رپورتاژ آگهی

بررسی تخصصی کفشور سرامیک خور استیل [ قیمت، خرید، سایزبندی ]

انسان از ابتدای خلقت خود، به دنبال راهی بود تا محل زندگی خود را زیبا و تمیز نگه دارد و به همین دلیل تکنولوژی‌های مختلف را به خدمت بهبود عناصر زیباشناسی محیط زندگی خودش درآورد.

برای مثال می‌بینید که در طول زمان انسان مواد و متریال مورد نیاز برای ساختمان‌سازی را از کاه و گل، به سمت گچ و سرامیک پیش برد و به همین ترتیب برای زیباترکردن خانه خود از گچ‌بری، انواع کاغذ دیواری‌ها و همچنین کفشور استیل ضد زنگ استفاده کرد.

کفشورها انواع مختلفی دارند و به عنوان رابط بین کف خانه و سیستم لوله‌های فاضلاب کاربرد دارند.

در این مطلب راجع‌به انواع کفشور خطی و مربعی و همچنین کفشور خطی سرامیک خور بیشتر توضیح می‌دهیم تا برای خرید کفشور مناسب خانه خود بهتر عمل کنید.

کفشور خطی سرامیک خور چیست و استفاده از آن چه اهمیتی دارد؟

در نقاطی از خانه نظیر حمام، دستشویی و آشپزخانه که نیاز به تخلیه آب دارند همیشه یک چاه فاضلاب وجود دارد. برای جلوگیری از ورود مواد اضافی و یا خروج سوسک‌ها از این چاه به محیط خانه وجود یک کفشور خطی سرامیک خور الزامی است.

کفشورهای مدل جدید نظیر کفشور استیل، علاوه بر زیبایی از استحکام کافی نیز برخوردار هستند و شما می‌توانید با خرید کفشورهای هماهنگ با سایر متریال کف خانه خود زیبایی و انسجام کافی را در محیط ایجاد کنید.

معرفی انواع کفشورهای موجود در بازار

برای خرید کفشور ابتدا باید انواع مختلف کفشور موجود در بازار را بشناسید. شناسایی انواع مختلف کفشورها به شما کمک می‌کند تا مناسب‌ترین و بهترین نوع کفشور را برای حمام و یا دستشویی خانه خود تهیه کنید.

ادامه مطلب  هزینه حق وکالت

برای مثال کفشورهای قدیمی معمولا در اندازه 10 در 10 سانتی‌متر بودند و اکثرا از جنس پلاستیک ساخته می‌شدند. اما اکنون با توجه به افزایش تقاضا به مدل‌های مختلف کفشور، انواع مختلف کفشور از جمله انواع کفشور استیل و انواع کفشور خطی و مربع را می‌توان از بازار تهیه کرد و هیچ محدودیتی برای انتخاب طرح کفشور نخواهید داشت.

اولین‌ کفشورهای موجود در بازار کفشورهای پلاستیکی مربعی‌شکل بودند. امروزه با توجه به معایب کفشور پلاستیکی، بیشتر افراد از انواع دیگر کفشور نظیر کفشور خطی سرامیک خور استفاده می‌کنند که مزایای بیشتری دارند.

کفشورها انواع مختلفی دارند که شما با توجه به نیاز و همچنین علایق خود می‌توانید هر کدام از آن‌ها را برای خود تهیه کنید. برای مثال در مقایسه کفشور پلاستیکی یا کفشور استیل، کفشورهای استیلی بهتر هستند،

زیرا هم استحکام و مقاومت بالایی در برابر مواد شوینده دارند و هم جلوه بهتری در هنگام استفاده ایجاد می‌کنند. اگر نگران زنگ‌زدن انواع کفشور استیل هستید، می‌توانید برای خرید کفشور استیل ضد زنگ اقدام کنید.

یکی دیگر از انواع کفشورها، کفشورهای برنجی هستند که طلایی‌رنگ بوده و مقاومت بسیار خوبی هم دارند. مزیت کفشورهای برنجی نسبت به سایر کفشورها، مقاومت بالای آن‌ها در برابر کدری و فرسایش است. یکی دیگر از انواع کفشورهای موجود در بازار، کفشورهای خطی هستند که می‌توانید برای خرید انواع سرامیک خور آن‌ها برای منزل خود اقدام کنید.

کفشور سرامیک خور

مزایای کفشور خطی سرامیک خور چیست؟

کفشورهای خطی از جدیدترین مدل‌های کفشور موجود در بازار هستند که نسبت به کفشورهای معمولی مزایای بیشتری دارند. مهم‌ترین مزیت این کفشورها بزرگتربودن و توانایی تخلیه حجم بیشتر آب در آن‌ها است که باعث می‌شود تا جریان تخلیه آب کف حمام یا دستشویی با سرعت بیشتری انجام شود.

ادامه مطلب  پیچ رولپلاک سنگ نما برای جلوگیری از خطرات جانی و مالی

از کفشورهای خطی می‌توان در حمام و دستشویی منازل مسکونی، پارکینگ‌ها، استخر، حمام‌های لاکچری و سایر اماکن عمومی به منظور تخلیه سریع آب استفاده کرد.

کفشورهای خطی سرامیک خور نوعی از کفشورهای خطی هستند که مشابه همان کفشورهای ساده بوده با این تفاوت که در وسط آن‌ها یک قطعه سرامیک قرار گرفته و آب از اطراف و دور کفشور تخلیه می‌شود. مزیت بزرگ این کفشورها این است که به نوعی مخفی و پنهان هستند و با کف سرامیکی خانه هماهنگ شده و به راحتی قابل تشخیص نیستند. از دیگر مزایای کفشور خطی سرامیک خور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زیبایی و طراحی بی‌نظیر
  • می‌توان کفشورهای خطی سرامیک‌ خور را برای ابعاد و اندازه‌های مختلف سرامیک تهیه کرد.
  • می‌توان از چهارچوب با جنس‌های مختلف استیل، برنجی و فولاد برای اطراف کفشور خطی سرامیک خور استفاده کرد.
  • چهارچوب کفشورهای خطی سرامیک خور از جنس فلز باکیفیت هستند که در برابر مواد شوینده مقاومت بسیار خوبی دارند.
  • ارتفاع کفشورهای سرامیک خور به وسیله پیچ موجود در آن‌ها قابل تغییر است و می‌توانید آن را به راحتی با سرامیک‌های اطرافش تراز کنید.
  • تنوع بالای رنگ و طرح
  • جلوگیری از ورود بوهای نامطبوع در هنگام سیفوناژ

اگر به دنبال خرید یک کفشور مناسب و زیبا برای خانه خود هستید، خرید انواع مختلف کفشورهای خطی سرامیک خور را به شما توصیه می‌کنیم. این کفشورها علاوه بر استحکام کافی، طراحی بسیار زیبایی دارند که باعث هماهنگی و زیبایی بیشتر کف خانه شما می‌شوند.

کدام کفشور مناسب خانه من است؟

یکی از نکات مهمی که ذهن خریداران کفشور را به خود مشغول می‌کند، این است که چه نوع کفشوری برای خانه آن‌ها مناسب است. با توجه به توضیحات بالا هر کدام از انواع کفشور اعم از انواع کفشور استیل، علاوه بر طراحی خاصی که دارند استفاده از آن‌ها مزایای مخصوص به خود را دارد.

ادامه مطلب  آیا فالوور واقعی وجود دارد؟

در بین انواع کفشور، کفشورهای سرامیک خور مزایای بیشتری دارند و می‌توان از آن‌ها در حمام و دستشویی خانه استفاده کرد. اندازه بزرگ این کفشورها در مقایسه با کفشورهای معمولی، باعث می‌شود تا سرعت تخلیه آب توسط آن‌ها بیشتر باشد.

علاوه بر این مزیت دیگر این کفشورها زیبایی و طراحی منحصر به فرد آن‌ها است که باعث انسجام بیشتر کف سرامیکی حمام و دستشویی شما می‌شود.

کفشور خطی سرامیک خور

جمع‌بندی

کفشور یکی از ابزاری است که به زیبایی و تمیزی بیشتر محیط داخل خانه کمک می‌کند. استفاده از کفشور باعث افزایش انسجام محیط خانه شده و همچنین از ورود عوامل مزاحم نظیر انواع مختلف سوسک‌های فاضلاب به داخل حمام و آشپزخانه کمک می‌کند.

کفشورها انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید با توجه به طراحی کف خانه و علایق شخصی خودتان هر کدام از آن‌ها اعم از کفشور پلاستیکی یا استیل و یا کفشور خطی سرامیک خور را از بازار خریداری کنید.

مشاوره و سفارش از طریق وبسایت و تلفن
021-88219317 – www.hesseldesign.co

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا