رپورتاژ آگهی

بهترین باربری سمنان کدام است ؟

سمنان یکی از بهترین و صنعتی ترین استان های کشور است که به دلیل نزدیکی به تهران بخش زیادی از نیاز های تولیدی های تهران را نیز فراهم می نماید. از همین جهت خدمات باربری و حمل و نقل کالا در این استان بسیار مورد نیاز است اما با وجود افراد سودجو و مجموعه هایی که به عنوان واسطه خدمات باربری را با تبلیغات پر زرق و برق به هموطنان گرامی ارائه می نمایند مشکلات فراوانی ایجاد شده است.

اولین مشکل هزینه های بالای خدمات است. زمانی که واسطه ها وارد خدمات باربری سمنان میشوند هزینه های انتقال محموله ها به مراتب افزایش خواهد داشت. علاوه بر این ، در زمان بروز خسارات نیز این افراد و مجموعه ها مسئولیتی بر عهده نمیگیرند.

از همین جهت ، در این مقاله قصد داریم یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های باربری که در استان سمنان به صورت تخصصی خدمات باربری را با کمترین هزینه ارائه می نماید را به شما عزیزان معرفی نماییم.

باربری سمنان آنی بار به صورت همه روزه در همه نقاط استان سمنان امکان ارسال محموله ها و کالاهای مختلف را با بهترین کیفیت و در اسرع وقت فراهم می نماید. از طریق خدمات باربری سمنان آنی بار شما عزیزان می توانید بدون محدودیت محموله ها و کالاهای خود را بارگیری و به همه شهر ها و استان های کشور انتقال دهید.

C:\Users\Benyamin\Desktop\باربری سمنان.jpg

باربری سمنان آنی بار چه خدماتی ارائه می نماید ؟

همانطور که گفته شد ، باربری سمنان آنی بار با چندین سال سابقه در ارائه خدمات حمل و نقل و باربری امکان انتقال محموله های مختلف را برای شما عزیزان فراهم می نماید. انواع کالا و محموله هایی که از نظر قانونی ممنوعیت خاصی برای جابجایی ندارند توسط مجموعه آنی بار از سمنان به همه شهر ها و استان ها منتقل میشود. برخی از محموله های قابل حمل به صورت زیر می باشند :

  • حمل و نقل آهن آلات
  • حمل و نقل اثاثیه و لوازم خانه
  • انتقال کالاهای تجاری و تولیدات صنعتی
  • حمل و نقل مصالح ساختمانی و سنگ و سرامیک
  • انتقال دستگاه های خطوط تولید
  • حمل و نقل محموله های فوق سنگین و عظیم
ادامه مطلب  درآمد دلاری با خرید دستگاه‌‌های ماینر

باربری سمنان آنی بار به عنوان یکی از برترین و تخصصی ترین شرکت های حمل و نقل خدمات مورد نیاز شما را با بهترین بیمه نامه و با بارنامه معتبر دولتی منتقل می نماید. برای مشاوره با کارشناسان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

باربری سمنان با انواع خودروی باری

برای خدمات باربری سمنان ارسال کالا به صورت بین شهری ، همه روزه آنی بار انواع خودرو را در اختیار شما قرار میدهد تا امکان انتقال محموله های مختلف با بهترین کیفیت برای شما فراهم شود.

هر یک از خودروهای باری برای جابجایی محموله ها در تناژ و ابعاد متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرد که این موضوع امکان انتقال محموله هایی در طیف گسترده را برای شما فراهم می نماید. در شرکت حمل و نقل آنی بار خودروهای باربری زیر در اختیارتان قرار میگیرد :

  • انواع کامیون ( تک / جفت / 911 )
  • انواع تریلی ( کفی / بغلدار / چادری / کمرشکن )
  • انواع خاور ( مسقف / روباز )

یکی از خودروهای باربری که برای انتقال محموله های فوق سنگین مورد استفاده قرار میگیرد ، تریلی کمرشکن است . بر همین اساس ، انتخاب خودروی باربری مناسب برای انتقال محموله ها از سمنان بسیار مهم است و علاوه بر هزینه های شما در امنیت محموله ها نیز موثر می باشد.

C:\Users\Benyamin\Desktop\باربری تهران به شهرستان با انواع خودروی باری.jpg

هزینه های باربری سمنان چگونه محاسبه میشود ؟

برای باربری سمنان یا سایر نقاط کشور موارد متعددی در هزینه های باربری موثر هستند و قیمت نهایی انتقال کالا را مشخص می نمایند.

از مهمترین مواردی که در هزینه باربری سمنان موثر است می توان به نوع خودروی مورد استفاده اشاره کرد. هر یک از خودروهای باربری دارای هزینه های متفاوتی هستند که بر اساس میزان حجم و وزن محموله قابل حمل محاسبه میشوند.

ادامه مطلب  نکاتی در مورد طراحی داخلی به سبک سنتی

علاوه بر این ، شرایط خاص در محل بارگیری یا تخلیه نیز در هزینه های باربری سمنان موثر است. در برخی موارد تخلیه یا بارگیری به دلیل شرایط آن محل باید در ساعات پایانی شب انجام شود که این موضوع خود در هزینه های حمل و نقل موثر است.

نکته دیگری که در هزینه های باربری سمنان موثر است میزان ارزش محموله است. از آنجایی که برای تمامی محموله ها از بیمه نامه استفاده می شود و میزان هزینه بیمه نامه بر اساس ارزش محموله محاسبه میشود ، محموله های ارزشمند تر هزینه بیمه بالاتری دارند که در هزینه نهایی باربری موثر است.

حمل محموله های سنگین و بزرگ در باربری سمنان آنی بار

یکی از مهمترین خدمات باربری سمنان آنی بار ، انتقال محموله های سنگین و بزرگ صنایع پتروشیمی می باشد . انتقال قطعات بسیار بزرگ و سنگین که حمل آنها نیاز به تجربه و خودروهای خاص دارد توسط آنی به راحتی و در اسرع وقت انجام میشود.

  • انتقال انواع ژنراتور
  • انتقال لوله های بزرگ
  • انتقال شیرهای پتروشیمی
  • انتقال دیگ بخار
  • انتقال ترانسفورماتور
  • توربین های گازی
  • توربین بخار

جابجایی این قطعات نیاز به استفاده از کمرشکن یا در برخی موارد بوژی دارد . این خودروهای تخصصی به صورت همه روزه برای باربری سمنان در اختیار شما قرار میگیرد و با کمترین هزینه می توانید محموله های خود را منتقل کنید.

حمل بار به سمنان نیز توسط آنی بار از همه شهر ها و استان های کشور انجام میشود .

C:\Users\Benyamin\Desktop\باربری سنگین سمنان.jpg

حمل و نقل اثاثیه منزل با باربری سمنان آنی بار

برای خدمات اثاث کشی و انتقال لوازم منزل می توانید از طریق مجموعه آنی بار بهترین خدمات در استان سمنان را در اختیار داشته باشید . آنی بار با استفاده از بهترین و حرفه ای ترین کارگران آموزش دیده استفاده می نماید تا اثاثیه شما با بهترین کیفیت بارگیری و منتقل شوند.

در خدمات حمل و نقل اثاثیه منزل ، خودروی مورد استفاده کامیونت مسقف می باشد که برخلاف بسیاری از شرکت های اتوبار و اثاث کشی که از خاور های کوچک استفاده می نمایند ، آنی بار از بزرگترین خاور استفاده می نماید.

ادامه مطلب  ساخت سوله سبک و سنگین

در بسیاری از موارد مشاهده شده است که شرکت های باربری سمنان با استفاده از خودروی باری کوچک قصد افزایش سرویس های حمل بار را داشته اند از همین جهت محموعه آنی بار از خاور و کامیونت 6 متری استفاده می نماید.

اگر قصد استعلام نرخ کرایه و هزینه های اثاث کشی سمنان را دارید تنها کافیست با شماره پنج رقمی آنی بار 57669-021 در تماس باشید .

C:\Users\Benyamin\Desktop\باربری اثاثیه سمنان.jpg

بهترین و کاملترین بیمه نامه برای باربری سمنان

مهترین ویژگی یک شرکت حرفه ای در خدمات باربری سمنان ، استفاده از بیمه نامه کامل و حفاظت از محموله های مختلف است. در مجموعه آنی بار از بهترین بیمه نامه برای باربری سمنان استفاده می نماید تا امنیت محموله های شما به صورت کامل فراهم شود.

هرگونه خسارتی که در اثر حوادثی مانند آتش سوزی ، سرقت ، تصادف خودروی حامل و . . . به وجود آید به صورت کامل تحت پوشش بیمه می باشد . برای حمل و نقل محموله های مختلف از بیمه رایگان نیز بهره مند خواهید شد .

به عنوان مثال ، برای باربری تهران به سمنان تا 100 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان به محموله های شما تعلق خواهد گرفت .

مشاوره تخصصی برای باربری سمنان

برای حمل و نقل محموله های مختلف از سمنان به شهر ها و استان های دیگر کشور می توانید با مشاوره رایگان با کارشناسان آنی بار هزینه های حمل و نقل محموله های خود را کاهش دهید . علاوه بر این ، استفاده از مشاوره کارشناسان سبب انتخاب خودروی باری مناسب و همچنین بیمه نامه متناسب با ارزش محموله خواهد شد .

از همین جهت ، برای بهره مندی از مشاوره تخصصی کارشناسان آنی بار می توانید با شماره 5 رقمی 57669-021 در تماس باشید و یا از طریق وبسایت anibar.net اقدام نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا