اجزای چیدمان و دکوراسیون

تغییر دکوراسیون خانه با توجه به فرهنگ کشورهای مختلف

سبک زندگی و دکوراسیون خانه ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و زندگی در مناطق مختلف باعث می شود افراد در انتخاب مبلمان و لوازم جانبی به نکات مهم و تعیین کننده ای توجه کنند و چیدمانی که برای خانه خود طراحی می کنند با وسایل و حتی شرایط آب و هوایی که در آن زندگی می کنند مناسب باشد.

چگونه دکوراسیون منزل را تغییر دهیم؟

امروزه خانه آرایی یکی از هنرهای خانه دار محسوب می شود که مایه آرامش و سلامت خانواده است. برای این منظور می توان راه های مختلفی را در پیش گرفت و آموخت. مهارت و شناسایی سبک چیدمان در کشورهای مختلف جهان راهنمای خوبی در این زمینه است.

آنها می گویند دوران مرزهای جغرافیایی به پایان رسیده است. آنها می گویند که با کمک فناوری های جدید و دنیای مجازی که در کنار دنیای واقعی افراد رشد می کند، سایر محدودیت ها برداشته شده است، اما مردم در هر گوشه دنیا همچنان سبک خاص خود را دارند. فرهنگ غذایی، فرهنگ ارتباطات و حتی فرهنگ معماری و سبک دکوراسیون داخلی خانه های مردم در کشورهای دیگر جهان هنوز آنقدر تغییر نکرده است و مردم در هر کشوری هنوز سعی می کنند عناصری از سنت ها و حتی اعتقادات خود را در خود بگنجانند. همانطور که در خانه های خود به سمت مدرنیته حرکت می کنند.

در همین حال، بسیاری از ما ممکن است بخواهیم از مرز عبور کنیم و آداب خانه‌سازی مردم در گوشه‌ای دور از جهان را امتحان کنیم. تجربه ای جدید که متفاوت خواهد بود. بیایید به همراه چیدمان به خصوصیات خانه های مردم در سایر نقاط دنیا پی ببریم. شاید به این ترتیب خانه هایی با دکوراسیون داخلی متفاوت نسبت به قبل و بدون حاشیه داشته باشیم!

دکوراسیون منزل در روسیه

سبک دکوراسیون داخلی خانه در روسیه: ترکیبی از قدیمی و جدید

روس ها افرادی هستند که همیشه در گذشته گیر کرده اند. آنها برای گذشته خود احترام زیادی قائل هستند و نمی توان بدون یادآوری گذشته به آینده فکر کرد. بنابراین در خانه های آینده هرگز نمی توانید تمام عناصر مدرن و امروزی را در کنار هم ببینید. در دکوراسیون داخلی یک خانه کلاسیک روسی باید نشانه هایی از تاریخ گذشته آنها وجود داشته باشد. تابلوها، فرش ها و اشیاء تزئینی گران قیمت نشان روسیه و آب و هوای سرد و خاص آن را دارد. در خانه یک روسی قطعا اشیای قدیمی و گران قیمت و البته بقایای رویای مجلل خانه تزار و سزار را خواهید یافت!

دکوراسیون منزل در آلمان

سبک دکوراسیون داخلی خانه در آلمان: اغراق در چیزها

مردم کشور هنر و فلسفه – آلمان – بر خلاف روس ها چندان دلبسته گذشته نیستند، اما در عین حال به دکوراسیون داخلی لوکس و هنرمندانه خانه خود اهمیت زیادی می دهند. در خانه های کلاسیک آلمانی همیشه در انتخاب اشیا و متریال آنها اغراق وجود دارد. آلمانی ها ممکن است خانه های ساده داشته باشند، اما قطعا از قاب ها یا لامپ های برنجی یا حتی آب طلایی استفاده می کنند. مبل های راحتی با روکش های مخملی جزء جدایی ناپذیر خانه های آنهاست. همیشه تعدادی لوازم خانگی در خانه آلمانی وجود دارد. مانند یک مبل شخصی، یک میز نوشیدنی و بسیاری از آثار هنری عجیب و غریب با مواد خاص. به یاد داشته باشید که آلمانی ها رنگ های خیلی روشن را دوست ندارند و بیشتر از رنگ های سنگین و تیره استفاده می کنند.

ادامه مطلب  دکورا استور ، بهترین فروشگاه اینترنتی اکسسوری مدرن منزل

دکوراسیون منزل در هند

سبک دکوراسیون داخلی خانه در هند: تلاقی ابریشم و رنگ

در گذشته هندی ها بیشتر از الان از پارچه های دستباف و پارچه های مخصوص در خانه های خود استفاده می کردند. در واقع صنعتی شدن اقتصاد بزرگ آسیا بسیاری از سنت های خاص آنها را از آنها گرفت، اما امروزه طراحان دکوراسیون داخلی همچنان در تلاش هستند تا عناصر خاص دکوراسیون هندی را در خانه های مدرن خود بازگردانند. هنر هند در رنگ و طرح پارچه های آنهاست. همچنین در استفاده از ابریشم و استفاده از آن در بافت روتختی، رومیزی و پرده. شاید در خانه یک هندی مبلمان خاصی وجود نداشته باشد، اما مطمئناً در گوشه و کنار خانه پارچه هایی با طرح های خاص آسیایی و مواد خاصی مانند ابریشم و پارچه های دیگر وجود دارد. . . خیلی چیزها را نشان می دهد. هندی ها عاشق پارچه هستند.

دکوراسیون منزل در اسپانیا

سبک دکوراسیون داخلی خانه در اسپانیا: جوانان با هنر بازی می کنند

اسپانیایی ها عموما مردمانی شاد هستند و به قول خودشان شاد و جوان هستند. به همین دلیل در دکوراسیون داخلی خانه این مردمان عجیب اروپایی، هر آلمانی که هست باید تا حدودی جوان پسند باشد. گویی مرد جوانی طراحی خانه را در دست گرفته است. حتی اگر خانه مال یک زوج بالای هفتاد سال باشد! استفاده از رنگ ها و پارچه های جدید حرف اول و آخر را در خانه اسپانیایی ها می زند و البته استفاده از سرامیک و چوب. آنها عاشق سادگی و در عین حال زندگی هستند. به همین دلیل است که هیچ کس در خانه یک اسپانیایی احساس خستگی نمی کند.

دکوراسیون منزل در مکزیک

سبک دکوراسیون داخلی خانه در مکزیک: حرکت به سمت نوسازی

مکزیکی ها روند جدیدی را در کشور خود آغاز کردند. این واقعیت که بیشتر مناطق روستایی و فقیر در حال تبدیل شدن به محله های طبقه متوسط ​​هستند به این معنی است که مکزیکی ها روش جدیدی از زندگی در پیش دارند. تاثیر اولین تغییرات در این شیوه زندگی را می توان در خانه هایشان دید.

ادامه مطلب  پارتیشن شیشه ای چیست؟

این مقاله را از دست ندهید: قرار دادن خانه با قانون دو سوم

آنها از گذشته به آینده می گذرند و به همین دلیل طراحی و دکوراسیون خانه هایشان تغییر می کند. فقط با این نشانگر که در دکوراسیون داخلی منزل مکزیکی ها تا چشم کار می کند تزیینات چوبی است. سبک روستیک در واقع اولین و آخرین انتخاب آنهاست. حالا هر چقدر هم که تغییر کنند. شخصی سازی فضاهای خانه یکی از اصول دکوراسیون مکزیکی است. اینکه هر قسمت از خانه برای خودش جداست، هر چقدر هم که خانه کوچک و ساده باشد.

دکوراسیون منزل در ژاپن

سبک دکوراسیون داخلی خانه ژاپنی: طراحی طبیعی

ژاپنی ها عاشق طبیعت هستند و به همین دلیل به ندرت در دکوراسیون داخلی خانه خود به مواد مصنوعی یا مصالح ساختمانی جامد متکی هستند. آنها عاشق گل و گیاهان خانگی و چوب بامبو هستند و تا جایی که می توانند از آنها در خانه استفاده می کنند.

این مقاله را از دست ندهید: چگونه خانه را بزرگتر نشان دهیم؟

البته این روزها خانه ها به خصوص در توکیو کوچکتر شده اند و خبری از باغ های ژاپنی نیست، اما همچنان ژاپنی ها از اخلاق طبیعت دوستی خود دست برنداشته اند و گل به خانه می آورند. حتی کوچکترین تلاش آنها برای ارتباط با طبیعت استفاده از چوب برای دکوراسیون منزل است. به خصوص درخت بامبو که در ژاپن معادلی ندارد. مبل ها در خانه های ژاپنی یا کوتاه هستند یا اصلا! پنجره ها بزرگ و رنگ در و دیوار قهوه ای یا کرم است.

دکوراسیون منزل در ایتالیا

سبک دکوراسیون داخلی خانه در ایتالیا: واقعیت سنگ و فلز

سرامیک، سفال، فلزکاری برای تزئین دیوار، کاشی های نقاشی شده با دست، طرح های کاشی، گلدان های بزرگ و غیره. . . اینها مهمترین عناصر دکوراسیون داخلی خانه ایتالیایی هستند. در واقع ایتالیایی ها عاشق اجسام سخت هستند و بیشتر در خانه از موادی استفاده می کنند که استحکام و دوام بالایی دارند. مثل سنگ و فلز. آنها ترجیح می دهند حتی در اتاق خواب خود از تخت و کمد فلزی استفاده کنند. آنها یک عادت بد دیگر دارند. اینکه با حجاب وسط کار چندانی ندارند. بیشتر ایتالیایی ها ترجیح می دهند خانه هایشان بدون پرده یا ابریشم ساده باشد. ظروف پر از میوه در گوشه و کنار خانه و متناسب با فصل نیز از عناصر خاص دکوراسیون ایتالیایی هستند.

سبک دکوراسیون خانه Chenobi آفریقا

سبک دکوراسیون داخلی خانه آفریقای جنوبی: گرم، آفتابی و سوزان

در خانه های آفریقایی رنگ حرف اول و آخر را می زند. به خصوص رنگ های قوی با ته رنگ خاکی که هویت آفریقایی دارند و یادآور سبک آفریقایی هستند. در دکوراسیون خانه آفریقایی همه چیز تا چشم کار می کند نارنجی، قهوه ای و قرمز است. در کنار دمنوش ها و داماس های دستبافت، طرح ترکیب رنگ مشکی و کرم وجود دارد. . . خشت و سفال نیز در خانه آفریقایی مدرن یافت می شود.

ادامه مطلب  7 ایده جالب از بکارگیری شمعدان ها در دکوراسیون منزل

در خانه ساکنان ژوهانسبورگ، راحتی مهمترین معیار است. پس اگر قرار است خانه ای مدرن داشته باشند، مبل ها باید راحت و بزرگ باشند. با تاپ چرم یا قرمز و قهوه ای. در گوشه و کنار خانه مجسمه های چوبی آفریقایی به چشم می خورد. رشته ها و پاپیون های خاص یا مانکن های بلند قد عجیب. یک گوشه باید عکس یا مجسمه کرگدن باشد!

سبک دکوراسیون منزل در یونان

سبک دکوراسیون داخلی خانه در یونان: سیمان ساده

یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی داخلی خانه های یونانی استفاده از سیمان است البته نه برای ساخت دیوار و پانل. آنها عادت دارند به جای رنگ و کاغذ دیواری های رایج امروزی، دیوارهای داخل خانه را با سیمان سفید کنند. حتی امروزه سیمان جایگاه خود را در خانه های مدرن حفظ کرده است. گفته می شود که استفاده خاص یونانی ها از سیمان به دلیل علاقه زیاد آنها به مجسمه سازی بوده است. . . بازگشته است در خانه های یونانی اغلب سقف هایی با تیرهای چوبی یافت می شود. آنها زیاد به رنگ اهمیت نمی دهند و عاشق چوب هستند. البته هر چه خشن تر بهتر!

سبک دکوراسیون منزل آمریکایی

سبک دکوراسیون داخلی خانه آمریکا: عاشقان نور و روشنایی

خانه آمریکایی نه تنها پنجره های زیادی دارد، بلکه هر کدام بزرگ و بلند هستند. در واقع فضای خانه های آمریکایی همیشه پر از پنجره و تله نور است اما وقتی دکوراسیون داخلی خانه را طراحی می کنند تمام تلاش خود را معطوف مشکل روشنایی چراغ ها می کنند.

به طور کلی خانه های آمریکایی با لوسترهای سقفی بزرگ و انواع آویز و دیوارکوب تزئین می شوند. لازم به ذکر است که در گوشه و کنار خانه باید چندین آباژور رومیزی وجود داشته باشد. آمریکایی ها قانون عجیب دیگری در طراحی اتاق نشیمن یا پذیرایی دارند. اینکه همیشه یک شومینه مجلل در خانه داشته باشند. حتی اگر در زمستان آن را روشن نکنند. مبل ها همیشه راحت هستند و اغلب به صورت مبل های دو نفره یا سه نفره هستند. مبل های تک نفره در خانه های آمریکایی کمتر دیده می شود.

برای دریافت شیک ترین وسایل دکور منزل به شیک و یونیک مراجعه کنید.

لوازم دکوری را از تراس مگ بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا