رپورتاژ آگهی

خرید بلوک هبلکس از عمران مدرن

بلوک هبلکس نوعی بلوک سبک است که در تیغه چینی و ساخت دیوارهای غیرباربر مورد استفاده قرار می گیرد. آجر سبک هبلکس با نام AAC که مخفف عبارت Autoclaved Aerated Concrete می باشد بلوک متخلل اتوکلاو شده می باشد. عمران مدرن ارائه دهنده انواع بلوک هبلکس در ابعاد و برندهای مختلف است. برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و خرید بلوک هبلکس از عمران مدرن می توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ و یا وبسایت omranmodern.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

C:\Users\Nazila\Downloads\tb-hublex03 (3).jpg

عوامل موثر بر قیمت خرید بلوک هبلکس از عمران مدرن

قیمت بلوک هبلکس به عوامل مختلفی وابسته است که برند محصول یکی از این پارامترها است. دلیل تفاوت قیمت برندهای مختلف تفاوت در کیفیت محصول و همین طور قدمت و معروفیت برند می باشد. هر چه محصول از کیفیت بالاتری برخوردار باشد و در ساخت آن از متریال بهتری استفاده گردد، قیمت خرید بلوک هبلکس از عمران مدرن بالاتر خواهد بود. قیمت متریال اولیه هم بر قیمت بلوک دیواری هبلکس تاثیرگذار است. سیمان یکی از متریال اصلی در ساخت این بلوک است که نوع، تیپ و کیفیت سیمان مصرفی از عوامل موثر بر قیمت این محصول می باشد. برخی از برندها برای کاهش قیمت از آهک بیشتری در تولید هبلکس استفاده می نمایند که کاهش کیفیت محصول را در پی دارد.

بلوک های هبلکس با پالت یا به صورت فله به فروش می رسند. قیمت بلوک هبلکس بسته بندی شده با پالت بیشتر از فله است، اما باعث کاهش پرتی و شکست محصول می گردد. بنابراین توصیه می گردد که برای خرید بلوک هبلکس از عمران مدرن ، محصول را با پالت سفارش دهید. البته لازم به ذکر است که برخی از برندها به دلیل امکان شکست محصول در جابجایی و حمل و نقل فروش فله نداشته و محصول را تنها با پالت به فروش می رسانند. برخی از برندها هم امکان بازگشت پالت را فراهم نموده و چنانچه پالت به صورت سالم به کارخانه تحویل داده شود، بخشی از هزینه پالت کسر شده و به مشتری عودت داده می شود. پالت ها با استریچر یا شرینک می باشند که چنانچه با شرینک بسته بندی شوند قیمت آجر سبک هبلکس بیشتر خواهد بود. در برآورد هزینه های نهایی باید هزینه حمل و نقل را نیز مدنظر قرار داد که وابسته به مسافت حمل و نوع و تعداد ماشین مورد نیاز برای جابجایی است.

ادامه مطلب  این مقاله مناسب کسایی که میخوان تغییر دکوراسیون بدن

استعلام قیمت خرید بلوک هبلکس از عمران مدرن

قیمت بلوک هبلکس به صورت حجمی یا هر متر مکعب ارائه می گردد. به منظور استعلام قیمت و خرید بلوک هبلکس از عمران مدرن می توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ و یا وبسایت omranmodern.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید. با مراجعه به سایت می توانید با انتخاب برند مورد نظر، ابعاد، نوع خرید و بسته بندی، قیمت هر متر مکعب آجر سبک هبلکس را مشاهده نمایید. البته لازم به ذکر است که قیمت خرید بلوک هبلکس از عمران مدرن در حجم های بالا با خرید خرد متفاوت می باشد. برای استعلام قیمت در شهرهای مختلف ایران و انتخاب نزدیک ترین و مناسب ترین گزینه برای خرید هبلکس، با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. تمامی محصولات و برندهای ارائه شده در سایت عمران مدرن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و چنانچه برند خاصی مد نظرتان نیست، می توانید از نزدیک ترین کارخانه خرید نمایید تا هزینه حمل و نقل و جابجایی کاهش یابد.

C:\Users\Nazila\Downloads\photo_5868681641998793765_x.jpg

برندهای ارائه شده برای خرید بلوک هبلکس از عمران مدرن

عمران مدرن ارائه دهنده انواع بلوک هبلکس در سراسر کشور می باشد. برخی از بهترین برندهای ارائه شده در سایت عمران مدرن به شرح زیر است:

  • اردکان یزد
  • سیلیس آرا (سیلکس ابهر)
  • سیپورکس
  • هبلکس رضوی
  • پرین بتن
  • کیبکس قم
  • باروش
  • ساروج اردبیل
  • ایساتیس یزد
  • سازه آراد
  • خاک چینی مرند
  • هبلکس غرب
  • آران آذرشهر
  • نوبهار مرند

تعداد بلوک هبلکس در یک پالت

همان طور که بیان شد خرید بلوک هبلکس از عمران مدرن با پالت امکان پذیر است. اما مشتریان گرامی باید توجه داشته باشند که ظرفیت پالت برندهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. ظرفیت پالت ها بر اساس متر مکعب ارائه می شود. برای محاسبه تعداد بلوک هبلکس در یک پالت باید ابعاد بلوک شامل طول، عرض و ضخامت آن را داشته و حجم هر بلوک را برآورد نمود. سپس با داشتن ظرفیت پالت و حجم هر بلوک می توان تعداد بلوک هبلکس در یک پالت را محاسبه نمود.

ادامه مطلب  هوش مالی در بورس

مزایای خرید بلوک هبلکس از عمران مدرن

بلوک های هبلکس سبک بوده و نسبت به سایر بلوک و آجرهای مورد استفاده برای دیوارچینی از وزن کمتری برخودار هستند. این موضوع باعث کاهش بار مرده ساختمان شده و بهبود عملکرد سازه به هنگام وقوع زلزله را در پی دارد. همچنین سبک بودن موجب سهولت جابجایی نیز می گردد. ابعاد هبلکس نسبت به متریال دیگر بیشتر بوده که این امر موجب افزایش سرعت ساخت و ساز می شود. در انبوه سازی این ویژگی از مصالح بسیار حائز اهمیت است.

دیوار چینی با بلوک هبلکس موجب عایق شدن ساختمان در برابر حرارت و صوت می گردد. این بلوک ها متخلخل بوده و انتقال صوت و حرارت را به حداقل می رسانند. برای مناطق پر رفت و آمد و شلوغ و آپارتمان ها، به منظور افزایش رفاه و آسایش ساکنین، بهترین گزینه استفاده از مصالح عایق صوت است و بلوک هبلکس از این نظر انتخاب بسیار مناسبی است. آجر سبک هبلکس عایق حرارتی هم می باشد که از اتلاف انرژی جلوگیری می نماید. همچنین باعث کاهش هزینه های مربوط به سرمایش و گرمایش خانه می شود. علاوه بر موارد ذکر شده این بلوک ها در برابر آتش سوزی نیز از مقاومت بالایی برخودار هستند.

از دیگر مزایای خرید بلوک هبلکس از عمران مدرن می توان به مقاومت آن در برابر موریانه و حشرات اشاره نمود. برشکاری آن آسان بوده و به راحتی با کمک یک اره می توان آن را در ابعاد مورد نظر برش زد. دیوار چینی با بلوک هبلکس نیاز به اجرای گچ و خاک بر روی دیوار را رفع نموده و می توان بدون گچ و خاک عملیات سفیدکاری دیوار را آغاز نمود.

ادامه مطلب  خبر + news

C:\Users\Nazila\Downloads\photo_5868681641998793763_x.jpg

نحوه تولید بلوک دیواری هبلکس

متریال اولیه مورد استفاده برای ساخت بلوک هبلکس شامل سیمان، آهک، پودر آلومینیوم، سیلیس و آب استفاده می گردد. در ابتدا دوغاب سیلیس و آب را تهیه می نمایند و سپس در صورت کلوخه نبودن سیمان و آهک، این مواد را به دوغاب اضافه می کنند. در غیر این صورت پیش از مخلوط کردن باید با آسیاب کردن مصالح را از حالت کلوخه بودن خارج نمود. این مواد را در میکسر با یکدیگر مخلوط می کنند. سپس به آن پودر آلومینیوم اضافه می کنند که باعث آزادسازی گاز می شود. مرحله بعد قالب ریزی مواد است که پس از آن بلوک ها را تحت فشار و دمای بالا اتوکلاو می کنند. در نهایت نیز آن را در ابعاد مورد نظر برش زده و در ابعاد مورد نظر به فروش می رسانند.

به منظور استعلام قیمت و خرید بلوک هبلکس از عمران مدرن می توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ و یا وبسایت omranmodern.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا