اجزای چیدمان و دکوراسیون

چگونه بالکن و پشت بام را زیباتر کنم؟

امروزه با بالا رفتن هزینه ها، مردم به سختی می توانند مانند قبل خانه خود را تغییر دهند و به خانه جدید بروند. از همین رو بیشتر افراد به بازسازی خانه خود روی می آورند. بالکن و پشت بام از مواردی هستند که می توان با تغییرات کوچک اما مفید،با هزینه اندک، ساختمان را از تکراری بودن و قدیمی بودن به یک ساختمان جدید تبدیل کرد.

چوب های ترمو ها محصولات جدیدی هستند که می توانند طراحی و ظاهر فضای شما را از یک فضای کلاسیک و قدیمی، به یک فضای نو و مدرن تبدیل کنند.

تایل ترموود چیست؟

ترموود (Thermowood) یک نوع چوب طبیعی می باشد که طی یک فرآیند خاص در فضایی با دمای بسیار بالا بدست می آید. بیشتر از چوب درختان بلوط و گردو برای تولید این محصول استفاده می شود. چوب ترمو به نسبت چوب طبیعی، مقاومت بیشتری در برابر تغییرات دما، اب و رطوبت دارد تا در شرایط مختلف کمتر آسیب ببینند.  از این محصول مدرن می توان هم در سطوح داخلی و هم سطوح خارجی استفاده کرد. این محصول جذاب در رنگ و ابعاد مختلف در بازار یافت می شود که متناسب با سلیقه افراد، می توان بهترین گزینه را با توجه به نیاز خود انتخاب کرد.

تایل ترموود چیست؟

ویژگی های ترموود

چوب های ترمو به نسبت چوب های طبیعی، مقاومت بیشتری نسبت به آب داشته حتی می توان گفت که کاملا ضد آب هستند. همچنین در برابر شرابط آب و هوایی مختلف حتی در فضا هایی که رطوبت بسیار بالایی دارند، مقاومت بسیاری خوبی دارند و به همین راحتی آسیب نمی بینند و می توان به راحتی از آن ها استفاده کرد.

ادامه مطلب  روش های حرفه ای چیدمان قاب عکس روی دیوار را بیاموزید!

خرید تایل ترموود

ترموود ها بر اساس کیفیت چوب ترمو آن ها قیمت های متفاوتی دارند و هر چه کیفیت چوب آن بالا تر باشد، هزینه آن نیز افزایش پیدا می کند. اما بهتر است که از محصول با کیفیت استفاده کنید تا با گذشت زمان از کیفیت ترموود شما کاسته نشود و نیاز کمتری به تعمیرات داشته باشید و با یک بار هزینه، سالیان سال از آن استفاده کنید.

خرید تایل ترموود

خلاصه

با خرید تایل های ترموود برای مدرن تر شدن و زیباتر شدن بالکن و پشت بام، که قیمت کمتری نسبت به محصولات بسیار گران قیمتی که در بازار موجود می باشد، دارد، می توانید ساختمان خود را بازسازی کرده و حتی می توانید در طراحی های داخلی ساختمان خود نیز از این محصولات جذاب استفاده کنید و منوط به بالکن و پشت بام نخواهد بود.

منبع: https://sabzche.com/thermowood-tile/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا