دکوراسیون آشپزخانه

طراحی دکوراسیون آشپزخانه ۲۰۲۴ برای انواع فضاهای کوچک و بزرگ

تراس مگ: آشپزخانه یکی از اتاق های خانه است که به تهیه غذا و گاهی صرف آن اختصاص دارد، در دفتر کار نیز آشپزخانه وجود دارد که کمتر از خانه به طراحی آن توجه می شود.

در حال حاضر آشپزخانه از تجهیزات و لوازمی مانند کانتر، کابینت، هود، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، ماشین ظرفشویی، میز غذاخوری، یخچال و فریزر، ظروف آشپزی و غذاخوری و … تشکیل شده است. طراحی آشپزخانه سبک های مختلفی دارد که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم و ایده های شیک و کاربردی دکوراسیون آشپزخانه در سال 2024 را به تصویر می کشیم.

ترندهای ۲۰۲۴

۲۰۲۴ هم سالی است مانند تمامی سال های گذشته که گذشته اند، در سال ۲۰۲۳ آشپزخانه سفید، حمام های رنگی، کانترهایی با طرح مرمر، مبل های مخملی، بهره بردن از چم و وسایل چرمی، بهره بردن از سبک های بومی، پارتیشن بندی فضاها و … ترند بودند که در واقع برای دکوراسیون منزل ۲۰۲۳ الزامی هستند. و اما در سال ۲۰۲۴ ترندهای جدیدی وارد عرصه شده اند؛ تقسیم بندی فضاها با استفاده از مواد طبیعی، فضاهایی دلباز و صمیمی، استفاده از رنگ خاکستری در رنگ آمیزی مبلمان و دیوارها و نیز استفاده از رنگ های بنفش، صورتی، سبز، آبی و پاستلی، استفاده از چوب تیره، استفاده از متریال و الیاف طبیعی، بهره بردن از چرم و وسایل چرمی و نیز بهره بردن از فلزها و وسایل فلزی از جمله آن هستند.

دستاورد دکوراسیون با ترندهای ۲۰۲۴

قطعا در هر سال طراحان با در نظر گرفتن شرایط مختلف ایده هایی را به عنوان ترند آن سال طراحی می کنند، در سال ۲۰۲۴ نیز دکوراسیون با هدف ایجاد یک شکل ظاهری زیبا و شیک، در عین حال ساده و نشات گرفته از طبیعت که آسایش افراد را تامین نماید؛ وارد عرصه می گردد، چون در دیزاین منزل از متریال های طبیعی همچون گیاهان و چوب و وسایل چوبی به میزان بالا بهره گرفته می شود. پس به این ترتیب یک دیزاین درخشان هم می باشد چون فلزهایی همچون طلا و نقره باشکوه و ابهت می باشند.

ادامه مطلب  با سقف کشسان آشپزخانه، دکوراسیون شیک تری برای منزل خود انتخاب کنید!

Kitchen-decoration-2024-25

منبع: بیوتی هوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا