دکوراسیون آشپزخانه

این بین کابینتی لاکچری را بخرید تا آشپزخانه ای زیبا داشته باشید!

استفاده از فضای بین کابینت ها برای زیباسازی و طراحی دکوراسیون آشپزخانه یکی از راه حل های مقرون به صرفه و موثر محسوب می شود.

تصور کنید که فضای بین کابینت های آشپزخانه شما خالی و بدون هیچ عنصر تزئینی است. با این حال حتی اگر از بهترین و جدیدترین مدل های کابینت ام دی اف یا هایگلاس استفاده کرده باشید، آشپزخانه شما خالی، سرد و خشک به نظر می رسد.

بین کابینتی چیست؟
فضای خالی بین کابینت آشپزخانه یک محیط خالی و تا حدودی بلا استفاده است. به همین دلیل طراحان معمولا سعی می کنند این فضای خالی را با عناصر دکوراتیو مناسب بپوشانند. این عناصر تزئینی بین کابینت نامیده می شوند.

در این مقاله قصد داریم با معرفی محصولات و روش های جدید به شما کمک کنیم تا تحولی خارق العاده در آشپزخانه منزل خود ایجاد کنید.

محیط آشپزخانه یکی از فضاهای اصلی در طراحی دکوراسیون منزل و آپارتمان است. به دلیل حساسیت بالای این محیط، مواد به کار رفته در آن نیز باید دارای ویژگی های خاصی باشد. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • خواص سالمی دارد
  • قابل شستشو است
  • مقاوم در برابر حرارت و رطوبت ثابت
  • تعویض و تعمیر آسان

داشتن ویژگی های فوق یکی از مهمترین اولویت ها در انتخاب و خرید متریال مناسب برای پوشش فضای بین کابینت آشپزخانه می باشد. در غیر این صورت استفاده صحیح و بهینه از محیط آشپزخانه به شدت خدشه دار می شود.

 

 

انواع مدل های بین کابینتی

دیوارپوش بین کابینت ها دارای سبک های مختلفی است. مدل های مختلف محصولات این فضا امکان استفاده از آنها را در تم های مختلف دکوراسیون داخلی آشپزخانه فراهم کرده است.

ادامه مطلب  چراغ آویز آشپزخانه [ 15 مدل شیک و خفن ]

انواع کابینت های میانی شامل مواد مختلفی مانند سرامیک بین کابینت می باشد. اما امروزه از مصالح جدید و مدرن دیگری برای پوشش این فضا استفاده می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا