رپورتاژ آگهی

ساخت سوله سبک و سنگین

مجموعه سوله های کشاورزی سبک و سنگین به گونه ای طراحی شده اند که در برابر شرایط سخت زندگی در مزرعه مقاومت کنند. چه به دنبال یک سوله ابزارآلات برای نگهداری ماشین آلات بزرگ خود باشید یا یک پناهگاه حیوانات برای محافظت از گله خود در برابر شرایط آب و هوایی شدید، انتخاب طرح مناسب سوله برای کمک به محافظت از مهمترین چیزها برای حفظ کارکرد مزرعه شما مهم است. با وجود بسیاری از ساختمان‌های مزرعه‌ای مختلف، تشخیص اینکه کدام سوله برای شما و نیازهای شما مناسب است دشوار است. اگرچه ساختمان‌های مزرعه ممکن است از بیرون یکسان به نظر برسند، اما مهم است که به ویژگی‌های طراحی و اینکه چگونه می‌توانند به بهترین نحو برای عملیات شما مفید باشند، نگاهی بیندازید. برای مثال، طرح‌های ما با دسترسی آسان و تیرهای مقاوم در برابر پرندگان، ساختمان‌های مزرعه‌ای ایده‌آل را بدون توجه به نیاز ایجاد می‌کنند.

در این مقاله، ما با تشریح مجموعه ای از ساخت سوله سبک و سنگین به آسانی فرآیند تصمیم گیری کمک می کنیم تا بتوانید نوع سوله ای را که ممکن است برای شما بهترین است، انتخاب کنید.

سوله های سنگین مزرعه پیمانکار

برای پیمانکاران مزرعه، ماشین آلات آنها امرار معاش آنها است. چه زمان برداشت، حمل و نقل کالا یا داشتن ابزار مناسب برای یک کار خاص، سوله های پیمانکار باید ایمن و جادار باشند تا عملیات به خوبی انجام شود. بیایید به چند مورد از انواع سوله های پیمانکاری متداول نگاه کنیم.

اجرای ذخیره سازی

صرف نظر از اندازه عملیات شما، ماشین آلات کشاورزی یک سرمایه گذاری بزرگ است، بنابراین مراقبت و محافظت از دارایی های شما یک اولویت است. فراهم کردن انبار برای ماشین آلات مزرعه بزرگ می تواند دشوار باشد، زیرا برخی از تجهیزات مزرعه بیش از حد بزرگ هستند که در انبارهای ذخیره سازی مزرعه معمولی قرار نمی گیرند. و با توجه به آب و هوای معتدل ایران ، داشتن یک سوله بادوام، ایمن و مطمئن برای نگهداری ماشین آلات با ارزش حیاتی است. یک سوله انبار ابزار در مورد نیازها و مشخصات نهایی در هنگام ذخیره سازی ماشین آلات کشاورزی سخت کوش شما، تمام جعبه ها را مشخص می کند. ، می توانید مطمئن باشید که سوله شما به طور خاص مطابق با نیازهای شما طراحی می شود و طیف گسترده ای از گزینه ها را ارائه می دهد.

ساخت سوله سبک و سنگین

سوله ذخیره سازی ابزار دارای دهانه های خالی، گل میخ های بلند و دهانه های بسیار وسیع است که به ماشین آلات و ادوات بزرگ اجازه می دهد تا با خیال راحت ذخیره شوند. محدوده اندازه محبوب ما از دهانه‌های 15 متری، 18 متری یا 20 متری، فضای قابل استفاده بیشتری را فراهم می‌کند و خطر آسیب کمتری به سازه ناشی از ماشین‌آلات را فراهم می‌کند، و تیرهای با دهانه خالی نیز محیطی مقاوم در برابر پرندگان فراهم می‌کنند که از ماشین شما در برابر فضولات و لانه محافظت می‌کند.

یونجه ریخته

یونجه یک منبع مهم در بسیاری از مزارع است، بنابراین داشتن فضای مناسب برای ذخیره سازی آن بسیار مهم است. ما قبلاً در مورد 5 سبک مختلف یونجه های موجود و مزایای آنها بسته به مقدار یونجه و مدت زمانی که آن را ذخیره می کنید صحبت کرده ایم. هنگام ساخت سوله های ذخیره یونجه و کاه موارد زیادی وجود دارد که با تغییرات طراحی ساده که بر کیفیت یونجه تأثیر می گذارد، از نفوذ آب، باد و شستشوی مواد مغذی گرفته تا یونجه های نادرست روی هم چیده شده است، بنابراین باید یونجه مناسب برای خود داشته باشید. مزرعه می تواند با کاهش گرما و تجمع رطوبت به اطمینان حاصل شود که یونجه خشک و سالم نگه داشته می شود.

ادامه مطلب  بهترین باربری سمنان کدام است ؟

ساخت سوله سبک و سنگین طیف وسیعی از انبارهای یونجه با دهانه های وسیع و اندازه های خلیج بزرگ را برای بارگیری و تخلیه ماشین آلات فراهم می کنند. استفاده از روکش فولادی گالوانیزه محیطی ضد آب را فراهم می کند در حالی که طراحی سقف شیروانی تهویه طبیعی بالای عدل های یونجه ایجاد می کند. تیرهای فولادی آرکا سقف  همچنین مزایای اضافی ویژگی‌های  را ارائه می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که پرندگان جایی برای لانه‌سازی ندارند و از پخش شدن شپش در یونجه ارزشمند شما جلوگیری می‌کند.

فرقی نمی کند که برای نگهداری یونجه و ماشین آلات به یک طرح سوله ترکیبی نیاز داشته باشید، یک طرح سوله سه طرفه برای دسترسی آسان، یک سوله فقط سقفی، یا یک طراحی سفارشی، سوله آلپاین ساختمان های آلپاین با دسترسی و حفاظت آسان طراحی شده است. ، بدون توجه به موقعیت.

پناهگاه های حیوانات

آب و هوای ایران می تواند غیرقابل پیش بینی و شدید باشد. از افزایش دما در تابستان تا زیر صفر در زمستان و باران های سیل آسا. اطمینان از داشتن پناهگاه کافی برای محافظت از حیوانات ضروری است. فراهم کردن یک پناهگاه برای حیوانات با ارزش شما تضمین می کند که بدون توجه به آب و هوا، یک پناهگاه راحت برای حیوانات دارید.

ساخت سوله سبک و سنگینساخت سوله سبک و سنگین که با در نظر گرفتن زندگی کشاورزی طراحی شده است، شما را با طیف گسترده ای از پناهگاه های حیوانات با کیت ست بادوام و بادوام پوشش می دهد . همه سوله‌ها متناسب با موقعیت مکانی شما طراحی شده‌اند و دسترسی آسان برای حیوانات و جریان هوای کارآمد فراوان را تضمین می‌کنند. طراحی دهانه خالی که تعداد تیرها و تیرهای داخلی داخل سوله را محدود می کند، فضای قابل استفاده بیشتری را برای حیوانات فراهم می کند تا آزادانه در اطراف حرکت کنند.

با اضافه‌های اختیاری مانند پانل‌های شفاف برای نور طبیعی اضافی یا ارتقاء به، با لایه پشمی ضد تراکم آن که رطوبت داخل سوله را به حداقل می‌رساند، حیوانات شما را خشک و راحت می‌کند.

اما در مورد از سوله های غیر کشاورزی چطور؟ چه گزینه های سوله برای خلبان پاره وقت یا علاقه مندان به خودروهای کلاسیک وجود دارد؟ خبر خوب این است که طراحی مبتکرانه سوله آلپاین و صنایع دستی قوی، سوله‌های آن‌ها را به راه‌حل مناسبی برای هر برنامه‌ای تبدیل می‌کند که در آن فضا و استحکام در بالای لیست نیازها قرار دارد. بیایید به چند مورد از آن برنامه های کاربردی دیگر نگاه کنیم.

آشیانه ها

اگر به دنبال ذخیره یک هواپیمای تفریحی یا یک ناوگان هلیکوپتر هستید، مهم است که یک سوله پهن و به اندازه کافی بادوام پیدا کنید که آنها را ایمن نگه دارد. آشیانه های ساختمان های که با استفاده از تیرهای فولادی سازه ای و دهانه های باز 30 متری ساخته شده اند، فضای ایده آلی برای ذخیره سازی هواپیما ایجاد می کنند، که به طور خاص طراحی شده اند تا هر حرکت هواپیما را به داخل و خارج از سوله نسیم کند.

ادامه مطلب  منظور از نظافت نمای ساختمان و شیشه های نمای بیرونی چیست؟

هنگام انتخاب بهترین نوع آویز برای نگهداری هواپیما، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. تمام آشیانه‌های ساخت سوله سبک و سنگین برای اطمینان از حداکثر فضای داخلی، یک سیستم خرخر براق بدون زانوبند یا بند راس ارائه می‌دهند. انعطاف پذیری طراحی متناسب با نیازها و خواسته های شما؛ و ساختار قوی که ایمنی و حفاظت از هواپیمای شما را تضمین می کند. استفاده از فولاد گالوانیزه گرم و تیرهای قوی به این معنی است که اضافه کردن زیر بشکهای با چند تغییر در طراحی امکان پذیر است، بنابراین اگر قصد انجام تعمیرات در هواپیمای خود را دارید سوله شما به اندازه کافی قوی است که بتواند قطعات سنگین اضافی را بلند کند.

یک چیز عالی در مورد آشیانه این است که می توان از آن برای بسیاری از اهداف دیگر به غیر از نگهداری هواپیما استفاده کرد! طراحی یک ساخت سوله سبک و سنگین این امکان را دارد که تجهیزات بزرگ اضافی را ذخیره کند یا به عنوان یک کارگاه دو برابر شود تا کارایی سرمایه گذاری شما افزایش یابد. تعدادی از ساخت‌های آشیانه قبلی ما را می‌توانید در اینجا پیدا کنید ، که طرح‌های مختلفی را که ایجاد کرده‌ایم از جمله برخی ویژگی‌های سفارشی را به نمایش می‌گذارند.

کارگاه ها و قفل ها

رویای بسیاری این است که فضای ذخیره سازی خود را در محل گسترش دهید و از تجهیزات بسیار ارزشمند در یک کارگاه ایمن و بدون پرنده محافظت کنید. مجموعه کارگاه‌ها و فضای زیادی را با سوله‌هایی از 9 متر تا 30 متر + عرض، ارتفاع‌های سفارشی، اندازه‌های خلیج و طول تقریباً نامحدود در دسترس را تضمین می‌کند و تضمین می‌کند که کارگاه شما برای استفاده مورد نظر طراحی شده است.

قبلاً درباره 10 موردی که باید هنگام ساخت سوله پیمانکار/کارگاه خود به آنها فکر کنید ، درک می کرد که هر فردی به یک کارگاه و قفل بسته به هدف و استفاده مورد نظر نیاز دارد! طرح‌ها و گزینه‌های سفارشی از جمله درب‌های غلتکی و همچنین درب‌های پرسنلی و با امکان ساخت با یا بدون پد کف بتنی ارائه می‌کند. افزودن پانل های شفاف را می توان در هر کارگاهی برای به حداکثر رساندن نور طبیعی نصب کرد و تیرهای ضد پرنده از نشستن و لانه سازی پرندگان در حفره سقف جلوگیری می کند و اقلام ذخیره با ارزش شما را عاری از فضولات پرندگان خورنده نگه می دارد.

و در حالی که کارگاه‌ها خانه ماشین‌آلات و تجهیزات پر سر و صدا و شلوغ هستند، دیواره‌های چوبی جذب صدا و ساختمانی را فراهم می‌کنند که تنفس می‌کند و دما را کنترل می‌کند و به طور قابل‌توجهی برای کار آرام‌تر است.

ذخیره سازی فله و تولید سوله

چه برای خشک و تمیز نگه داشتن کالاهای فله شما استفاده شود، چه برای نگهداری محصولات پس از برداشت و بسته بندی، انبار فله و سوله های تولیدی را می توان با طیف وسیعی از ذخیره سازی محصولات، سوله های بسته بندی و سردخانه با طراحی سفارشی مطابق با نیازهای شما تنظیم کرد. امکانات

ادامه مطلب  خرید صندلی اداری

ساخت سوله سبک و سنگین
سوله‌های ذخیره‌سازی فله‌ای از 9 متر تا 30 متر + 30 متر ساختمان‌های شامل سطل‌های کود، انبار غلات، انبارهای یونجه، انبارهای بسته‌بندی و سوله‌های تولیدی است که همگی با ارتفاع‌ها و اندازه‌های خلیج ساخته شده‌اند. سیستم ساختار شفاف فضای قابل استفاده بیشتر و توانایی افزایش ذخیره سازی فله و تولید ذخیره سازی در صورت نیاز در آینده را فراهم می کند که برای یک محصول بامپر مناسب است. تیرهای ضد پرنده تضمین می‌کنند که فضایی برای نشستن یا لانه کردن پرندگان در حفره سقف انبار شما وجود ندارد و محصولات شما را بدون آشفتگی نگه می‌دارد. طیف گسترده ای از ویژگی های اختیاری برای سوله شما در دسترس است، از جمله پانل های شفاف برای نور طبیعی، سوله های محصور در سوله ذخیره سازی شما برای خشک و تمیز نگه داشتن کالاهای فله، و طیف وسیعی از درها برای دسترسی آسان.

سوله های جنگلداری

بسیاری از انواع ماشین‌آلات جنگل‌داری اغلب برای قرار گرفتن در یک سوله معمولی بیش از حد بزرگ هستند، و در نتیجه برای تا کردن آن‌ها در پایان هر روز و باز کردن هر روز صبح به دردسر و زمان نیاز است. اولویت اصلی هر مالک جنگل، حفاظت از تجهیزات گران قیمت خود با طیف گسترده ای از ماشین آلات کارخانه سنگین از جمله لودر، اسکیدر، بیل مکانیکی و غیره است. سوله‌های جنگلی

با طراحی سفارشی ساختمان‌های سبک و سنگین به گونه‌ای ساخته می‌شوند که اندازه‌های مختلف تجهیزات جنگلداری را در اندازه‌های مورد نیاز و در محدوده مشخصات قرار دهند. با توجه به اینکه ارتفاع و عرض برای بسیاری از ماشین‌آلات جنگل‌داری اولویت اصلی است، فضای خالی طرح‌ها این اطمینان را ایجاد می‌کند که ماشین‌ها می‌توانند در صورت عدم استفاده به طور ایمن بارگیری و قفل شوند، و بدون نیاز به جمع شدن یا طفره رفتن از زانوهای اضافی داخلی یا مهاربندی راس. سوله های جنگلداری نیز برای استفاده به عنوان کارگاه در محل برای مواقعی که نیاز به تعمیر و نگهداری است، ایده آل هستند. گنجاندن قاب چوبی به کاهش نویز ناشی از کار تعمیر کمک می کند. هر طرح سوله قابل انطباق است، به این معنی که پسوندها را می توان به راحتی به یک ساختمان موجود در تاریخ بعدی اضافه کرد تا عملیات شما رشد کند. ما خوشحالیم که با یکی از پیشرفته‌ترین کسب‌وکارهای برداشت جنگل کار می‌کنیم، در اینجا درباره نحوه عملکرد سوله جنگل‌داری برای آنها بیشتر بدانید .

با طراحی، ساخت و تحویل صدها سوله مزرعه در سراسر ایران ، ما بهترین ساخت سوله سبک و سنگین را برای نیازهای شما ارائه می دهیم. چه یک انبار ابزار عالی ، آشیانه هواپیما یا پناهگاه حیوانات باشد ، ما با آن کار می کنیم تا مطمئن شویم کارآمدترین طراحی را دریافت می کنید. اگر مطمئن نیستید که کدام سوله برای شما بهتر است، چرا با کلیک کردن روی دکمه زیر با یکی از تیم دوستانه تماس بگیرید تا با ما تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا