رپورتاژ آگهی

چگونه خانه خود را بدون کمک یک متخصص تزئین کنیم؟

تزئین خانه همیشه یک چالش بزرگ بوده است، به خصوص برای کسانی که دوست دارند در فضای زندگی خود سبک و هماهنگی داشته باشند. خانه شما باید مملو از سلیقه و شخصیت شما باشد. به همین دلیل مفید است که هنگام انتخاب دکوراسیون خود به این فکر کنید که واقعاً چه چیزی شبیه شماست. در این مقاله قصد داریم نکات و توصیه های بسیار کاربردی را به شما ارائه دهیم تا بتوانید خانه خود را به راحتی و به درستی و بدون کمک متخصص تزئین کنید.

دکوراسیون داخلی خانه را خودتان انجام دهید

با یک دکور ساده شروع کنید

قبل از نتیجه‌گیری سریع در مورد نوع دکوراسیونی که می‌خواهید، با فکر کردن به یک دکور بسیار ساده شروع کنید و حتماً ترکیب‌هایی را امتحان کنید که شاید قبلاً تصورش را هم نمی‌کردید. یک دکور ساده می‌خواهد رنگ دیوارها سفید باشد و در جاهای دیگر فقط با رنگ‌ها بازی کنید.

به گیاهان و گل‌ها فکر کنید.

تزئینات گیاهی امروزه یکی از پرطرفدارترین و پرتقاضاترین تزیینات است و دلایل زیادی برای این امر وجود دارد. همه دوست دارند از تمام مزایایی که گیاهان و گل ها می توانند در فضای زندگی خود داشته باشند، بهره مند شوند. به خصوص گل های طبیعی را به جای گل های سنتز شده انتخاب کنید، حتی اگر گاهی اوقات برای خانه بسیار تزئینی هستند. تصور کنید که یک دسته گل بزرگ روی یک قفسه گیاهی در وسط اتاق نشیمن تا کمی جلوه طبیعی به اتاق نشیمن شما ببخشد

روشنایی و نورپردازی

نور در دکور خانه شما جای انتخابی دارد، نه تنها باید کاربردی باشد، بلکه می تواند جذابیت خاصی را به دکوراسیون وارد کند. نورپردازی حال و هوای اتاق را تنظیم می کند. بنابراین، اگر نکات مختلفی را اضافه کنید، کل ظاهر تغییر می کند، ناگفته نماند که چراغ های روشنایی بسته به سلیقه شما می توانند سبک زیادی به ارمغان بیاورند.

ادامه مطلب  ساخت سوله سبک و سنگین

مبلمان

در هنر تزئینی، شما باید بدانید که چگونه می توانید تعادل مناسبی را بین قطعات مختلف مبلمان خانه پیدا کنید، چه برای اتاق نشیمن، یک اتاق خواب، آشپزخانه یا حمام. برخی بافت‌های فرش، مبل و چوب می‌توانند اتاق را گرم‌تر کنند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند حس مدرن‌تری به اتاق بدهند. به عنوان مثال، فلز ظاهری صیقلی و صنعتی به مکان می بخشد، در حالی که مواد طبیعی آن را خنک تر و دنج تر می کنند.

به لوازم جانبی جسورانه فکر کنید

از انتخاب چیزی متفاوت نترسید، مانند یک گلدان مهر و موم شده یا یک آبنمای سرپوشیده. برای شرط بندی روی ترندها، روی لوازم جانبی کوچکتر سرمایه گذاری کنید، زیرا می توانید آنها را به راحتی تغییر دهید. با این حال، همیشه به یاد داشته باشید که با قرار دادن آنها، به عنوان مثال، در کنار قطعات ظریف تر، تعادل تزئینی بین همه این لوازم را پیدا کنید که هماهنگی اتاق را افزایش می دهد.
بسیار آسان است که از زیبایی اشیاء تزئینی غرق شوید. با این حال، به یاد داشته باشید که خانه شما باید برای عادات شما مناسب باشد و برای همه چیز جا داشته باشد. قفسه ها می توانند لوازم جانبی سرگرم کننده داشته باشند، اما باید برای نگهداری وسایل شما نیز مفید باشند.

نکات خرید مبلمان و تخت خواب

دانستن اندازه گیری های فضای شما

قبل از خرید یک تخت خواب، مبل راحتی یا حتی مبل کلاسیک برای کل خانواده، مطمئن شوید که مبلمان، متناسب با اتاق است و حرکت کردن افراد را محدود نمیکند. همین امر در مورد اتاق های کوچک نیز صدق می کند، که ممکن است در یک خانه بزرگ نامناسب به نظر برسند.

ادامه مطلب  خبر + news

هنوز به قوانین اعتماد نکنید

اگرچه برخی از قوانین را نقل می کنیم، اما از شکستن آنها نترسید. تقریباً هیچ چیز نباید در هنر دکوراسیون جهانی باشد. زیرا همیشه می توانید با مبلمان بازی کنید و سبک دکوراسیون خود را تغییر دهید. اگر با پیشنهاد یک معمار یا طراح داخلی موافق نیستید، از درخواست تغییر نترسید، در نهایت، زمان زیادی را در داخل خواهید گذراند.

دکوراسیون داخلی هیچ محدودیتی ندارد

هماهنگ کردن دکوراسیون داخلی خانه می تواند برای برخی افراد چالش برانگیز باشد. اندازه فضا، ترکیب سبک ها و قوانین خاص طراحی باید قبل از انتخاب محل هر عنصر در نظر گرفته شود. در اینجا نکاتی را خواهید یافت که زندگی شما را در هنگام تزئین خانه آسان تر می کند. مهمتر از همه یادتان باشد که ساکولنت ها و گیاهان آپارتمانی برای ما در دکوراسیون داخلی منزل جایگاه اولیه ای دارند زیرا به فضای شما جان بیشتری می بخشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا