طراحی فضاهای بیرونی

قیمت بلوک سیمانی

بلوک سیمانی از جمله مصالح پرکاربرد در حوزه صنعت ساخت و ساز است. این بلوک از مخلوط کردن آب، سیمان و سنگدانه در قالب‌های مخصوص ایجاد می‌گردد. بلوک سیمانی به لحاظ ظاهری در دو نوع صنعتی و معدنی در اندازه، ابعاد، اشکال و طرح‌های مختلفی ساخته و تولید می‌شود.

امروزه بلوک‌ سیمانی به علت مزایا و قابلیت‌های فراوانی که دارد بهترین جایگزین برای آجر است.

قیمت بلوک سیمانی به صورت هر عدد محاسبه میشود و از این رو باید نسبت به نیاز خود تعداد را ارائه دهید تا بتوانید قیمت دقیق را داشته باشید. در صورت نیاز به دریافت قیمت دقیق میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید.

قیمت هر عدد بلوک سیمانی

نام بلوک تعداد جداره ابعاد بلوک قیمت بلوک موجودیت
بلوک 7 سانت 2 40*20*7 مراجعه به وبسایت کارا بلوک موجود
بلوک 10 سانت 2 40*20*10 تماس بگیرید موجود
بلوک 15 سانت 3 40*20*15 تماس بگیرید موجود
بلوک 20 سانت 4 40*20*20 تماس بگیرید موجود

قیمت بلوک براساس نوع بلوک، تعداد جداره، ابعاد بلوک، میزان کیفیت متریال استفاده شده در بلوک سیمانی و.. تعیین می‌گردد. علاوه بر این موارد، عواملی همچون میزان مسافت طی شده تا مقصد، هزینه ارسال، وسایل حمل و… نیز تاثیرگذار می‌باشد. این بلوک برای دیوارهای متراز زیاد همانند باغات و ویلاها بسیار مناسب است.  تجهیزات بلوک زنی، نوع پوکه، نحوه عرضه و شرایط بازار نیز بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار می‌باشد.

قیمت بلوک سیمانی براساس تن حساب می‌شود. هنگام خرید بلوک سیمانی لازم است به وزن بلوک درج شده در لیست قیمت دقت نمایید. قیمت این بلوک، بدون ملات و هزینه‌های جانبی بسیار مناسب است. برای دریافت اطلاعات و مشاوره، با کارشناسان مجموعه تخصصی کارا بلوک ارتباط بگیرید.

خرید بلوک سیمانی

بلوک سیمانی از پرمصرف‌ترین انواع بلوک ساختمانی است که به دلیل برخورداری از مزایایی همچون در دسترس بودن، قیمت مناسب و فراوانی آن، به کاربردی‌ترین بلوک و مصالح ساختمانی تبدیل گردیده است.

یکی از نکات مهم هنگام انتخاب و خرید بلوک سیمانی قیمت آن است که میزان مصرف سیمان در بلوک، در تعیین قیمت بلوک سیمانی، نقش تعیین کننده دارد.

اگر به دنبال خرید بلوک سیمانی هستید، ابتدا قیمت‌ها را با گالری عکس‌های بلوک سیمانی و مشخصات و ابعاد آن بررسی نمایید و سپس می‌توانید برای دریافت لیست قیمت با مشاوران و کارشناسان مجموعه کارا بلوک در ارتباط باشید.

ادامه مطلب  راهنمای خرید آجر نسوز کوره برای تحمل دمای بالا

بهترین نوع بلوک سیمانی

اجازه دهید همین ابتدا به مهم ترین سوالی که مهندسان، ساختمان سازان و انبوه سازان همواره از ما می‌پرسند پاسخ دهیم. بلوک سیمانی بهتر است یا بلوک پوکه ای برای پاسخ به این سوال باید مقایسه ای بین این دو نوع بلوک انجام دهیم.

البته بهتر است بگوییم بلوک ماسه ای بهتر است یا بلوک پوکه ای؟ چرا که بلوک سبک پوکه ای خود نوعی از بلوک سیمانی است.

بلوک ماسه ای از ترکیب سیمان و ماسه ساخته می شود. این در حالی است که بلوک پوکه ای از ترکیب سیمان و پوکه معدنی ساخته می شود. پوکه ای که در ساخت بلوک پوکه ای استفاده می شود می تواند پوکه ماسه ای یا دیگر انواع پوکه ها مانند پوکه بادامی، عدسی، نخودی و… باشد.

از آنجا که وزن پوکه بسیار سبک تر از وزن ماسه است، بلوک های پوکه ای از وزن کمتری نسبت به بلوک های سیمانی برخوردارند. همین مساله باعث می شود تا وزن نهایی ساختمان پایین بیاید. علاوه بر این، سبک تر بودن بلوک پوکه ای باعث کاهش هزینه های جا به جایی و حمل و نقل آن ها می شود.

از طرفی پوکه معدنی نسبت به ماسه از قیمت کمتری برخوردار است. این در حالی است که ویژگی های پوکه آن را به ماده بهتری برای استفاده در ساختمان سازی نسبت به ماسه تبدیل کرده است.

در مجموع می توان گفت بلوک پوکه ای به دلیل وزن سبک، ویژگی هایی مانند مقاومت بالا، عایق حرارتی و صوتی، و قیمت پایین تر، گزینه بهتری است. با این حال شما می توانید برای انتخاب بلوک مورد نیازتان با کارشناسان کارا بلوک مشورت کنید.

ابعاد بلوک سیمانی

همانطور که ذکر شد، بلوک سیمانی در صنعت ساختمان سازی از جمله مصالح کاربردی است که در زمینه ساخت سقف، دیوارچینی و هم‌چنین تیغه‌های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل اینکه این سبک از بلوک دارای اندازه‌های مختلفی می‌باشد، به لحاظ ابعاد، دارای تنوع می‌باشند.

انواع بلوک سیمانی و پوکه ای و سبک

به طور کلی بلوک سیمانی دارای ابعاد استانداردی می‌باشد که بر همین مبنا نیز تولید می‌گردد. طول و ارتفاع استاندارد بلوک سیمانی 20*40 می‌باشد و میزان ضخامت و قطر آن نیز حدود 7 تا 40 سانتی متر برحسب نوع سفارش می‌باشد. شایان ذکر است هر چه میزان ضخامت بیشتر باشد، به طور مستقیم بر قیمت بلوک تاثیر دارد.

ادامه مطلب  کدام نوع میلگرد بستر مقاومت بیشتری داراست؟

مواد تشکیل دهنده بلوک سیمانی

بلوک سیمانی از سیمان مناسب، آب و سنگدانه‌های سبک تشکیل شده است و به عنوان یکی از اصلی‌ترین مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سطح نمای بلوک به دو صورت صاف یا نقش دار می‌باشد. بر روی سطوح جانبی آن‌ها، زبانه‌هایی وجود دارد که سبب اتصال بهتر و اصولی‌تر می‌گردد.

بلوک ساختمانی چیست؟

قبل از اینکه به معرفی بلوک سیمانی بپردازیم، کمی درباره بلوک‌های ساختمانی و انواع آن صحبت خواهیم کرد. بلوک‌های سیمانی یکی از انواع بلوک‌های ساختمانی هستند. بلوک‌های ساختمانی شکلی مانند آجر دارند و با توجه به نوع و کاربری از مواد مختلفی مانند سیمان، ماسه،آب، سنگدانه‌های دیگر و… ساخته می‌شوند و شکل و ظاهر متفاوتی نیز دارند. پرکاربرد ترین نوع بلوک‌های ساختمانی، بلوک‌های سفالی و سیمانی هستند که هر کدام انواع مختلفی دارند و برای سازه‌های متفاوت استفاده می‌شوند.

ویژگی‌های بلوک سیمانی

بلوک‌های سیمانی به علت استحکام، ثبات و مقاومت در برابر گرما و قیمت مناسب به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین و کاربردی‌ترین جایگزین‌ها برای بسیاری از مصالح ساختمانی هستند. بلوک سیمانی با نام بلوک بتنی نیز شناخته می‌شود اما نکته‌ حائز اهمیت این است که سیمان و بتن یکی نیستند و سیمان یکی از موادی است که برای ساخت بتن استفاده می‌شود.بتن از ترکیب سیمان، شن و ماسه یا سنگدانه‌های دیگر به دست می‌آید. یعنی بلوک‌های سیمانی در واقع از جنس بتن می‌باشند و استفاده از کلمه سیمان هر چند اشتباه اما رایج است. بلوک‌های سیمانی از ترکیب این بتن با مقدارهای متفاوت از سنگدانه‌ها و آب با توجه به نوع بلوک موردنظر و کاربری آن ساخته می‌شوند.

مزایای بلوک سیمانی

بلوک سیمانی از مزایای بسیاری در حوزه ساخت و ساز برخوردار است که در ادامه به ذکر آن‌ها می‌پردازیم:

  • بهره وری بالای انرژی
  • کاهش هزینه‌ ساخت و ساز
  • امکان طراحی آسان به علت وجود انواع مختلف بلوک سیمانی
  • کاهش هزینه نگهداری
  • ماندگاری بالا
  • مقاوم در برابر آتش
ادامه مطلب  شرکت سایه روشن تنها تولید کننده بارانگیر و سایبان پنجره در ایران

معایب بلوک سیمانی

  • دشواری تعمیر در آیند
  • محدودیت در طراحی و دکوراسیون

خرید بلوک صنعتی

بلوک صنعتی، با ویژگی‌های خاصی مانند مقاومت بالا در برابر حرارت، آب، صدا و ضربه، یک جایگزین مناسب برای بلوک‌های سنتی است.

برای خرید بلوک صنعتی، ابتدا می‌توانید به سایت شرکت کارا بلوک مراجعه کنید و انواع و اندازه‌های مختلف بلوک صنعتی را بررسی کنید. همچنین، از طریق سایت کارا بلوک می‌توانید به راحتی سفارش دهید و بلوک‌ها را به محل پروژه تحویل بگیرید.

در هنگام خرید، عواملی مانند کیفیت بلوک، استانداردهای فنی، قابلیت‌های عایق‌بندی و نیز قیمت را مورد بررسی قرار دهید.

مشاوره از متخصصان ساختمانی و معماران می‌تواند به شما در انتخاب بهترین نوع بلوک صنعتی برای نیازهای پروژه کمک کند. بنابراین حتما از مشاوره رایگان کارابلوک استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که بلوک‌های صنعتی با توجه به مواد اولیه و فناوری مورد استفاده، ممکن است قیمت‌های متفاوتی داشته باشند. بنابراین، مقایسه قیمت و کیفیت بین انواع بلوک های ساختمانی مختلف، اهمیت دارد تا بهترین گزینه را برای خرید بلوک صنعتی در اختیار داشته باشید.

سوالات متداول درباره قیمت بلوک

آیا قیمت بلوک در سایت کارا بلوک به روز است؟

بله. تمامی قیمت ها به روز هستند و روزانه آپدیت می شود. علاوه بر مراجعه به سایت جهت دریافت قیمت روز بلوک با کارشناسان آن شرکت میتوانید تماس هم بگیرید.

آیا قیمت بلوک ماسه ای و قیمت بلوک پوکه ای با هم متفاوت است؟

بله قیمت بلوک ماسه ای و پوکه ای سبک با هم متفاوت است.

کدام بلوک بهتر است؟ بلوک ماسه ای یا بلوک پوکه ای؟

بلوک پوکه ای به دلیل وزن کمتر، مقاومت بالاتر، عایق بودن در برابر حرارت و صوت، ارزش خرید بالاتر و کاربردهای بیشتری دارد.

جمع بندی

در این مقاله انواع بلوک ها را معرفی کردیم. و علاوه بر معرفی مرجع استعلام لیست قیمت بلوک ها که وبسایت کارا بلوک هست، نکاتی را درباره قیمت و خرید بلوک عنوان کردیم. امیدواریم این محتوا برای شما مفید بوده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت قیمت روز انواع بلوک سبک و سنگین بلوک سیمانی و پوکه ای به وبسایت شرکت کارا بلوک مراجعه کنید.

تلفن مشاوره رایگان: 09121074537

www.karablock.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا