رپورتاژ آگهی

منظور از نظافت نمای ساختمان و شیشه های نمای بیرونی چیست؟

همه چیز درباره نظافت نما

نظافت نما هنر پاک سازی نمای بیرونی ساختمان از آلودگی ها به روش های استاندارد، متناسب با شرایط آب هوایی و مصالح به کار رفته در نمای بیرونی است. نمای بیرونی ساختمان، شامل ورودی ملک است؛ بنابراین نظافت نما افراد را تا حد زیادی، مجذوب طراحی نمای ساختمان می کند. اگر نظافت نما یا نماشویی ساختمان صحیح انجام شود، ساختمان همواره شکیل تر به نظر خواهد رسید. با توجه به جنس نما، روش شستشوی نما، متفاوت است. نماشویی ساختمان ها از نظر زیبایی شناسی اهمیت زیادی دارد.

با شستشوی نما، نمای بیرونی ساختمان های خود را از آلودگی هایی با منابع انسانی و طبیعی نجات دهید. لکه های گوناگون و انواع جلبک، خزه، میکروب و … جزء آلودگی های عمیق تر در مصالح به حساب می آیند. برخی فعالیت های انسانی مانند پرتاب ترقه و دیوار نویسی، آسیب سطحی به نمای بیرونی سازه ها وارد می کند که با نماشویی ساختمان رفع می شود.

همه ما جمله “اولین برخورد، مهم ترین برخورد است”را شنیده ایم. با استناد به جمله قبلی، میفهمیم نظافت نما تا چه اندازه می تواند در تصمیم گیری مشتریان برای اجاره، خرید و یا سرمایه گذاری و … موثر باشد. برای یک شرکت، میزان پاکیزگی نمای بیرونی، می تواند نشان دهنده ارزش ها و انضباط کاری آن باشد که در تصمیم گیری افراد جویای کار نیز تا حدی دخیل است. شستشوی نمای ساختمان های مسکونی و تجاری و البته انجام آن به دست افراد مجرب، باعث جلوگیری از بروز بیماری های ناشی از آلودگی مصالح قدیمی می شود.

ادامه مطلب  قرارداد اجاره سند؛ تعریف و نحوه تنظیم آن:

شستن نما در ارتفاع با ابزار محافظتی و نگهدارنده.

نظافت شیشه های نمای بیرونی ساختمان

قسمتی از کار نماشویی ساختمان، نظافت شیشه های بیرونی است.. نظافت نما، آن هم برای سازه هایی که نمای بیرونی آنها با شیشه ساخته شده است، اهمیتی دو چندان دارد. امروزه، به کارگیری شیشه ساده و شفاف در طراحی و معماری نمای بیرونی، بسیار مرسوم است. مطمئنا شستشوی نمای شیشه ای، امکانات، مواد شیمایی خاص خود را می طلبد. با استخدام نظافت چیانی که در ارتفاع کار می کنند، نمای شیشه ای ساختمان شما در شفاف ترین حالت ممکن خواهد بود.

نظافت نما های شیشه ای، به منظور زدودن شیشه ها از گرد و غبار های محیطی و گاها ناشی از آلودگی هوا انجام می شود. نماشویی ساختمان هایی با نمای بیرونی شیشه ای شامل مراحلی است که به اختصار توضیح می دهیم. فرآیند شستشوی نمای شیشه ای، با آب کشی اولیه سطوح شیشه ای آغاز می شود. برای شفافیت هرچه بیشتر شیشه ها، از مواد براق کننده استفاده می شود. پس از پخش این مواد ضدعفونی کننده که اصلا روی شیشه ها لک نمی اندازند، با اسفنج یا طی های دستی این مواد پاک می شوند. نهایتا آب کشی نهایی انجام می شود. نتیجه کار یک نمای شیشه ای شفاف و براق است که از شدت پاکیزگی، آسمان روی آن افتاده.

تاثیر شستشوی شیشه های بیرونی بر شفافیت نما.

برای تمامی خدمات کار در ارتفاع با این شماره تماس بگیرید:

09223002613

و به این سایت مراجعه کنید:

نماشویی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا