اخبار گوناگون

معرفی بهترین مراکز خرید در مرکز شهر اردبیل!

یکی از شهرهای زیبای ایران که همواره گردشگران زیادی آن را به‌عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند، اردبیل است. اردبیل علاوه‌بر مکان‌های گردشگری فوق‌العاده، مرکزهای خرید خوبی نیز دارد که می‌توانید با رزرو هتل اردبیل و سفر به این شهر، از آن‌ها بازدید کنید. باتوجه‌به این‌که مدت‌زمان سفر کوتاه بوده و فرصت چندانی وجود ندارد، بهتر است قبل از آغاز مسافرت بهترین مراکز خرید اردبیل را بشناسید.

مجتمع تجاری و خدماتی لاله

یکی از بهترین مجتمع‌های تجاری اردبیل، مجتمع تجاری و خدماتی لاله است. این مجتمع در شهر سرعین واقع شده و این قابلیت وجود دارد که بعد از وقت‌گذارندن در چشمه‌های آب‌گرم این شهر، به این مجموعه رفته و به تفریح و خرید بپردازید. مجتمع تجاری و خدماتی لاله ۳ طبقه داشته و تنوع اجناس آن مثال‌زدنی است؛ علاوه‌براین، قیمت‌های این مرکز خرید نیز بسیار معقول بوده و می‌توانید اجناسی باکیفیت را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

شورا سنتر

اگر به‌دنبال خرید اجناس برند هستید، شورا سنتر بهترین گزینه ممکن است. این مرکز خرید در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد و با داشتن ۵۵۰ واحد تجاری، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید اردبیل محسوب می‌شود. اغلب فروشگاه‌های این پاساژ به‌صورت تخصصی به فروش برند خاصی مشغول هستند. این امکان وجود دارد که محصولات برندهای زارا، نایکی، شنل، لوییس ویتون و … را به‌راحتی در شورا سنتر پیدا کرده و هرکدام را که تمایل دارید خریداری کنید.

آدنا مال

یکی دیگر از خاص‌ترین مراکز خرید اردبیل، آدنا مال است. نکته‌ای که در نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، شیک‌بودن این مرکز خرید است. نه‌تنها طراحی بیرونی آدنا مال، بلکه طراحی داخلی آن نیز به‌نحوی صورت گرفته تا تجربه‌ای بی‌نظیر را برای مراجعان رقم بزند. این مرکز خرید از سه طبقه تشکیل شده و علاوه‌بر داشتن فروشگاه‌های متنوع و جذاب، خدمات تفریحی زیادی نیز به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد؛ فودکورت، شهربازی، باغ‌وحش، وسایل بازی کودکان و …، تنها گوشه‌ای از این خدمات هستند.

ادامه مطلب  از کجا بفهمم کی بایننس کوین بخرم؟

مرکز خرید اولدوز اردبیل

یکی دیگر از مراکز خرید اردبیل که از آن بازدید کنید، مرکز خرید الدوز است. این مرکز خرید در سال ۱۳۹۰ ساخته شد و امروزه توانسته به یکی از محبوب‌ترین مجتمع‌های تجاری اردبیل بدل شود. نکته قابل‌توجهی که در رابطه با مرکز خرید اولدوز وجود دارد، این است که در کنار لوکس‌بودن و داشتن محیطی بسیار جذاب، قیمت‌های اجناسی که در آن به‌فروش می‌رسند بسیار معقول و به‌صرفه هستند.

مرکز خرید پروما

مرکز خرید پروما یکی دیگر از مجتمع‌های تجاری معروف اردبیل است. این مجتمع با این‌که طبقات زیادی ندارد، اما وسعت بالایی داشته و مغازه‌های فراوانی در آن مشغول به کار هستند. لازم به ‌ذکر است که مرکز خرید پرومای اردبیل، یکی از شعبه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای پروما به‌حساب آمده و تحت نظر این مجموعه فعالیت می‌کند. شما نیز می‌توانید با رزرو هتل اردبیل و سفر به این شهر، نه‌تنها از مراکز خرید جذاب آن، بلکه از جاذبه‌های تاریخی طبیعی اردبیل نیز دیدن کرده و سفری به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

بازار بزرگ اردبیل

بازار بزرگ اردبیل علاوه‌بر این‌که یکی از مراکز خرید مهم این شهر محسوب می‌شود، از‌لحاظ تاریخی نیز ارزش بالایی داشته و حتی افرادی که قصد خرید‌کردن ندارند نیز از این بازار دیدن می‌کنند. قدمت این بازار به قرن‌های ۷ و ۸ هجری قمری یا حتی قبل‌تر می‌رسد؛ البته سازه فعلی بازار، مربوط به دوره صفویه بوده و بیشترین رونق آن نیز مرتبط به همین دوره است.

تمامی سراها، حجره‌ها، گرمابه‌ها و … که بازار بزرگ اردبیل را تشکیل داده‌اند، تأثیر‌گرفته از معماری ادوار صفویه و قاجار هستند و از‌لحاظ هنری در جایگاه خاصی قرار گرفته‌اند. پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به اردبیل، به‌هیچ‌عنوان بازدید از این بازار را از دست ندهید.

ادامه مطلب  این 20 مدل نرده راه پله استیل جدید میتونه خونه شما رو جذاب تر کنه!

سفر ریلی به اردبیل

از سال ۱۳۸۴ تاکنون، خط راه‌آهن اردبیل-میانه در دست احداث بوده و امروزه بیش از ۹۰ درصد این پروژه به‌پایان رسیده است. احداث این خط سبب می‌شود تا اردبیل نیز مانند بسیاری از شهرهای دیگر به راه‌آهن سراسری ایران متصل شده و گردشگران از نقاط مختلف ایران بتوانند نسبت به خرید بلیط قطار و سفر به اردبیل اقدام کنند. یکی از نکات مثبتی که در رابطه با تهیه بلیط قطار و آغاز سفری ریلی وجود دارد، این است که معمولا امکانات زیادی در اختیار مسافران قطار قرار می‌گیرد و به‌همین‌خاطر، سفر با قطار بسیار آسان‌تر از شیوه‌های دیگر تردد است.

از دیگر نکات مثبت، می‌توان به قیمت بلیط قطار اشاره کرد. باوجود این‌که هرکدام از قطارها در دسته‌بندی خاصی قرار می‌گیرند و ممکن است که قیمت بلیط‌شان با یکدیگر تفاوت بالایی داشته باشد؛ اما به‌طورکلی، هزینه‌ای که برای خرید بلیط قطار پرداخته می‌شود بسیار پایین‌تر از هزینه‌ای است که سایر روش‌های حمل‌ونقل در پی دارند. باتوجه‌به این موضوع، پیشنهاد می‌کنیم که پس از اتمام احداث راه‌آهن اردبیل، حتما قطار را برای سفر به این شهر انتخاب کنید.

رزرو هتل و خرید بلیط در کوتاه‌ترین زمان

احتمالا شما هم جزو افرادی هستید که بسیاری از کارهای روزمره‌تان را از‌طریق اینترنت انجام می‌دهید. فراگیر‌شدن اینترنت سبب شده تا بسیاری از کسب‌وکارها دچار تحول شوند و به‌شیوه‌ای دیگر فعالیت کنند. لازم به‌ذکر است که صنعت گردشگری نیز از این تحولات دور نبوده و امروزه بسیاری از آژانس‌های مسافرتی به‌جای افتتاح یک دفتر حضوری، به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کنند؛ اما سوالی که در این میان به‌وجود می‌آید، این است که کدام‌یک از این آژانس‌ها خدمات بهتری را ارائه می‌دهند و قابل‌اعتماد هستند؟ در پاسخ به این سؤال، باید بگوییم که برای دریافت خدماتی درجه‌یک و مطمئن، بهتر است تا تمامی ملزومات سفر‌تان را فقط از فلای تودی تهیه کنید.

ادامه مطلب  5 تفاوت مهم ورق سیاه فولاد مبارکه و اکسین اهواز

فلای تودی یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی کشور است که تمامی خدمات خود را به‌صورت آنلاین ارائه داده و امروزه نه‌تنها قابلیت رزرو هتل اردبیل، بلکه قابلیت رزرو هتل در اغلب نقاط جهان را فراهم کرده است. بدین ترتیب، گردشگران می‌توانند تا علاوه‌بر سفرهای داخلی، برای سفرهای خارجی نیز به فلای تودی مراجعه کرده و خدمات موردنیازشان را دریافت کنند.

یکی از نقاط قوت این آژانس گردشگری، قیمت‌های آن است. از قیمت بلیط قطار گرفته تا قیمت بلیط هواپیما، همگی به‌نحوی در نظر گرفته شده‌اند که گردشگران بتوانند بدون هیچ‌گونه نگرانی از بابت هزینه، به یک مسافرت خاطره‌انگیز رفته و لحظاتی شیرین را برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا