دکوراسیون آشپزخانه

جدیدترین سینک ظرفشویی گرانیتی بخرید تا بهترین آشپزخانه را داشته باشید!

انتخاب سینک گرانیتی بسیار هوشمندانه است! زیرا از نظر زیبایی، عملکرد و قیمت بهترین است. با توجه به اینکه هر خانه ای فضای آشپزخانه و هر آشپزخانه ای یک سینک دارد، پس باید بدانیم که آشپزخانه ما را چه نوع سینک، چه جنسیت و با چه تنوع رنگی تزئین خواهد کرد. در مورد کیفیت و کمیت سینک ها سوالات زیادی داریم. کدام سینک بهتر، با کیفیت و مناسب است و آیا این سینک در دکوراسیون و زیبایی فضای آشپزخانه ما نقش دارد؟ مزایا و معایب سینک های امروزی در بازار چیست؟

اگر می خواهید پاسخ سوالات خود را بیابید، بهتر است با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد کیفیت سنگ گرانیت، سینک گرانیتی، مزایا، معایب، قیمت، عوامل موثر بر بهترین برند سینک گرانیتی، سینک سینک گرانیتی و سینک دو سینک بدانید. ، سینک گرانیتی روکار سینک گرانیتی بهترین برند سینک گرانیتی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

سینک ظرفشویی گرانیتی، زیبا‌پسند و پرکاربرد

سینک ظرفشویی گرانیتی جدیدترین و مقاوم‌ترین سینک از بین سینک‌های موجود در بازار است. حتی میان دو نوع سنگ به نام گرانیت و تراورتن که هر دو از مواد طبیعی موجود در طبیعت است رقابت است اما سنگ گرانیتی استحکام بالاتری نسبت‌به این سنگ دارد و گران‌تر است و یکی از دلایل هزینه زیاد این سنگ به دلیل تخلخل‌نداشتن و پرحفره‌نبودن آن است که ارزش آن را بالاتر می برد و مقاومت آن را در برابر سایش و فشار شدید حفظ می‌کند.

 

 

 

 

 

 

تفاوت سینک ظرفشویی گرانیتی و سینک ظرفشویی استیل

سینک‌های استیل در مقابل انواع سینک گرانیتی مقاومت و استحکام کمتری دارند. تک‌رنگ‌ند. تنوع در شکل و رنگ ندارند. خط‌‌‌‌ وخش می‌افتند و از زیبایی ظاهری کمتری برخوردارند؛ اما سینک‌های گرانیتی محکم‌‌تر، متنوع‌تر در شکل و رنگ و دارای ظاهری جذاب‌ترند. جلاپذیری بالا و جذب آب ناچیز از ویژگی‌های سنگ‌های گرانیتی هستند. سوراخ نمی‌شوند. هنگام شست‌وشوی ظروف صدای ناهنجار تولید نمی‌کنند. مقاومت بیشتری در برابر فشار و گرما دارند و رنگ آن‌ها در قیاس با سینک‌های دیگر مانند استیل تغییر نمی‌کند. خش‌وخط نیز در سطح سینک نمی‌افتد و از جنس مواد آنتی‌باکتریال و بهداشتی و ضد قارچ هستند.

ادامه مطلب  طراحی دکوراسیون آشپزخانه ۲۰۲۴ برای انواع فضاهای کوچک و بزرگ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا