رپورتاژ آگهی

پله گرد فلزی

پله گرد فلزی به یک سری کف پله گفته می شود که به جای حالت صاف و مستقیم مسیر را به حالت منحنی شکل طی می کنند. برای انجام این کار باید یک مجموعه کارهایی از قبل انجام داد. اول ساخت کف پله ها به صورت مثلثی شکل یعنی اگر مستطیل فرض کنیم. فرم را طول ها یکسان بوده و از لحاظ ابعاد ولی 2 تا عرض این مستطیل با دو ابعاد کاملا از هم متفاوت هستند. که شعاع کوچک خمش به طرف داخل ولی شعاع بزرگ خمش به طرف بیرون می باشد. حال این سوال مطرح می شود که این سری کف پله ها با چه چیزی به هم متصل می شوند؟ هر چیزی از آهن که قابلیت نورد زاویه دار را داشته باشد گزینه درستی برای انجام این کار است که پله گرد نوربخش ورق ضخیم، تیرآهن،ناودانی و حتی لوله را برای این کار مناسب می داند.

وزن پله گرد فلزی چقدر است؟

انواع مدل های پله پیچ وزنشان بستگی به متراژ و متریال به کار رفته در هر یک دارد ولی به طور معمول راه پله های دو محور ورق در عرض 1متر و ارتفاع کف تا کف 3متر درست شده با ورق 1 سانت 450کیلوگرم وزن دارد. به شرطی که قوطی کف پله ها 60در40 ضخیم یعنی 3 میل باشد. ولی راه پله های تک شاسی که فاق ورق بلندی داشته باشند. تا 500کیلوگرم هم وزن خواهد داشت در پله گرد فلزی حول محور وزنش از 120کیلوتا 150کیلو متغیر می باشد.

قیمت یک عدد پله گرد چقدر می باشد؟

همه چیز بستگی به طرح و ابعاد مورد نیاز برای پله گرد دارد طرح یعنی سختی کار و مقدار زمان صرف کردن برای راه پله که هر چقدر بیشتر باشد قیمت گران تر می شود و ابعاد هم که هر چقدر بزرگتر باشد یعنی مصرف و هدر رفت متریال بالا می رود. و نشانه از گران قیمت تر شدن راه پله گرد شما دارد.

ادامه مطلب  چیلر و فن کویل چیست؟

عمدتا چه متریالی در پله پیچ به کار می رود؟

در پله گرد نوربخش اکثرا ابتدا از آهن بعد استیل،چوب،سنگ،شیشه و پلاستیک های فشرده عمده متریالی هستند. که در ساخت و بحث تزئینات راه پله استفاده می شوند.

بهترین پوشش برای سطح کف پله ها چه ها باشد؟

اول باید بدانیم که محل قرارگیری راه پله در داخل است اگر اینگونه باشد چوب بهترین گزینه است ولی راه پله های که در بیرون ساختمان قرار دارند اکثرا از سنگ برای پوشش راه پله استفاده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا