اجزای چیدمان و دکوراسیون

چطور خانه را بزرگتر نشان دهیم ؟

اگر فضای کوچکی دارید حتما از خود پرسیده اید که چگونه می توانیم خانه را بزرگتر نشان دهیم.

یک فضای کوچک به این معنی نیست که شما باید محدود باشید و از آن محدودیت رنج ببرید. با استفاده از این ده ترفند هوشمند، به راحتی می توانید فضای خود را به حداکثر برسانید و از آن به خوبی استفاده کنید.

1- جا باز کنید

قرار دادن مبلمان در کنار دیوارها تضمینی برای افزایش فضای شما نخواهد بود. ترفند مورد علاقه ما یعنی جابجایی مبلمان به فضای خانه و استفاده از مبل در اتاق نشیمن با یک کنسول کوچک در پشت آن را امتحان کنید. ایجاد فضای باز در اطراف مبلمان، فضای موجود را بزرگتر نشان می دهد

گسترش فضا با ایجاد فضا

۲- با رنگ های روشن خانه را بزرگتر نشان دهید

اگرچه رنگ های تیره برای طراحی اهمیت بیشتری دارند، اما این رنگ ها اتاق را کوچکتر نشان می دهند، سعی کنید از رنگ هایی مانند کرم، خاکستری کم رنگ و آبی کم رنگ استفاده کنید تا نور و روح را به فضای شما ببخشد.

تاثیر رنگ روشن در امتداد خانه

3- استفاده از تجهیزات چند منظوره

خرید و استفاده از مبلمان چند منظوره راهی بسیار آسان برای استفاده بهینه از فضای شماست. از لوازمی استفاده کنید که دارای مکان هایی برای قرار دادن وسایل اضافی مانند کتاب، پتو و مواردی از این دست هستند تا فضای شما همیشه تمیز و مرتب به نظر برسد.

گسترش فضا با دستگاه های چند منظوره

4- استفاده از آینه

استفاده از آینه سریع ترین راه برای بزرگتر نشان دادن فضای کوچک است. اگر نمی خواهید بین دیوارها بسته به نظر برسید کافی است از آینه های تمام قد بزرگ در دیوارهای اصلی استفاده کنید یا طبق روال تالارها از چند آینه استفاده کنید تا فضای قابل قبولی ایجاد کنید.

ادامه مطلب  چیدمان کابینت ها- تکنیک های نظم دهی و چیدمان مرتب کابینت ها

این مقاله را از دست ندهید: ترفندهای چیدمان خانه های کوچک را بیاموزید!

5- استفاده از میز ناهارخوری تاشو

میزهای ناهارخوری کوچک یا تاشو به شما این امکان را می دهد که در مواقعی که به آنها نیاز ندارید فضای اشغال شده را کاهش دهید، بنابراین می توانید از این فضا برای غذاخوری و زندگی روزمره استفاده کنید.

میز و صندلی ناهارخوری تاشو

6- رنگ ها معجزه می کنند!

دیوارهای خود را بسیار تمیز رنگ کنید و سعی کنید از سایه های سفید، بژ، سفید کم رنگ استفاده کنید تا فضا بزرگتر شود. همچنین می توانید از دیوارهای سفید و رنگ خاکستری کم رنگ روی روکش اصلی استفاده کنید تا روحیه فرانسوی ها را در فضای باز در فضا ایجاد کنید.

تاثیر رنگ روشن در گسترش فضا

7- درمان مشکل ویندوز

استفاده از پرده های تیره را فراموش کنید و سعی کنید پرده ها را از چشمان خود بردارید و مناظر طبیعی را جلوی چشمان خود قرار دهید، سعی کنید از پرده های سفید عناصر روح و احساسات استفاده کنید.

این مقاله را از دست ندهید: چگونه از آینه در دکوراسیون منزل استفاده کنیم؟

8- بزرگ فکر کنید

تزیین یک فضای کوچک با مبلمان و لوازم کوچک بسیار آسان است، درست است؟ اما استفاده از صندلی بغل باعث می شود فضا باز و منظم به نظر برسد.

رعایت ابعاد هنگام بزرگنمایی خانه

9- رنگ سقف

در جایی که یک رنگ روشن می‌تواند فضا را بزرگ‌تر نشان دهد، استفاده از رنگ تیره برای سقف باعث ایجاد عمق می‌شود و وقتی به بالا نگاه می‌کنید، توهم ارتفاع ایجاد می‌کند. بنابراین با استفاده از رنگ های تیره برای پشت بام می توانیم خانه را بزرگتر جلوه دهیم.

ادامه مطلب  راهنمای خرید تخت خواب؛ نکاتی که قبل از خرید باید بدانید!

تاثیر رنگ سقف در گسترش فضا

10- کد رنگ

با تنظیم فاکتورهای رنگ و ارتفاع، ساختاری با چیزهایی که دوست دارید بسازید. این یک موقعیت نامرتب را که به نظر می رسد یک فاجعه است به یک نمایش ساده شخصیت تبدیل می کند.

تاثیر رنگ ها در گسترش فضا

امیدوارم با خواندن این مقاله و استفاده از تکنیک های ساده یاد گرفته باشید که چگونه فضای خانه خود را بزرگتر نشان دهید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

با به اشتراک گذاشتن این مقاله با دوستان خود به آنها کمک کنید تا از شر فضای کوچک و محدود خلاص شوند.

منبع مقاله » هر دختری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا