دکوراسیون آشپزخانه

با این 20 مدل جزیره آشپزخانه ال شکل نمای زیبایی تری به خانه خود هدیه دهید

برای طراحی میز جزیره ای در آشپزخانه، اندازه و شکل آشپزخانه در انتخاب ترکیب چیدمان تاثیرگذار است، اما محدودیتی ایجاد نمی کند. چه فضای آشپزخانه کوچک، متوسط ​​یا بزرگ باشد، چیدمان L شکل برای هر سبک دکوراسیونی انتخاب مناسبی خواهد بود. شکل L شکل جزیره آشپزخانه به گونه ای است که می توانید به راحتی نیاز خود را در فضای آشپزخانه برآورده کنید و محدود به نصب پنجره های بزرگ و یا حتی سقف شیب دار نخواهید بود.

زمانی که قرار دادن وسایل در طراحی آشپزخانه به درستی انجام شود، هر وسیله ای که نیاز دارید به راحتی در دسترس شما خواهد بود. علم ارگونومی به مطالعه و طراحی وسایلی با ابعاد متناسب با بدن انسان و توانایی های او می پردازد، زمانی که ارگونومی وارد دکوراسیون آشپزخانه شد، تمرکز خود را بر ایجاد راهی راحت برای سفر و جابجایی قرار داد تا محیط آشپزی به شکلی باشد. فضای کار و پخت و پز، میز کار آشپزخانه و رویه کابینت در ارتفاعی قرار گرفته اند که کاربر بتواند بدون خستگی روی سطح کار کار کند، ابزار لازم در مکانی سهل الوصول نگهداری می شود و سینک و وسایل برقی در آن نصب می شوند. محل صحیح حرکت و تغییر موقعیت برای استفاده بدون دردسر.

 

 

 

 

 

 

 

 

طرح مناسب برای جزیره آشپزخانه ال

برای طراحی جزیره آشپزخانه ال شکل خطوط بصری، تردد در فضا و نقاط ورود و خروج باید در نظر گرفته شوند. جزیره آشپزخانه ال شکل چند منظوره است و با ایجاد تمرکز فعالیتی در یک بخش، باقی فضای آشپرخانه را آزاد باقی می‌گذارد.

ادامه مطلب  جدیدترین مدل سینک ظرفشویی استیل البرز همان چیزیست که می خواهید!

 

 

 

 

 

جزیره آشپزخانه ال در فضای کوچک

در طراحی آشپزخانه کوچک، شکل ال ایده آل است و باعث تمرکز روی فضای نگهداری و وسایل برقی در دو ضلع فضا می شود. با این کار باقی اضلاع آزاد و باز می شود و فضای کلی بزرگتر به نظر می رسد. بهتر است برای انتخاب ترکیب رنگی به سراغ رنگ های روشن بروید تا فضای مورد استفاده چندان فشرده به نظر نرسد. ترکیبی از جزیره و کشو برای دکوراسیون آشپزخانه فضای نگهداری مناسبی را برای قرار دادن ظروف و قابلمه ها و دیگر وسایل جانبی فراهم کند. می توانید از میوه های خشک شده و همچنین شیشه های ادویه جات به عنوان تزئین آشپزخانه استفاده کنید.

 

 

 

برای طراحی جزیره آشپزخانه الگوی خود را بازتر کنید

همانطور که گفته شد بهترین استفاده از فضا با چیدمان جزیره آشپزخانه L شکل است. از آنجایی که فضای کار به شکل مثلث است، فعالیت و پخت و پز به راحتی انجام می شود. برای طراحی جزیره آشپزخانه L روی کابینت های عمیق و بزرگ شرط بندی کنید تا فضای کافی برای نگهداری ظروف و ظروف در اختیار شما قرار گیرد و چند قفسه باز روی دیوار نصب کنید تا فضای کوچک آشپزخانه به هم نریزد. فرقی نمی کند آشپزخانه شما چه اندازه ای باشد، زیبایی L شکل سادگی و تطبیق پذیری آن را به راحتی نشان می دهد و با هر سبکی متناسب است.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا