اجزای چیدمان و دکوراسیون

چطور مانند یک دیزاینر حرفه ای از رنگ سال در دکوراسیون منزل استفاده کنیم؟!

با اعلام رنگ دکوراسیون سال 2019، کارشناسان طراحی و افرادی که به مد، مد و دکوراسیون اهمیت زیادی می دهند، شروع به طراحی دکوراسیون جدید می کنند.

به همین منظور در این مقاله شیک اند یونیک قصد دارد رنگ سال 2019 را بررسی کرده و ترفندهای هوشمندانه ای برای استفاده صحیح از رنگ سال در طراحی دکوراسیون به شما معرفی کند.

نمای کلی رنگ های دکوراسیون 2019

موسسه پنتون حدود 20 سال است که رنگ سال را انتخاب می کند و امسال رنگ مرجانی را به عنوان رنگ سال معرفی کرد. پس در سال جدید باید شاهد غلبه این رنگ گرم و زیبا از طیف نارنجی در دکوراسیون داخلی، صنعت خیاطی، آرایش باشیم.

رنگ های گرم مانند مرجانی، نارنجی، قرمز و رنگ های مشابه، علاوه بر ایجاد فضایی صمیمی و دلنشین، اشتها آور بوده و ذهن انسان را به غذا خوردن وا می دارد. البته استفاده از پالت رنگ سبز در کنار این گونه رنگ ها جلوه اشتها آور آن ها را ملایم و محیط را زنده تر می کند.

استفاده از رنگ مرجانی برای تزئین دیوار پشت مبل

دیوارهای مرجانی

استفاده از رنگ مرجانی برای پوشاندن تمام دیوارهای یک خانه یا فضا نه تنها این محیط را زیبا می کند بلکه فضایی خسته کننده را نیز ایجاد می کند. بنابراین بهترین روش برای تزیین دیوارها با رنگ سال، استفاده جزئی از آن در قسمت های خاص و چشم نواز دیوار است که به روش های مختلف قابل انجام است. در زیر چند نمونه از این روش ها آورده شده است.

دیوار پشت مبل یکی از دیوارهایی است که توجه افراد را به خود جلب می کند، بنابراین استفاده از یک پنل بزرگ یا چند پنل کوچک که رنگ سال را برجسته می کند، می تواند روشی خلاقانه برای پوشاندن بخشی از دیوار با رنگ سال باشد. بودناستفاده از رنگ مرجانی در کاغذ دیواری

ادامه مطلب  چطور از قاب عکس ها برای دیزاین منزل استفاده کنیم؟

کاغذ دیواری نیز گزینه خوبی برای به تصویر کشیدن رنگ سال در دکوراسیون داخلی است. برای استفاده از این روش می توانید دیوار راهرو یا دیوار دیگری را انتخاب کنید و روی آن را با کاغذ دیواری معمولی بپوشانید، اما هماهنگ با رنگ سال، تعویض سالانه این کاغذ دیواری هزینه چندانی نخواهد داشت. روش بعدی استفاده از کاغذ دیواری طرح دار است که الگوی غالب آن با رنگ سال مشخص شده است. استفاده از این کاغذ دیواری برای دیوارهای بزرگتر بلامانع خواهد بود.

کاغذ دیواری مرجانی برای دیوار پشت میز تلویزیون

دیوار پشت میز تلویزیون یکی از دیوارهای اصلی خانه است، فراموش نکنید که استفاده از رنگ سال را در دکوراسیون داخلی این دیوار برجسته کنید. اگر می توانید، آن دیوار را با رنگی مطابق با رنگ سال رنگ کنید.

رنگ سال 2019 در دکوراسیون منزل و انتخاب مبل

استفاده از رنگ سال در مبلمان

رنگ و شکل مبلمان از لوازمی هستند که ارتباط مستقیمی با دکوراسیون داخلی دارند، بنابراین اگر دوست دارید مد را دنبال کنید و دکوراسیون خود را مطابق با رنگ سال تغییر دهید، مبل ها یکی از بهترین و بدیهی ترین گزینه هایی هستند که می توانید از آن استفاده کنید. برای کمک به هدف خود برای این کار لازم نیست هر سال مبل هایی با رنگ سال بخرید، راه های راحت تری هم وجود دارد. به عنوان مثال، انتخاب مبل های خنثی و استفاده از بالش های متناسب با رنگ سال می تواند شما را به هدفتان نزدیک کند و هزینه چندانی برایتان نداشته باشد.

استفاده از بالش به رنگ سال و مبل با رنگ خنثی

اگر تعویض کوسن ها شما را راضی نمی کند، به خرید مبل های چند رنگ فکر کنید. البته برای این منظور بهتر است تعداد بیشتری مبلمان با روکش در پالت رنگی خنثی و 2-3 مبل روکش دار در پالت رنگی سال انتخاب کنید. هنر رنگ های خنثی این است که به خوبی با تمام رنگ های گرم و سرد ترکیب می شوند و جلوه زیبایی ایجاد می کنند. بنابراین اگر تصمیم گرفته اید که مبلمان خود را با تغییر سال و اعلام رنگ جدید به روز کنید، کافی است روکش دو یا سه مبل راحتی را عوض کنید و در هماهنگی رنگ جدید با مبل هایی که هستند احساس راحتی کنید. رنگ خنثی

ادامه مطلب  جای مناسب میز تلویزیون در خانه کجاست؟

میز جلو مبل مرجانی - رنگ سال 2019

روش های استفاده از رنگ دکوراسیون 2019 در تزیین انواع میز

میزها ممکن است عناصر کوچکی باشند، اما تزئین آنها تأثیر زیادی در تأثیر دکوراسیون ما دارد، زیرا اغلب از آنها برای پذیرایی از افراد در خانه یا مهمانان استفاده می کنیم. در اینجا چند روش آسان و در عین حال کاربردی برای تزئین هر میز با رنگ دکوراسیون سال 2019 آورده شده است.

استفاده از سفره های شیک و هماهنگ با رنگ سال برای میزهای مختلف می تواند روشی ساده اما زیبا برای استفاده از رنگ سال در دکوراسیون داخلی باشد. فضایی را تصور کنید که در آن سفره پهن شده روی میز بین مبل ها با رنگ کوسن های چیده شده روی مبل ها هماهنگی داشته باشد و هر دو هماهنگی لازم را با رنگ سال داشته باشند.

این مقاله را از دست ندهید: Table Runner چیست؟

سعی کنید رانر بخرید اگرچه سفره ها بسیار زیبا هستند، اما منطق دیگری را ارائه می دهند. امروزه انواع رانرها با طرح ها و رنگ های مختلف در اندازه های مختلف برای انواع میز موجود است، رانرهایی را که با رنگ سال مطابقت دارند انتخاب کنید و با استفاده از آن ها دکوراسیون داخلی خود را به زیباترین شکل تغییر دهید.

استفاده از آباژورهایی با رنگ سال 2019 در دکوراسیون

البته طراح حرفه ای هیچ میزی را خالی و بدون وسایل تزیینی نمی گذارد. این موارد می توانند یکی از بهترین گزینه ها برای نمایش رنگ دکوراسیون 2019 در هر فضایی باشند. برای تحقق این هدف می توانید لوازم تزئینی زیبایی را که با رنگ سال همخوانی دارد انتخاب کرده و روی میز قرار دهید. این اکسسوری می تواند یک گلدان فانتزی، شمع در شمعدان روی میز، گل در گلدان یا چیز دیگری باشد.

ادامه مطلب  چطور خانه را بزرگتر نشان دهیم ؟

رنگ مرجانی در دکوراسیون اتاق خواب

رنگ سال 2019 در دکوراسیون اتاق خواب

اگر می خواهید رنگ سال را به اتاق خواب خود اضافه کنید، می توانید با بالش شروع کنید. قرار دادن چند بالش متناسب با رنگ سال می تواند ترکیب زیبایی از رنگ سال و ست اتاق خواب شما ایجاد کند.

به تعویض پرده های اتاق خواب فکر کنید. رنگ پرده ای که برای اتاق خواب خود انتخاب می کنید می تواند در سایه رنگ سال باشد.

روتختی مرجانی به رنگ طرح اتاق خواب سال

استفاده از یک لحاف سبک و پوشاندن آن با روتختی های مختلف که با رنگ سال های مختلف مطابقت دارد می تواند نیازهای شیک پوشان سرسخت را برای سالیان متمادی برآورده کند.

با استفاده از خلاقیت یا کمی گوگل می توانید به راحتی رنگ آباژور اتاق خواب خود را متناسب با رنگ سال تغییر دهید.

روش های هوشمندانه برای استفاده از رنگ سال 2019 در دکوراسیون آشپزخانه

سرویس پارچه آشپزخانه بهترین و مناسب ترین گزینه برای به رخ کشیدن رنگ سال در آشپزخانه است.

همچنین می توانید ظروف پلاستیکی خود را عوض کرده و ظروف متناسب با رنگ سال تهیه کنید.

خرید ظروف غذاخوری سرامیکی نیز می تواند گزینه خوبی باشد، اما استفاده از این روش برای چندین سال نه منطقی است و نه مقرون به صرفه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا