگ!

ایجاد هارمونی رنگی مناسب در فضای آشپزخانه را می توان با تناوب رنگ های انتخاب شده در قالب عناصر دکوراتیو بزرگ و حتی اشیاء کوچک انجام داد.

امروزه دغدغه خانم های خانه دار چیدمان حرفه ای و متنوع است، با توجه به سبک زندگی امروزی، برای این منظور در قسمت های بعدی به نحوه چیدمان مبلمان در سالن می پردازیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا