رپورتاژ آگهی

این مقاله مناسب کسایی که میخوان تغییر دکوراسیون بدن

اگر میخواهید در سرویس بهداشتی با حمام خود با تغییرات کوچک و کارآمد دکوراسیون جدیدی را شاهد باشید با ما در این مقاله همراه باشید. در این مقاله قصد داریم در مورد روشویی صحبت کنیم که یکی از اجزای مهم و جدا نشدنی در خانه ها به حساب می آیند که امروزه در طرح و نقش های متنوع تولید و عرضه می گردند.

کاربرد تمامی روشویی ها در هر طرح و نقشی که می بینید تقریبا یکی است و این محصول در سرویس های بهداشتی ساختمان های مسکونی و تجاری نصب می شوند.

ابتدا روشویی کابینتی تنها در شرکت ها، هتل و مراکز درمانی استفاده می شد که با گذشت زمان، به مرور از این محصول در سرویس های بهداشتی ساختمان های مسکونی نیز استفاده کردند.

برای دیدن نمونه کار های متنوع و جدید روشویی کابینتی می توانید به سایت بازارک مراجعه نمایید و از وجود تنوع طرح و مدل این محصول لذت ببرید.

در این مجموعه روشویی کابینتی ارزان ، در طرح و اندازه های مختلف تولید و عرضه می شود که علاوه بر قیمت مناسب این محصول، شاهد کیفیت بالای آن خواهید بود.

روشویی چیست؟

روشویی محصولی است که از ترکیب سینک یا کاسه سنگی، کابینت و پایه تشکیل می شود.

وجود روشویی در همه جا ضروری است و معمولا این محصول در سرویس های بهداشتی نصب می شوند؛ طراحی های جدیدی که شاهد آن ها هستیم باعث شده تمامی اتصالات و لوله کشی ها از معرض دید پنهان بمانند.

آشنایی با روشویی کابینت دار

روشویی در انواع طرح و اندازه گوناگون تولید می شود که یکی از طرح های پرطرفدار این محصولات، روشویی کابینت دار است.

در این نوع از روشویی علاوه بر کاسه، شاهد وجود کابینت نیز هستید که می توانید بعد از نصب روشویی به عنوان نگهدارنده کاسه از کابینت استفاده کنید.

همانطور که می دانید محیط سرویس های بهداشتی آلوده است و وجود کابینت در روشویی ها برای قرار دادن وسایل شخصی بسیار کاربردی هستند.

ادامه مطلب  آیا فالوور واقعی وجود دارد؟

کابینت های روشویی در متریال های گوناگون ساخته می شوند که هر کدام دارای مزایایی هستند.

روشویی کابینتی pvc و فلزی جزو بهترین روشویی ها به حساب می آیند؛ چرا که در برابر رطوبت بسیار مقاوم بوده و طول عمر بالا تری دارند.

انتخاب طرح روشویی کابینت دار بر عهده مشتری است؛ شما می توانید نسبت به محیط سرویس های بهداشتی خود ابعاد کابینت روشویی را انتخاب کنید.

همچنین انتخاب یک درب یا دو درب بودن آن نیز به سلیقه شما بستگی دارد؛ طراحی کشو در زیر کاسه روشویی نیز امکان پذیر است که ساخت همه طرح ها به سلیقه شما انجام می شود.

چند نوع روشویی کابینت دار داریم ؟

روشویی ها در انواع طرح و ابعاد گوناگون تولید می شوند که در مجموعه بازارک طراحی این محصول با تنوع بسیار گسترده تر عرضه می شود.

هر کدام از روشویی هایی که تولید می شوند دارای خصوصیاتی هستند که باعث متمایز شدنش با دیگر محصولات می شود.

روشویی های کابینت دار بدون پایه

در روشویی کابینتی بدون پایه تمامی اتصالات و لوله کشی در دیوار قرار می گیرند و نصب کابینت بر روی دیوار انجام می شود.

در این نوع روشویی فضای کمتری اشغال می شود و برای سرویس های کوچک بسیار مناسب هستند.

روشویی کابینتی پی وی سی

روشویی کابینتی pvc جزو پر طرفدار ترین محصولات است؛ علت محبوبیت آن کیفیت بالا، مقاومت در برابر رطوبت، تنوع رنگ، شست و شو راحت و بدون درد سر است.

روشویی کابینتی کوچک

روشویی کابینت دار در ابعاد کوچک و بزرگ تولید می شوند که اندازه آن نسبت به متراژ سرویس های بهداشتی تعیین می شود.

روشویی کابینتی کوچک بر روی دیوار نصب می شوند و به راحتی می توانید ارتفاع آن را تنظیم کنید. همچنین فضای زیر روشویی کابینتی خالی می شود و همین موضوع به دل باز تر شدن محیط سرویس بهداشتی کمک می کند.

ادامه مطلب  درآمد دلاری با خرید دستگاه‌‌های ماینر

روشویی کابینتی پایه دار

روشویی کابینتی پایه دار جزو اولین طراحی ها به حساب می آیند که این نوع روشویی ها دارای طرحی قدیمی و ساده هستند؛ دارای یک پایه نگه دارنده و یک سینک می باشد.

تمامی لوله کشی و اتصالات مربوط به آن در پشت پایه نیم دایره شکل آن مخفی می شوند. روشویی پایه دار معمولا از جنس سرامیک بوده و در برابر رطوبت، لکه، آلودگی بسیار مقاوم و بادوام هستند.

مزیت های روشویی کابینتی چیست؟

روشویی کابینتی مانند دیگر محصولات از مزایایی برخوردار است که موجب شده تا افراد زیادی طرفدار این محصول شوند.

دوام و مقاومت بالا

روشویی وسیله ای است که در محیط مرطوب قرار می گیرد و به دلیل شست و شو دست ها امکان خیس شدن قسمت های پایین آن نیز وجود دارد.

روشویی های کابینتی از متریال های بسیار مقاوم و با کیفیت ساخته می شوند که همین موضوع باعث شده تا در برابر رطوبت، حرارت و خط و خش از دوام بالایی برخوردار باشند.

امکان جمع آوری وسایل اضافه

در سرویس های بهداشتی وسایلی وجود دارد که قطعا قرار دادن آن ها در معرض دید چندان مناسب نیست؛ روشویی های کابینتی به دلیل نوع طراحی منحصر به فردی که دارند بسیار کاربردی تر عمل می کنند و می توانید تمامی لوازم موجود در محیط را داخل کابینت قرار دهید.

نصب این کابینت بر روی دیوار باعث شده تا فضای کمتری اشغال شود و محیط دل باز تر به نظر برسد همچنین با جمع آوری لوازم، درون کابینت روشویی از شلوغ شدن فضای سرویس بهداشتی جلوگیری می شود که این امر به تمیز و زیبا تر شدن محیط سرویس بهداشتی نیز کمک می کند.

ادامه مطلب  سریع ترین روش برای ساخت و ساز در ایران چیست؟

تنوع در مدل

اگر ست کردن روشویی با دیزاین و دکوراسیون سرویس بهداشتی برای تان اهمیت دارد بهتر است از روشویی کابینت دار برای سرویس خود استفاده کنید.

تنوع در طرح و مدل روشویی های کابینتی بسیار زیاد است و شما به راحتی می توانید با دکوراسیون سرویس بهداشتی خود روشویی های کابینتی را ست کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

تنوع در طرح های مختلف

طراحان با ذوق و سلیقه اقدام به تولید روشویی هایی کرده اند که هر کدام دارای طرح های منحصر به فردی هستند.

این افراد خوش ذوق محصولات را با کمد ها، کشو و درب های گوناگون تولید کرده اند که هر کدام نیز دارای کاسه، پایه و یا طرح های خاصی هستند.

به قدری تنوع در طرح های روشویی کابینت دار زیاد است که بنظر می رسد هیچکدام از روشویی ها شبیه به هم ساخته نشده اند.

برخی از طراحان بر این باورند که زیبایی در ست روشویی کابینت دار در خطوط و طرح های نا هماهنگ نهفته است؛ برخی دیگر از طرح های ساده و مینیمال استفاده می کنند.

روشویی کابینت دار در همه سبک ها اعم از سبک مدرن، کلاسیک و … جای دارد و به راحتی قابل اجرا در هر محیط با ابعاد گوناگون است.

از کجا روشویی سفارش دهیم ؟

یکی از جدید ترین روشویی هایی که چند سالی است که ترند شده اند روشویی های کابینتی هستند این محصولات طراحی بسیار منحصر به فردی دارند.

در این کابینت ها امکان قرار دادن لوازم شخصی، وسایل بهداشتی وجود دارد و با قرار گرفتن وسیله در داخل کابینت می توانید از آلوده شدن آن ها جلوگیری کنید.

در سایت بازارک می توانید روشویی های با کیفیتی تهیه کنید که این محصولات در مجموعه ما در دو مدل دو نفره و تک نفره قابل اجرا هستند که هر کدام مزایای جداگانه ای دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا