طراحی دکوراسیون داخلی

آشنایی با کفپوش اپوکسی

همان طور که می دانید، کف مجتمع ها به عنوان یکی از قسمت های بسیار مهم به شمار می رود. در سال های گذشته انتخاب یک کفپوش مناسب برای ساختمان ها به عنوان یک دغدغه مهم و بزرگ شناخته شده است. همین موضوع نیز باعث شده تا محصولات زیادی وارد بازار کفپوش ها شده و خرید مردم با مشکلات مختلفی روبرو شود. در این میان یکی از گزینه هایی که توانسته است در مقایسه با سایر رقبا بسیار بهتر عمل کند، کفپوش های اپوکسی بوده اند. نیاز است که بدانید، کفپوش اپوکسی به عنوان یکی از ایده آل ترین کفپوش ها برای مجتمع های تجاری و مسکونی در سراسر کشورمان شناخته می شود. امروزه استفاده از این نوع کفپوش در ساختمان ها رواج گسترده ای دارد.

در سال های اخیر مراکز و مجموعه های معتبر زیادی مانند اپوکسی فام در سراسر کشورمان تاسیس شده اند که اقدام به ایجاد شرایط لازم برای خرید کفپوش اپوکسی کرده اند. لازم به ذکر است که کفپوش اپوکسی به دلیل داشتن مزایای فوق العاده و بسیار زیاد، به عنوان بهترین گزینه ممکن برای خرید به شمار می رود. با وجود این مسئله، نیاز است تا خریداران حتما اطلاعات مفیدی را در رابطه با کفپوش های اپوکسی به دست آورند. در این صورت قطعا میزان کیفیت خرید کفپوش ها از سوی خریداران نیز افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

کفپوش اپوکسی چیست؟

نیاز است که بدانید، کفپوش های اپوکسی نسل جدیدی از کفپوش ها هستند که با فرآیند تبدیل رزین های اپوکسی از حالت مایع به جامد تولید می شوند. یکی از مسائلی که موجب شده تا استفاده از کفپوش های اپوکسی تا مقدار قابل توجهی افزایش یابد، امکان استفاده از این کفپوش در شرایط گوناگون می باشد. این موضوع بدین معناست که شما می توانید از کفپوش های اپوکسی بر روی سطوح بتنی، چوبی، موزاییکی و … به راحتی استفاده کنید. همین مسئله نیز موجب شده تا شما دیگر نیازی به از بین بردن کف یک فضا برای اجرای کفپوش اپوکسی نداشته باشید. در نتیجه شما می توانید هزینه های کمتری را نیز پرداخت کنید.

ادامه مطلب  بهترین شومینه الکلی در ایران

نیاز است که بدانید، استفاده از کفپوش اپوکسی در فضاهای مختلف رواج گسترده ای دارد. برای مثال می توان از این محصولات در سالن های ورزشی، منازل و … به راحتی استفاده نمود. در این بین یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از این کفپوش، پارکینگ ها هستند. پارکینگ ها به عنوان یکی از فوق العاده ترین گزینه ها برای استفاده از کفپوش اپوکسی شناخته می شوند. نیاز است که بدانید، در حین ساخت پارکینگ مراکز تجاری یا مسکونی، کف پارکینگ ها اغلب از ساختار بتنی بهره مند است. قطعا بتن نمی تواند محل مناسبی را برای رفت و آمد خودرو ها ایجاد کند و همچنین پس از مدتی از بین خواهد رفت. بهترین گزینه برای استفاده بر روی بتن، کفپوش های اپوکسی هستند.

یک کفپوش مناسب پارکینگ، چه ویژگی هایی دارد؟

بسیاری از افراد در اجرای کف پروژه های مسکونی و تجاری، معیار هایی را مشخص می کنند تا بتوانند به اجرای هر چه بهتر کف آن مجتمع بپردازند. یک کفپوش باید قبل از هر چیزی ضد لغزش باشد. ضد لغزش بودن کفپوش باعث می شود تا خودرو دچار لغزش نشود و همچنین از آسیب های مختلف جلوگیری شود. مقاومت فشاری و سایشی بالا نیز از دیگر اولویت های مردم کشورمان می باشد که نیاز است یک کفپوش از آن بهره مند باشد. همچنین کفپوش باید از قابلیت آب بندی بهره مند باشد تا پس از گذشت مدتی دچار مشکلات مختلف نشود. قطعا محصولی که دارای که می تواند موارد ذکر شده را رعایت کند، گزینه مناسبی برای خرید شما خواهد بود. کفپوش اپوکسی با رعایت موارد ذکر شده، توانسته است ایده آل ترین گزینه برای پارکینگ ها به شمار برود.

ادامه مطلب  بهترین رنگ برای خانه کدام است؟
بررسی قیمت کفپوش های اپوکسی
بررسی قیمت کفپوش های اپوکسی

مزایای مربوط به کفپوش اپوکسی

بسیاری از پروژه های تجاری علاقه مند هستند تا در اجرای کف ساختمان ها از بتن استفاده شود. بتن به عنوان یکی از ماده های قدیمی برای اجرای کف پارکینگ به شمار می رود که از معایب زیادی بهره مند است. علاوه بر این موضوع، بتن زیبایی لازم را ندارد و همین مسئله باعث می شود تا افراد نیز حس مطلوبی را به آن نداشته باشند. با این وجود، کارفرما می تواند با اندکی هزینه بیشتر، از کفپوش اپوکسی استفاده کند که به عنوان گزینه مطلوب تری به شمار رفته و از مزایای بسیار بیشتری بهره مند است. اولین مزیت کفپوش های اپوکسی مقرون به صرفه بودن آن ها می باشد. قیمت این کفپوش ها با توجه به دوام و پایداری آن ها فوق العاده است. استفاده از کفپوش های اپوکسی موجب می شود تا شما برای سالیان سال نیازی به استفاده از کفپوش ها نداشته باشید.

شستشوی راحت و انطباق پذیری فوق العاده کفپوش اپوکسی از دیگر مزیت های بی نظیر این محصول به شمار می رود. همچنین این محصولات در برابر آب به خوبی مقاوم هستند و باران نمی تواند موجب آسیب زدن به آن شود. تمامی موارد ذکر شده موجب شده اند کفپوش اپوکسی پارکینگ طرفداران بسیار زیادی را پیدا کند. بنابراین امروزه میزان خرید این محصول در مقایسه با گذشته افزایش قابل توجهی یافته است.

قیمت کفپوش اپوکسی

یکی دیگر از مباحث مهم پیرامون این محصول، قیمت کفپوش اپوکسی می باشد. به طور کلی قیمت این محصولات وابسته به مسائل مختلفی می باشد. قطعا هر چه متراژ شما برای اجرای کفپوش های اپوکسی بیشتر باشد، هزینه کمتری از سوی شما پرداخت خواهد شد. علاوه بر این موضوع این کفپوش ها با درجات کیفی مختلفی به فروش می رسند که توسط فروشندگان به شما شرح داده خواهند شد. توجه داشته باشید که مراکز مختلف، قیمت های گوناگونی را برای این محصول ارائه می دهند. بدین ترتیب باید حتما به استعلام قیمت از مراجع معتبری مانند اپوکسی فام بپردازید تا خرید شما تضمین شود.

ادامه مطلب  18 سبک دکوراسیون اتاق خواب جذاب و پرطرفدار
اجرای کفپوش های اپوکسی برای پارکینگ
اجرای کفپوش های اپوکسی برای پارکینگ

جمع بندی

همان طور که گفته شد، نیاز است تا خرید کفپوش اپوکسی حتما از مراجع معتبر انجام بگیرد. در حال حاضر نیز اپوکسی فام به عنوان یکی از بهترین گزینه های ممکن برای تهیه این محصولات به شمار می رود. شما می توانید با خرید کفپوش های اپوکسی از این مجموعه، علاوه بر پرداخت هزینه های منصفانه تر، محصولات باکیفیت تری را به همراه پشتیبانی و خدمات پس از فروش تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا