اجزای چیدمان و دکوراسیون

گل آرایی حرفه ای با 4 قدم ساده

گل آرایی حرفه ای یک هنر واقعی است!

بدون شک یکی از چیزهایی که یک خانم را بسیار خوشحال می کند، دانستن نحوه چیدمان گل ها به صورت حرفه ای است. برای بسیاری از مردم، گل ها فقط در دکوراسیون، لوازم خانگی یا حتی تماس نیستند. گل ها حس زیبای زندگی را در محیط اطراف ما جاری می کنند. گل ها تمام حواس شما را درگیر می کنند و هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند که در گل های دیگر یافت نمی شود. بسیاری از ما خاطرات خوبی از گل داریم، از جمله دریافت یا دادن گل برای اولین روز مدرسه، مناسبت های مختلف زندگی و موفقیت ها. نکته مهم دیگر این است که گل نقش مهمی در تمام خاطرات زندگی عاطفی ما دارد که فراموش کردن آن غیرممکن است.

گل ها نه تنها روزهای زندگی ما را منحصر به فرد و خاص می کنند، بلکه می توانند شادی، انرژی و شادی را در رویدادهای خاص زندگی ما به ارمغان بیاورند. این مقاله راه حلی است تا بتوانید در روابط شخصی خود با دیگران گل به اشتراک بگذارید، زیرا گل ها گاهی اوقات چیزهایی می گویند که ما نمی توانیم. هاست حرفه ای را معرفی کنید.

یک متخصص گل آرایی شوید!

تمرین و یادگیری این چند مرحله می تواند توانایی و مهارت جدیدی را به شما بیاموزد. میزبانی یک مهمانی می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند می توانید از این توانایی برای کسی که دوستش دارید یا کسی که می خواهید از او تشکر کنید استفاده کنید. یا حتی از آن برای چیدمان گل برای مراسم عروسی یا یکی از دوستانتان استفاده کنید. و در نهایت بسیار سرگرم کننده و جالب است.

ادامه مطلب  چرا مبل کلاسیک و استیل را باید از برند پالوسانتو خرید؟

پس از خواندن این مقاله لذت ببرید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید یا به دوستان و اقوام خود در مورد کار خود در یک مهمانی آموزش دهید.

این مقاله را از دست ندهید: تکنیک های تزیین قفس با گل را بیاموزید!

موارد مورد نیاز:

1 – قیچی تیز

2- قابلمه

گل های مورد علاقه شما (چند گل بزرگ، چند گل کوچک، چند برگ سبز و چند گل کوچک برای پر کردن جاهای خالی)

به عنوان پیشنهاد ما گل صد تومانی، گل رز، گل محمدی، شقایق و گل لاله را ارائه می دهیم.

آموزش گل آرایی به روشی ساده

مرحله اول: تهیه گل

ابتدا تمام گل هایی را که می خواهید آماده کنید. اگر می خواهید از گل های طبیعی استفاده کنید، آنها را به اندازه مناسب ببرید. برش ها باید با زاویه 45 درجه باشند.

همچنین شاخ و برگ هایی را که مناسب نیستند و ممکن است بعداً از گل جدا شوند، جدا کنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ برگ در آب برای گل های طبیعی قرار نمی گیرد. زیرا باکتری های موجود باعث کاهش عمر گل می شوند.

مراسم گل آرایی

مرحله دوم:

یکی از گل ها را به عنوان نقطه شروع انتخاب کنید. سپس برگ های سبز را به آن اضافه کنید. شاخه های زیتون برای این مرحله بسیار مناسب است و توصیه می شود. آنها را در جهات مختلف در قابلمه قرار دهید.

چیدمان عروسی با گل

مرحله سوم:

گل های کوچکتر اضافه کنید. مثلا از شقایق استفاده کنید، ظرافت این گل ها نسبت به گل های بزرگتر واقعا جالب و جذاب است. تنوع رنگ چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. و او نمی تواند از آن عبور کند. یکی از تکنیک های این مرحله استفاده از عدم تقارن است، بنابراین از گل هایی با اندازه ها و رنگ های مختلف در طرف دیگر استفاده کنید.

ادامه مطلب  چرا باتری ساعت دیواری زود تموم میشه؟

مرحله چهارم:

حالا از گل های دیگر استفاده کنید و آن گل ها را در تمام فضاهای خالی قرار دهید. از قرار دادن تعداد زیادی گل یا ایجاد فضای خالی زیاد قابل مشاهده در گل آرایی خودداری کنید.

با در نظر گرفتن این موضوع، کار شما طبیعی به نظر می رسد یا زیاد شلوغ نخواهد بود.

گل آرایی مصنوعی

به خاطر داشته باشید که هر چند روز یکبار ساقه ها را ببرید و آب گلدان را برای گل آرایی طبیعی عوض کنید. امیدوارم از چیدمان گل با این آموزش لذت ببرید.

اگر می خواهید نتیجه کارتان ماندگار باشد می توانید از گل های مصنوعی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که باید از گل های مصنوعی با کیفیت استفاده کنید تا کارتان بیشتر دیده شود.

خرید انواع گل مصنوعی از شیک اند تک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا