اجزای چیدمان و دکوراسیون

تزیین آشپزخانه با 10 راهکار ساده بدون نیاز به دکوراتور

وقتی نوبت به دکوراسیون آشپزخانه می رسد، به این معنا نیست که باید همه وسایل خود را دور بریزید. از آنجایی که طراحی فضای بصری می تواند یک فضای کوچک را به یک فضای بزرگ تبدیل کند، می توانید با استفاده از یک طراحی مناسب بهترین استفاده را از فضای آشپزخانه خود ببرید.
حال اگر نمی توانید یک طراح داخلی را برای بازسازی و دکوراسیون آشپزخانه خود استخدام کنید و یا زمان و هزینه کافی برای یک بازسازی اساسی ندارید، جای نگرانی نیست. خوشبختانه راه های زیادی برای بازسازی دکوراسیون و بهبود ظاهر آشپزخانه وجود دارد که هم ساده، هم ارزان و هم کم هزینه هستند و طراحان دکوراسیون داخلی اغلب از این روش ها برای طراحی خانه به زیباترین شکل و با کمترین قیمت استفاده می کنند. هزینه های خانواده است
در اینجا شیک اند یونیک مفتخر است تعدادی از ایده های خلاقانه و ارزان قیمتی که طراحان داخلی برای طراحی خانه و آشپزخانه استفاده می کنند را به شما معرفی کند.

ایده های دکوراسیون آشپزخانه

این نکته را فراموش نکنید

مهم ترین نکته در طراحی دکوراسیون داخلی خانه یا آشپزخانه این است که می توانید با هر سلیقه ای از نظر رنگ و ترکیب هارمونی ایجاد کنید. هنگام طراحی دکوراسیون یک منطقه یا فضا، ابتدا باید ترکیب رنگ ها را در نظر بگیرید و تشخیص دهید که کدام رنگ مورد علاقه شماست و کدام رنگ فضای شما را زیباتر می کند. به یاد داشته باشید که ترکیب هوشمندانه رنگ ها معجزه می کند.
برای لمس یک طرح جسورانه و غیرمنتظره از رنگی زنده و زیبا استفاده کنید، انتخاب رنگ مناسب برای طراحی دیوار آشپزخانه باعث افزایش عمق و سبک و حتی برجسته شدن عناصر معماری این منطقه می شود. بهتر است پس از انتخاب آگاهانه این مورد از ترفندهای زیر استفاده کنید.

ادامه مطلب  انتخاب کاغذ دیواری مناسب با توجه به فضای شما

این مقاله را از دست ندهید: تکنیک های چیدمان کابینت

به نور آشپزخانه توجه کنید

در تمام مراحل طراحی آشپزخانه، مطمئن شوید که نور آشپزخانه را در اولویت قرار دهید. برای این منظور می توانید از لوسترهای زیبا برای آشپزخانه نیز استفاده کنید، استفاده از لوستر مناسب در آشپزخانه علاوه بر افزایش نوردهی، زیبایی آشپزخانه را نیز افزایش می دهد.

تزیین آشپزخانه با وسایل ساده

تغییر محل قرارگیری لوازم خانگی

شاید مهم ترین گزینه برای تغییر دکوراسیون و دکوراسیون آشپزخانه، تغییر چیدمان وسایل باشد. کدنویسان خانم عزیزی که از این روش استفاده کرده اند به خوبی از تاثیر آن مطلع هستند. برای این کار می توانید لوازم و وسایل موجود در یک کابینت را به طور کامل با کابینتی دیگر تعویض کنید و در این بین وسایلی را که در یک سال گذشته از آنها استفاده نکرده اید را به انباری منتقل کنید و با وسایل شیک و کاربردی تری جایگزین کنید.

تزیین وسایل آشپزخانه

از تزئینات مناسب استفاده کنید

ممکن است در هنگام تزیین آشپزخانه استفاده از دکوراسیون پیشخوان آشپزخانه برای فضای کاربردی آن کمی افراطی به نظر برسد اما با انتخاب و خرید دکوراسیون کاربردی تری می توانید علاوه بر تغییر مکان دکوراسیون آشپزخانه به راحتی از آن استفاده کنید.
برای مثال می توانید از مجسمه های آشپزخانه برای این کار استفاده کنید. مجسمه جخلالی یا مجسمه جادستمالی و غیره. نمونه هایی هستند که علاوه بر کاربردی بودن، به فانتزی شدن فضای آشپزخانه نیز کمک می کنند.

این مقاله را از دست ندهید:تزیین آشپزخانه عروس با تکنیک های مدرن

انتخاب نقطه کانونی برای آشپزخانه
همانطور که اتاق نشیمن را در اطراف مبلمان و دکوراسیون اتاق خواب را در اطراف تخت تزئین می کنید، دکوراسیون آشپزخانه خود را در اطراف محل آشپزی برنامه ریزی کنید. معمولاً اجاق گاز وسیله ای است که باید در مرکز توجه آشپزخانه باشد.

ادامه مطلب  چرا مبل کلاسیک و استیل را باید از برند پالوسانتو خرید؟

از خدمات آشپزخانه به خوبی استفاده کنید. سعی کنید طرح و رنگ ظروف پارچه ای که در کنار اجاق گاز استفاده می کنید با فضای آشپزخانه هماهنگ باشد و به آشپزخانه شما حس بهتری بدهد.شیشه های مربای تزئین شده

تزیین آشپزخانه با وسایل ساده

با کمی نوآوری و خلاقیت می توانید وسایلی که در آشپزخانه دارید را به بهترین شکل ممکن تزیین کنید و برای زیباتر شدن آشپزخانه از آنها کمک بگیرید. اقداماتی که می توانید در این راستا انجام دهید عبارتند از: استفاده از لیوان های مناسب و تزیین آنها، استفاده از بطری های زیبا و تزیین آنها، تزیین وسایل کاربردی آشپزخانه و وسایل ساده و استفاده از وسایل تزیینی مختلف برای آشپزخانه که هر کدام از این موارد می توانند تاثیر بسزایی در آن داشته باشند. طراحی آشپزخانه و زیبایی آن شیشه های مربا یا ترشی را می توانید با تور و روبان و پارچه های زیبا تزئین کنید.

تعویض پرده

یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین تغییرات دکوراسیون آشپزخانه، تعویض پرده است که تاثیر زیادی در بهبود روحیه شما دارد. بهتر است از پرده های گل با سلیقه خود برای آشپزخانه خود استفاده کنید.

میز آشپزخانه برای ناهار خوری

تعویض دیوار پشت سینک

از آنجایی که ما تمایل داریم ابتدا همه چیز را در سطح چشم ببینیم، برخی از مهم ترین تغییراتی که می توان در آشپزخانه ایجاد کرد دیوارها را شامل می شود. اما متاسفانه بیشتر تزیینات آشپزخانه بر روی لوازم خانگی، ظروف آشپزخانه و ظروف پخت و پز انجام می شود در حالی که به دیوارها توجهی نمی شود. معمولا دیوار پشت سینک یکی از مهم ترین قسمت های آشپزخانه است و دیوارهای قابل مشاهده ای دارد. تاثیر بسزایی در زیبایی دارد و دکوراسیون آشپزخانه دارد. برای زیبا و مرتب شدن این قسمت یا تمام دیوارهای بین کابینت ها می توانید از دیوارپوش های چند لایه یا کاشی های چسبدار یا رنگ های مخصوص آشپزخانه استفاده کنید.

ادامه مطلب  قیمت رادیاتور مسی با بهترین تعرفه بازار در اُدلار شاپ

استفاده از قفسه در آشپزخانه

از قفسه های شناور استفاده کنید

همه چیز در یک آشپزخانه کوچک باید عملکردی دوگانه داشته باشد، بنابراین کمدها و قفسه ها فقط برای نگهداری ظروف نیستند. با ظاهر مناسب، قفسه های شناور یا کابینت های شیشه ای به راحتی به گنجینه های شیک برای گنج یا مجموعه ای از کتاب های آشپزی تبدیل می شوند. اگر فضای ذخیره سازی شما محدود است، می توانید با قرار دادن یک یا دو قفسه شناور، دکوراسیون دیوار آشپزخانه خود را باز کنید.

روکش میز آشپزخانه

دسکتاپ را تغییر دهید

یکی از عناصر مهمی که فضای زیادی را اشغال می کند و جلوه خاصی در آشپزخانه دارد میز ناهارخوری است. حال اگر میز آشپزخانه شما دارای کانتر است، می توانید با تغییر آن میز، فضای جدیدی را در آشپزخانه خود ایجاد کنید. برای جلوه و زیبایی بیشتر می توانید این سفره را با پرده و ست آشپزخانه ترکیب کنید و برای همه آنها از طرح و رنگ یکسان استفاده کنید.

لوازم آشپزخانه را از شیک اند تاک بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا