اجزای چیدمان و دکوراسیون

کدام شمعدان برای کدام محل مناسب تر است؟

شمعدان و شمعدان از عناصر ضروری در دکوراسیون منزل محسوب می شوند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از چندین مدل شمعدان یا شمعدان برای تزیین منزل خود استفاده کنید، اما همیشه این سوال پیش می آید که کدام شمعدان می تواند برای مکان مورد نظر شما مناسب تر باشد.

شمعدان نقره ای در سینی شمع

شمعدان مناسب برای میز ناهار خوری

اگر از یک میز ناهارخوری بزرگ مانند میز ناهار خوری 8 یا 12 نفره استفاده می کنید، توصیه می کنم شمع گیرهای چند شعله را خریداری کنید. زیبایی این جا شمعی ها در استفاده از آنها به عنوان یک جفت برای هر دو انتهای میز است. نکته مهمی که باید در نظر داشت، نسبت بین اندازه میز و اندازه شمعدان ها است. به عنوان مثال برای یک میز 12 نفره مدل پنج شعله یا بزرگتر توصیه می شود. اگر میز کوچکی دارید و مثلا از میز ناهارخوری شش نفره استفاده می کنید، می توانید از مدل سه یا پنج شعله برای وسط میز استفاده کنید.

حتما از شمع های رنگی مناسب داخل شمع ها استفاده کنید و آنها را خالی نگذارید. ترکیب رنگ مناسب جلوه بهتری ایجاد می کند.

این مقاله را از دست ندهید: ۷ ایده جالب برای استفاده از شمعدان در دکوراسیون منزل

جا شمعی نقره ای سلطنتی طلا یا نقره

سوال مهم دیگری که اغلب از ما می پرسند این است که آیا از شمعدان های طلایی یا نقره ای استفاده کنیم؟ نمی توان 100% توصیه کلی برای همه داشت، اما به عنوان یک راهنمای کلی می توانم به شما بگویم که به سبک دکوراسیون منزل خود توجه کنید. به عنوان مثال اگر لوستری که بالای میز ناهارخوری استفاده کرده اید کریستال است، می توانید از رنگ نقره ای برای شمعدان ها استفاده کنید و یا اگر از رنگ های بژ، طلایی و برنزی برای لوستر استفاده شده است، بهترین انتخاب برای شما شمعدان طلایی است یا می تواند. برنز باشد . توجه داشته باشید که ترکیب مناسب رنگ ها باعث ایجاد آرامش در فضا می شود و ذهن شما را از شلوغی های بصری دور می کند.

ادامه مطلب  با انواع پارتیشن برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی آشنا شوید!

برای فضاهای مدرن که بیشتر از رنگ های سفید استفاده می شود، رنگ نقره ای یا برنزی بیشتر توصیه می شود.

جا شمعی شیشه ای مدرنکجا از شمعدان های مدرن استفاده کنیم؟

اگر از طرفداران سبک مدرن هستید، سادگی یکی از چیزهایی است که برای شما ارزش قائل هستید. شمعدان های مدرن با ظاهری ساده بهترین انتخاب برای دکوراسیون های مدرن محسوب می شوند. با توجه به اینکه سبک دکوراسیون شما در کل خانه یکسان است، می توانید از این شمعدان ها هم روی میز ناهارخوری و هم روی میز کناری مبل ها یا میز جلوی مبل استفاده کنید.

با افزودن قابلمه به این ترکیب می توانید آن را کاملتر و دلپذیرتر کنید.

این مقاله را از دست ندهید:22 ایده منحصر به فرد برای ساخت شمع های زیبا

شمعدان افقی طلایی برای میز ناهار خوریشمعدان های همسان روی شومینه

می توانید از جا شمعی افقی روی شومینه استفاده کنید. این شمعدان ها خیلی بلند نیستند و در عوض طول بیشتری دارند و به شما این امکان را می دهند که از نور شمع های بیشتری استفاده کنید. توجه داشته باشید که از آنجایی که سطح شومینه دارای ارتفاع قابل توجهی از سطح زمین است، شمعدان های بلند برای شومینه به هیچ وجه توصیه نمی شود.

این مقاله را از دست ندهید: فانوس های تزئینی به سبک های مختلف تزئینی جذاب هستند

فانوس تزیینی و تزیین شومینه با شمعدانفانوس های تزئینی

فانوس های تزئینی که یکی از رایج ترین وسایل تزیینی مجالس و مجالس برگزار می شود، این روزها در فضاهای خانه بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. اگر بپرسید از این فانوس ها در کدام قسمت خانه استفاده می شود، به شما می گویم بهترین مکان برای استفاده از آنها در تزئینات کنار شومینه یا کنار اتاق پذیرایی است. این فانوس ها در دو یا سه سایز با ارتفاع حدود 60 سانتی متر و کمتر موجود می باشد. بهترین انتخاب برای تکمیل دکوراسیون خود این است که هر سه سایز یا دو سایز را در کنار هم تهیه کنید. به یاد داشته باشید که فانوس تزئینی شما بدون شمع بی معنی خواهد بود. برای قسمت داخلی فانوس ها بهتر است از شمع های بلند و ضخیم استفاده کنید.

ادامه مطلب  همه چیز در مورد اجاره تجهیزات نمایشگاهی

شمعدان طلایی سه سایز

بوفه را فراموش نکنید!

اگر در سالن پذیرایی خود از بوفه استفاده می کنید، آن را خالی نگذارید. بوفه ها بهترین مکان برای قرار دادن شمعدان های مورد علاقه شما خواهند بود. ترکیب دو شمعدان هم اندازه با یک بشقاب تزئینی یا یک ساعت رومیزی شیک عالی خواهد بود. برای این منظور می توانید از شمعدان های سه سایز نیز استفاده کنید. به طور کلی استفاده از شمعدان با ترکیبی از اندازه های مختلف برای بوفه گزینه بسیار خوبی است.

خرید انواع شمع و جا شمعی از شیک و تاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا