رپورتاژ آگهی

آیا فالوور واقعی وجود دارد؟

افزایش فالوور اینستاگرام یکی از بزرگترین دغدغه های افراد در شبکه های اجتماعی در حال حاضر است. بنابراین امروزه همه به دنبال خرید فالوور برای صفحه اینستاگرام خود هستند تا اعتماد مخاطبان افزایش دهند.

خرید فالوور اینستاگرام به قدری در ایران و جهان رواج یافته است که در حال حاضر صدها فروشگاه آنلاین برای فالوورهای ایرانی اینستاگرام وجود دارد که خدمات فروش فالوور اینستاگرام را به افراد ارائه می دهد.

به همین دلیل توصیه می شود مردم همیشه از نکات مهم خرید فالوور در اینستاگرام آگاه باشند تا بتوانند به بهترین نحو خرید کنند.

خرید فالوور واقعی تضمینی با ریزش پایین

حتی پیج افراد بزرگ و مشهور دنیا با مشکل ریزش فالوور مواجه خواهند شد. پس در این مورد حساس نباشید. به خصوص اگر می خواهید فالوورهایی بخرید که فقط یکباره تزریق می شوند.

تصور کنید از یک صفحه اینستاگرام خرید می کنید. آیا به صفحه ای اعتماد دارید که هر پست آن صد تا لایک داشته باشد یا لایک و کامنت آن به چندین هزار برسد؟

شما قطعا دومی را انتخاب خواهید کرد. این حس اعتماد یکی از مزایای خرید فالوور واقعی است.

فالوور واقعی بخریم یا نه

بنابراین اولین اصل این است که چگونه یک فروشگاه می تواند ادعا کند که به مخاطب اجازه می دهد یک فالوور واقعی بخرد؟ چرا افراد زیادی باید صفحه شما را دنبال کنند؟ تصور کنید هزاران فالوور واقعی را سفارش دهید.

اصلا امکان ندارد هزار فالوور واقعی انسانی صفحه شما را فالو کنند. چگونه یک شرکت و وب سایت 100% فالوور واقعی می فروشد و می خرد؟ چگونه از آنها می خواهید که به صفحه شما بیایند و شما را فالو کنند؟

ادامه مطلب  ساخت سوله سبک و سنگین

خرید فالوور 100% واقعی عنوانی است که این روزها فریب زیادی خورده و فروشگاه ها عموماً مشخص نمی کنند که منظور واقعی چیست. خرید یک فالوور واقعی زمانی انجام می شود که بتوانید به هزاران نفر برای فالو کردن صفحه خود پول پرداخت کنید.

فالوور فعال یعنی چه؟

ابتدا بهتر است به معنی و مفهوم اصلی فالوورهای فعال در اینستاگرام بپردازیم. فالوورهای فعال اکانت های اینستاگرامی هستند که برای یک فرد خاص هستند و روزانه فعالیت می کنند.

یک فالوور فعال بر خلاف فالوور فیک کاملا فعال است و با تبلیغات و ارسال مطالب مختلف در صفحه اینستاگرام خود به مشتری تبدیل می شود.

زیرا می دانیم که پشت این اکانت اینستاگرام یک شخص واقعی نه یک ربات. فالوور فعال به این معنی است که با خرید آن می توانید فروش صفحه اینستاگرام خود را افزایش دهید و از آن تعاملاتی مانند لایک و کامنت بگیرید.

آیا فالوور واقعی وجود دارد؟

آیا خرید فالور واقعی ایرانی وجود دارد؟ شاید فکر کنید سایت های فروش فالوور اینستاگرام با فروش فالوورهای غیر واقعی به دنبال کلاهبرداری هستند. اما این مورد نیست. زیرا فالوورهای واقعی وجود دارد و امروزه همه فروشگاه ها فالوورهای واقعی را بدون هیچ کلاهبرداری و دروغی می فروشند.

زیرا مفهوم فالوور واقعی مجموعه ای از اکانت های جعلی ایرانی است که با ظاهری کاملا طبیعی و فعال در صفحات اینستاگرام افراد تزریق می شود.

در این میان هیچ ترفندی وجود ندارد و فروشگاه ها می توانند هر تعداد فالوور واقعی اینستاگرام را به صفحه شما اضافه کنند.

خرید فالوور واقعی

اما همانطور که اشاره کردیم، نباید انتظار داشته باشید که این فالوورها با هم تعامل داشته باشند و مشتری شوند.

ادامه مطلب  آشنایی با برترین کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل در ایران

زیرا همگی جعلی هستند و فقط با ترفندهای مختلف شبیه فالوورهای فعال هستند.

ایا بین فالوور واقعی و فعال فرقی است؟

شاید در نگاه اول بگویید تفاوت فالوور واقعی و فعال در چیست، اما ما این ابهام را برای شما توضیح می دهیم و روشن می کنیم؟

باید بدانید که فالوورهای فعال فالوور نامیده می شوند، یک حساب کاربری دارید که توسط یکی از این افراد عادی مدیریت می شود و فعالیت های روزانه ای دارید که می توانید با آنها تعامل داشته باشید و به مشتری خود تبدیل کنید.

اما فالوورهای واقعی اینطور نیستند. فالوور واقعی این است که اکانت هایی وجود دارند که با نام افراد ایجاد می شوند و بسیار طبیعی هستند.

با خرید فالوور واقعی برای صفحه اینستاگرام خود می توانید از مزایای بسیاری برخوردار شوید. یکی از این مزایا این است که فالوورهای شما کم نمی شود و با وجود چنین حساب هایی ارزش و اعتبار صفحه شما با اکانت های فعال افزایش می یابد.

البته هنوز کاندیدهای زیادی برای خرید فالوور واقعی وجود دارد، اما مهم این است که این فالوورها را از چه سایتی خریداری می کنید.

فالوور واقعی وجود دارد

ایا خرید فالوور فعال برای اینستاگرام ممکن است؟

اگر این قابلیت در دسترس باشد و بتوانید فالوورهای فعال برای صفحه خود بخرید، بازدید صفحه شما چندین برابر افزایش می یابد و به درآمد یا حتی درآمد بالا می رسد.

از آنجایی که می توانید تعامل زیادی با فالوورهای فعال داشته باشید و با لایک ها و نظراتی که از طریق فالوورهای فعال دریافت می کنید، می توانید صفحه خود را به تب Explorer آنها ببرید.

ادامه مطلب  پله گرد فلزی

اما باید به شما بگویم که خیر، این ویژگی وجود ندارد. اینستاگرام یکی از قدرتمندترین و بزرگترین موتورهای جستجوی جهان است و مانند گوگل فضای امنی را برای کاربران و کسانی که در آن کار می کنند فراهم می کند

و از بروز هر نوع تقلب در میان افراد و پیج های فعال جلو گیری می کند و شما کماکان هیچ راهی به جز تلاش و تبلیغ برای پیشرفت پیج خود ندارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا