طراحی فضاهای بیرونی

مهمترین نکات در خرید مفتول گالوانیزه برای ساختمان سازی

خرید مفتول گالوانیزه دارای نکات مهم و ریز و درشتی است که عدم اطلاع از آنها خریدار را با یک خرید شتابزده مواجه می سازد. اگر قصد خرید این محصول را دارید، قبل از انتخاب و خرید مفتول حتما در این باره مطالعه و پرس و جو کنید. این متن برای کسانی که در صنعت ساختمان سازی فعالیت دارند، مفید بوده و اطلاعات خوبی عایدشان می کند. با مطالعه این متن می توانید، درباره بهترین کارخانه ای که در حوزه تولید و فروش مفتول، لوله و محصولات گالوانیزه فعالیت دارد، آشنا شوید. همچنین درباره ویژگی ها، کاربرد مفتول ها و غیره نیز مطالب آموزنده و مفیدی عایدتان می شود که خالی از لطف نیست.

خرید مفتول گالوانیزه برای چه صنایعی پیشنهاد می شود؟

اجازه بدهید قبل از ورود به مبحث خرید مفتول گالوانیزه درباره ماهیت مفتول های گالوانیزه مطالبی ارائه بدهیم. مفتول گالوانیزه، از جنس فلز بوده و با روی یا زینک پوشش داده می شوند. از همین رو مقاومت مفتول ها افزایش می یابد. استقامت این مفتول ها به این معنا نیست که نتوان آن ها را پیچ و خم داد. ضمن استقامت بالا، مفتول ها بسیار منعطف و شکل پذیر نیز هستند. مفتول گالوانیزه گرم از نظر انعطاف پذیری بسیار عالی ارزیابی می شوند. خوب است بدانید، میزان مقاومت این محصول در برابر فاکتورهایی چون اسیدها، مواد خورنده و شیمیایی، نم و رطوبت بسیار عالی ارزیابی شده است. همچنین مفتول گالوانیزه در برابر زنگ زدگی مقاومت خوبی دارد. قابل ذکر است، مفتول گالوانیزه را می توان به راحتی خم داد و حتی آن را بافت. ضخامت این محصول به گونه ای است که می توان در صنایع مختلف استفاده کرد.

ادامه مطلب  اب بندی نمای ساختمان و اجرای صحیح عایق روی نما

 

تقسیم بندی مفتول در راهنمای خرید مفتول گالوانیزه

یکی از نکات مهم در خرید مفتول گالوانیزه اطلاع از تقسیم بندی مفتول است. مفتول ها بر مبنای شیوه ساخت آنها به فروش می رسند. گالوانیزه سرد و گرم از انواع مختلف مفتول هایی هستند که در بازارهای داخلی موجود می باشند. گالوانیزه سرد با شیوه آبکاری سرد و به صورت الکترولیز و با کمک برق پوشش داده می شود. از همین رو، مقاومت کمتری در برابر نم و رطوبت دارد. مفتول گالوانیزه سرد را نخست تمیز کرده و شستشو می دهند. در مرحله بعد مفتول را اکسید زدایی کرده و با کمک الکترولیز یک پوشش محافظ روی یا زینک روی آن می کشند. این لایه کم عمق می باشد و در نهایت مشخصه هایی چون مقاومت نسبی، انعطاف پذیری ، عدم زنگ زدگی و … به آن می بخشد.

مفتول گالوانیزه گرم نیز همان مفتول سفید است. در هنگام خرید مفتول گالوانیزه حتما به نوع سرد یا گرم آن اشاره کنید. مفتول گالوانیزه سفید به این روش ساخته می شود که مفتول سیاه را گرما می دهند. طی این فرایند، کربن مفتول به کمترین حد خود می رسد. در نتیجه بافت مفتول نرم و نفوذ ناپذیر می گردد. سپس محصول را در روی یا زینک مذاب غوطه ور می کنند. همین مساله باعث می شود تا روکش قوی و محکمی روی محصول ایجاد شود. این پوشش، به مفتول زیبایی و استحکام خوبی می دهد.

 

نقش سیم گالوانیزه در نگه داشتن میلگردها به یکدیگر

 بررسی فاکتورهای تعیین کننده قیمت در راهنمای خرید مفتول گالوانیزه

قیمت و خرید مفتول گالوانیزه با توجه به ضخامت مفتول، سبک پوشش دهی آن ( سرد یا گرم) و کم کربن بودن یا پر بودن آن تعیین می شود. در واقع قیمت این محصول مهم به فاکتورهای مختلفی مرتبط است. میزان کیفیت مفتول و همچنین کیفیت پروسه انجام شده بر روی این محصول می تواند قیمت مفتول گالوانیزه را جابجا کند. به شما پیشنهاد می کنیم، مفتول گالوانیزه را از کارخانه های معتبر تهیه کنید. کارخانه جهانتور تولید کننده و فروشنده محصولات گالوانیزه و … می باشد. این مجموعه در ساخت محصولات تخصصی از مهارت و دانش کافی برخوردار است. ساخت مفتول گالوانیزه توسط شرکت های غیرحرفه ای می تواند روی دوام و کیفیت محصول تاثیر منفی بگذارد. همچنین باعث بالا رفتن هزینه های اضافی در تولید مفتول نیز می شود. فروشگاه جهانتور ارائه دهنده بهترین محصولات گالوانیزه نیز می باشد. کارشناسان و تیم فروش این مجموعه شما را در خریدی خوب و ایمن راهنمایی خواهند کرد.

ادامه مطلب  سقف متحرک

 

 مفتول گالوانیزه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

در ادامه مبحث خرید مفتول گالوانیزه درباره ویژگی های این محصول توضیحاتی ارائه می دهیم. یکی از ویژگی های مهم مفتول گالوانیزه، امکان اضافه کردن آلومینیوم به زینک است. این مساله باعث استحکام مفتول می شود. ویژگی دیگر مفتول گالوانیزه، میزان کربن موجود در این محصول می باشد. هر چه کربن بیشتری در مواد اولیه مفتول به کار رفته باشد، به همان میزان نیز استحکام محصول بالاتر می رود. استحکام، سختی و میزان خم شوندگی کم مفتول به خاطر کم یا زیاد شدن کربن می باشد. هر چه کربن کمی در مواد اولیه مفتول به کار رود به همان مقدار نیز مفتول منعطف تر و نرم تر خواهد شد. از مشخصه های خوب دیگر مفتول گالوانیزه، سازگاری آن با شرایط جوی گوناگون است. کارشناسان میزان دوام و ماندگاری مفتول را در شرایط خوب و مساعد، بیشتر از هفتاد سال در نظر گرفته اند. همچنین اگر این محصول در شرایط نامطلوب و نامساعد به کار گرفته شود، می تواند پنجاه سال دوام بیاورد.

کاربرد سیم مفتول گالوانیزه در صنعت ساختمان سازی و ....

کاربرد مفتول گالوانیزه

 

خریداران حرفه ای یکی از مواردی که در هنگام خرید مفتول گالوانیزه به آن توجه می کنند، کاربرد مفتول است. مفتول گالوانیزه همانطور که اشاره شد، یک نوع محصول پر استفاده در صنایع مختلف به ویژه در صنعت ساختمان سازی است. این محصول به شکل مستقیم و غیر مستقیم در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. سیم مفتول، به دلیل استحکام خوب و مقاومت بالایی که دارد، در زمینه امنیت نیز به خدمت گرفته می شود. از این مفتول ها می توان در ساخت انواع فنس، توری گابیون و غیره استفاده کرد. حتی می توان از این مفتول ها برای حصار کشی، ساخت نرده های امنیتی و غیره نیز کمک گرفت.

ادامه مطلب  مزایای نمای استرچ متال در ساختمان سازی

سیم های گالوانیزه یکی از عناصر مهم در صنعت ساختمان سازی نیز به شمار می روند. در بسیاری از ساختمان ها چه مسکونی، تجاری یا اداری این مفتول ها کاربرد وسیعی دارند. همچنین برای نصب انواع تابلو و آینه ها نیز می توان از این محصول کمک گرفت. درحقیقت با کمک سیم مفتول گالوانیزه می توان مصالح ساختمانی را به هم اتصال داد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا