رپورتاژ آگهی

خرید صندلی اداری

میزان راندمان مفید کاری با خستگی یا راحتی کارمندان و کارکنان اداره در طول ساعات کاری ارتباط مستقیم دارد. به همین دلیل اگر به دنبال افزایش راندمان و بالا بردن کیفیت کاری اداره یا شرکت خود هستید، بهتر است به فکر خرید صندلی اداری ارگونومیک و استاندارد باشید. در این مقاله به بررسی نکات طلایی در خرید صندلی اداری باکیفیت و درجه یک می پردازیم. با ما همراه باشید.

انواع صندلی اداری

پیش از اقدام به خرید صندلی اداری باید انواع صندلی اداری را بشناسید تا انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید و بر اساس هدفی که مد نظر دارید، بهترین مدل صندلی را انتخاب کنید.

  • صندلی مدیریت

ابعاد صندلی مدیریت نسبت به سایر انواع صندلی های اداری بزرگ تر بوده و ارتفاع بیشتری دارد، از همین رو نسبت به سایر انواع صندلی های اداری، گران قیمت تر است.

  • صندلی 24 ساعته

این صندلی برای اکثر کارکنان اداره که ساعات طولانی را باید پشت میز بگذرانند طراحی شده که از اصول ارگونومیک و طبی پیروی می کند.

  • صندلی ارگونومیک

صندلی ارگونومیک بر اساس اصول استاندارد و مطابق با آناتومی بدن انسان طراحی شده؛ به طوری که از پا درد، کمر درد، زانو درد، گردن درد، دیسک کمر و غیره تا حد زیادی جلوگیری می کند؛ به این ترتیب در طول روز خسته نخواهید شد. استفاده از صندلی ارگونومیک مانند این است که شما مبل راحتی منزل خود را به محل کار برده اید!

  • صندلی کامپیوتر

این صندلی همانطور که از نامش پیداست، به طور اختصاصی برای کار با کامپیوتر ساخته شده و باید پشت میز کامپیوتر قرار بگیرد. صندلی کامپیوتر بر اساس اصول ارگونومیک طراحی شده است و کاربر پس از ساعت ها کار با کامپیوتر، احساس درد یا خستگی نخواهد داشت.

  • صندلی کنفرانس
ادامه مطلب  آشنایی با تفاوت‌های گواهینامه HSE، دوره hse و HSE plan

این صندلی کوچک تر و ساده تر از سایر انواع صندلی های اداری بوده و برای استفاده کوتاه مدت در طول جلسات اداری یا کنفرانس ها طراحی شده است. نام دیگر صندلی کنفرانس، صندلی هیئت مدیره می باشد.

  • صندلی کارمندی

صندلی کارمندی یا صندلی کارشناسی همانطور که از نامش پیداست، برای استفاده کارکنان اداره در طول ساعات اداری طراحی شده و با طراحی استاندارد خود، از خستگی و درد کارمندان در طول روز جلوگیری خواهد کرد. صندلی کارمندی نسبت به صندلی مدیریت ابعاد کوچک تر و قیمت کمتری دارد.

انواع صندلی اداری

نکاتی که پیش از خرید صندلی اداری باید بدانید

پیش از خرید صندلی اداری باید به یک سری نکات طلایی توجه داشته باشید تا بتوانید یک صندلی اداری ایده آل و کاربردی خریداری کنید. در این بخش از مقاله به بررسی این نکات خواهیم پرداخت. حتما پیش از اقدام به خرید، این قسمت را مطالعه بفرمایید.

  1. پیش از خرید صندلی اداری، محل مورد نظر برای قرار دادن آن را مشخص کنید تا بتوانید بهترین نوع صندلی با ابعاد و ارتفاع مناسب را انتخاب کنید.
  2. صندلی اداری را متناسب ابعاد بدنی خود انتخاب کنید، در غیر این صورت احساس راحتی و آرامش در طول کار نخواهید داشت.
  3. بهتر است صندلی خریداری شده دارای قابلیت تنظیم ارتفاع باشد.
  4. بهترین نوع صندلی اداری باید بر اساس اصول ارگونومیک یا طبی ساخته شده باشد.
  5. صندلی اداری باید دارای ضمانت و گارانتی باشد و فروشنده نسبت به کیفیت و اصالت کالا به شما اطمینان دهد.
  6. روکش صندلی باید قابلیت ضد تعریق داشته باشد.
  7. کیفیت اجزای مختلف صندلی اداری باید در بهترین حد خود قرار داشته باشد.
  8. و مهم ترین نکته در خرید صندلی اداری این است که صندلی اداری مورد نظر خود را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید تا نسبت به کیفیت و اصالت محصول خریداری شده اطمینان داشته باشید.
ادامه مطلب  کلاهک دودکش، دمپر دستی، دریچه کولر و دریچه بازدید در ساختمان

در صورتی که به فکر خرید صندلی اداری با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه هستید؛ پیشنهاد می کنیم از محصولات متنوع فروشگاه ما دیدن فرمایید و این فرصت استثنایی را برای یک خرید عالی از دست ندهید.

ویژگی های بهترین صندلی اداری

در صورتی که ویژگی های یک صندلی اداری ایده آل را ندانید؛ نمی توانید بهترین صندلی اداری را تشخیص دهید. به همین دلیل در این بخش از مقاله به طور مختصر به ویژگی های یک صندلی اداری ایده آل می پردازیم.

  • بهترین صندلی اداری باید بتواند به خوبی از گردن و کمر شما پشتیبانی کند. در صورتی که صندلی نتواند میزان فشار وارده به گردن و کمر را کاهش دهد، صندلی اداری ایده آل نخواهد بود.
  • بهترین صندلی اداری باید حداقل پنج میله یا پره داشته باشد تا تعادل کاربر حین استفاده از صندلی حفظ شود.
  • کیفیت چرخ های صندلی باید در بالاترین حالت خود باشد؛ همچنین باید چرخ های صندلی با سطح مورد نظر که می تواند سرامیک، فرش، موکت و غیره باشد، متناسب باشد.
  • یک صندلی اداری ایده آل باید دسته مناسب و استاندارد داشته باشد تا یک تکیه گاه خوب برای دست، کمر و گردن شما به شمار رود. مناسب ترین محل برای قرارگیری دسته صندلی باید 17 تا 27 سانتی متر بالاتر از نشیمن صندلی باشد.
  • بهترین صندلی اداری باید بتواند به خوبی از کمر شما پشتیبانی کند. در واقع مهم ترین بخش صندلی، بخش مربوط به کمر آن است که باید به خوبی گودی کمر را پُر کرده و کمر را در یک حالت استاندارد قرار دهد.
  • صندلی اداری باید دارای روکش ضد تعریق بوده و منافذ مناسبی جهت گردش هوا در آن تعبیه شده باشد تا کاربر احساس راحتی کند.
  • نشیمن گاه صندلی باید راحت و نرم بوده و به قسمت تحتانی بدن فشار وارد نکند.
  • بهتر است یک صندلی اداری ایده آل دارای قابلیت تنظیم زاویه پشتی و تنظیم ارتفاع باشد، تا کاربر بتواند آن را با فرم بدن خود مطابقت داده و وضعیت بدن خود را در بهترین حالت قرار دهد.
  • اندازه نشیمن گاه یک صندلی اداری ایده آل باید به حدی باشد که از قسمت فوقانی پا پشتیبانی کرده و به اندازه 2 الی 3 سانتی متر از اندازه باسن شما پهن تر باشد.
ادامه مطلب  4 ایده برای نمای آجری مدرن داخل ساختمان (زیبا و جدید)

ویژگی های بهترین صندلی اداری

کلام آخر

در این مقاله به بررسی نکات طلایی در خرید صندلی اداری و اهمیت آن پرداختیم. در صورتی که شما هم به فکر خرید بهترین صندلی اداری هستید، پیشنهاد می کنیم از محصولات متنوع و تضمینی دپوکالا دیدن فرمایید. سپاس از اینکه همراهمان هستید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا