اجزای چیدمان و دکوراسیون

ایده هایی برای تزیین یک میز پذیرایی جذاب

تزیین میز ناهارخوری قطعا یک امر مهم در دکوراسیون منزل است. زیرا همانطور که می دانید تزیین مبلمان و سایر وسایل منزل در اطراف میز پذیرایی انجام می شود، بنابراین میز پذیرایی شما همیشه مرکز دکوراسیون و در یک مکان عمومی است و تزیین صحیح و زیبای آن به عنوان روح برای این بدن عمل می کند. .

این مقاله به شما کمک می کند تا بهترین ایده ها را برای تزیین میز ناهارخوری خود داشته باشید و آنها را با خلاقیت خود ترکیب و نمایش دهید.

میز پذیرایی شیک را با زرق و برق نقره ای تزیین کنید

فردیت شما در تزیین میز پذیرایی

کوچکترین تغییر در دکوراسیون خانه نشان دهنده شخصیت شماست. در تزیین میز پذیرایی این موضوع را مد نظر داشته باشید و از وسایلی استفاده کنید که حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد و شخصیت شما را به بهترین شکل ممکن بیان کند.

اولین نکته برای تزیین میز پذیرایی این است که میز را از وسایل اضافی که نیاز ندارید پاک کنید و سپس با عناصر ساده اما تاثیرگذار تزئین کنید.

این مقاله را از دست ندهید: روی میز ناهارخوری چی بزاریم؟

قرار دادن بسیاری از اکسسوری ها حتی بزرگترین فضاها را به هم ریخته و نامرتب نشان می دهد، بنابراین بهتر است میز جلوی مبل را طوری تزئین کنید که بخشی از آن کاملا تمیز و بدون هیچ گونه اکسسوری باشد.

میز آرایی مناسب با عناصر ساده

در انتخاب عناصر تزیینی برای تزیین میز ناهارخوری به دکوراسیون اتاق و مبلمان آن توجه کنید زیرا برای ایجاد فضایی مجلل یا مدرن ایجاد هماهنگی بین این عناصر نقش بسزایی دارد.

لزومی ندارد همیشه وسایل تزیینی را به یک شکل در مرکز میز قرار دهید، بهتر است گاهی آنها را در مرکز، گاهی کنار، گاهی در گوشه سمت راست و … قرار دهید تا از تکرار و تکرار جلوگیری شود. یکنواختی دکوراسیون روی میز شما

ادامه مطلب  رنج قیمت برای خرید حوله خشک کن استیل مدرن

در حالت ایده آل، سبک تزئین میز باید مطابق با سلیقه افرادی باشد که در این فضا رفت و آمد می کنند و در این منطقه سفر می کنند.

تزیین میز جلو مبل عروس

ایده های جدید پیدا کنید!

ایده قرار دادن یک گلدان با گل‌های زیبا سالهاست که مطرح بوده است، اما چیزی که می‌تواند این ایده را جدید و جذاب کند، انتخاب یک گلدان متفاوت و گل‌های همراه با آن است. تاثیر این روش بسته به گلدان و گلی که برای آن انتخاب می کنید متفاوت است. هر چه گل و گلدان منحصر به فرد، جالب و خاص تری انتخاب کنید، دکوراسیون شما شیک تر و متفاوت تر خواهد بود.

ایده استفاده از گلدان های مدرن و مجلل خالی روی میز نیز از همین ایده نشات می گیرد که می تواند در سبک مدرن کاربرد بیشتری داشته باشد.

اگر می خواهید مجموعه ای ترتیب دهید و می خواهید دسته ای از اشیاء را روی میز ناهارخوری خود قرار دهید، مراقب باشید از اکسسوری هایی در رنگ های ملایم و کم شدت استفاده کنید یا از اشیای هم رنگ برای ایجاد ظاهری یکپارچه و منظم استفاده کنید.

تزیین میز عسلی با گلدان های سرامیکی ساده

اما اگر همچنان اصرار دارید که از مجموعه ای از اشیاء با رنگ های مختلف استفاده کنید، باید سعی و خطای بیشتری انجام دهید تا آن عناصر به درستی انجام شود.

استفاده از توپ های شیشه ای در رنگ های مختلف می تواند ایده ای زیبا برای تزیین میز مهمان باشد.

در روش های چیدمان کلاسیک، افراد اغلب هنگام برگزاری مهمانی های رسمی، میز پذیرایی خود را با غذاهای میوه ای، شکلات و … تزیین می کنند. نکته غالب برای طراحی میز پذیرایی به این صورت استفاده از ظروف مجلل و شیک است.

ادامه مطلب  چطور مانند یک دیزاینر حرفه ای از رنگ سال در دکوراسیون منزل استفاده کنیم؟!

تزیین میز جلو مبل با شمع و صدف

اگر می خواهید شکلی خاص و چشمگیر برای تزیین میز ناهارخوری خود ایجاد کنید، می توانید اجسام پارامتریک را در نظر بگیرید، این وسایل با ظاهری غیر معمول قادرند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کنند.

استفاده از ظروف تزئینی بزرگ و عمیق یکی دیگر از روش های طراحی میز ناهارخوری است. می‌توانید داخل گلدان را با گل‌های خشک پر کنید (در اینجا بهتر است از گل‌های خشک استفاده کنید و آن‌ها را رنگ کنید)، صدف‌های زیبا و غیره. جلوه ای طبیعی و زیبا به ظرف و محیط بدهید.

تزیین میز پذیرایی با لوستر کریستالی

استفاده از لوسترهای کریستالی کوچک در کنار شمع های وارمر و بطری های شیشه ای زیبا می تواند به میز غذاخوری شما شخصیتی خاص و جذاب ببخشد.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که از شمع های زیبا روی میز ناهارخوری خود استفاده کنید؟ گاهی اوقات می توانید با ابزارهای مختلف جلوه متفاوتی ایجاد کنید. استفاده از شمعدان های نقره ای، برنزی، کریستالی و… به همراه پایه نیشکر یا شکلاتی متناسب با پایه های شمعدان می تواند تزیینی جالب و متمایز برای تزیین میز ناهارخوری شما باشد.

این مقاله را از دست ندهید: کدام جا شمعی برای کدام مکان مناسب تر است؟

اگر میز جلوی مبل شما طبقه پایینی دارد، باید به فکر تزیین این طبقه نیز باشید، تزئینات این طبقه می تواند شلوغ تر، رنگارنگ تر و جزئی تر از طبقه بالا باشد.

قرار دادن مجسمه های تزیینی یکی دیگر از روش های تزیین میز است اما به شرطی که رنگ، اندازه و شکل این مجسمه ها با توجه به اندازه میز و دکوراسیون اتاق انتخاب شود.

ادامه مطلب  چیدمان مدرن با قانون دو سوم !

تزیین میز مبل مرکزی با کتاب های تزیینی و مجسمه

استفاده از لیوان های بزرگ یا گلدان های شیشه ای قدیمی با چند گل خشک می تواند راهی برای تزیین میز و ایجاد فضایی آرام و رمانتیک در خانه باشد.

استفاده از تنه درختان بریده شده به جای گلدان و قرار دادن شاخه های گل زیبا در داخل این شاخه ها می تواند سبک خاصی از تزیین میز پذیرایی باشد. اگر به دنبال المان های بیشتری برای این نوع چیدمان هستید، حتما از المان های آنتیک یا عینک های قدیمی اما طرح دار استفاده کنید.

تزیین میز پذیرایی با گل های بلند

چند ظرف شیشه ای گرد و شفاف در اندازه های مختلف انتخاب کنید و آنها را با گل های همرنگ پر کنید، همچنین چندین شیشه گرد اما باریک با رنگ های خنثی تهیه کنید، به رنگ شمع های شمعدان توجه کنید رنگ گل ها باید هماهنگ باشد. . سپس دو عنصر را به روش های مختلف با هم ترکیب کنید، مثلاً می توانید قوری ها را در یک طرف و شمع ها را در طرف دیگر میز یا یکی در میان (قوری شیشه ای، جا شمعی) قرار دهید و یا در کناره ها بچینید. در طرفین به شکل مایل و دایره ای.

برای ایده های بیشتر می توانید با کمک عکس های زیر و ترکیب عناصر مختلف یک میز پذیرایی زیبا داشته باشید.

تزیین میز پذیرایی ساده با گلدان طبیعی

میز قهوه را با شمع و شمع تزئین کنید

تزیین میز پذیرایی با گیاهان سبز

تزیین میز پذیرایی با فانوس و سبد

استفاده از کتاب تزیینی در تزیین میز پذیرایی

یک شمع و یک سینی گل برای تزیین میز مهمان

تزیین ساده میز ناهارخوری با شمعدان

تزیین میز روستیک

تزیین میز پذیرایی با برگ سبز و شمع

سینی شمع، فانوس و جا شمعی نقره ای

چیدمان میز ناهارخوری به سبک روستیک

میز آرایی ساده و مدرن

تزیین میز پذیرایی با گلدان سرامیکی و گلهای طبیعی

تزیین میز پذیرایی با گیاه

خرید تزیینات تزئینی میز پذیرایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا