پذیرایی

30 تا از جدیدترین دکور تلویزیون

دیوار پشت تلویزیون یکی از اجزای مهم هال و پذیرایی خانه است که تغییرات آن می تواند دکوراسیون پذیرایی منزل شما را کاملا متحول کند!

اگر به فکر ایجاد تغییرات چشمگیر در فضای داخلی منزل خود هستید و می خواهید با کمترین هزینه دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون منزل خود را تغییر دهید، مطالعه این مطلب و دیدن عکس های منحصر به فرد آن را فراموش نکنید زیرا می تواند ایده های خوبی به شما بدهد.

جدیدترین دکور تلویزیون

دکوراسیون تلویزیون همواره در حال تحول است و جدیدترین روندها در این زمینه تنوع و خلاقیت بیشتری را به ارمغان آورده است.

از پرطرفدارترین آنها میتوان به میز تلویزیون چوبی اشاره کرد. یکی از جدیدترین روندها در دکور تلویزیون استفاده از میزبانی مخفیانه برای تلویزیون است، که به وسیله‌ی اجسامی مانند پنل‌های قابل حرکت یا پارتیشن‌های نورپردازی می‌توانند در مواقعی که تلویزیون در حال استفاده نیست، آن را پنهان سازند.

همچنین، طرح‌های شیشه‌ای شفاف و نازک بر روی دیوارها برای قرار دادن تلویزیون، جلوه‌ای ساده و بسیار شیک را ایجاد می‌کنند. از دیگر روندهای جدید می‌توان به استفاده از دیوارهای پوشیده شده با چوب، کاشی یا سنگ طبیعی به همراه نورپردازی مخفی در اطراف تلویزیون اشاره کرد که ظاهری مینیمال و لوکس را به فضا می‌بخشد.

همچنین، ارائه‌ی راهکارهای هوشمند مانند سیستم‌های صوتی یا روشنایی کنترل شده از طریق تلویزیون، امکان تجربه‌ی یک فضای تلویزیون هوشمند و متناسب با نیازهای کاربر را فراهم می‌کند. در کل، جدیدترین دکور تلویزیون با ترکیب مواد و تکنولوژی‌های مدرن، ظاهری منحصربه‌فرد و فضایی هوشمند را به اتاق تلویزیون شما می‌بخشد.

ادامه مطلب  تصاویر دکوراسیون پذیرایی ۹۴ با طراحی جذاب و مدرن

طرز چیدمان مبلمان برای بهترین دید روی تلویزیون: مهمتر از همه آن است که بدانید تلویزیون معمولا در قسمت نشیمن خصوصی خانه واقع می شود پس مبلمانی که در این قسمت قرار می گیرند مبلمان راحتی شماست
در بسیاری از طراحی های مدرن در ترکیب با میز تلویزیون قفسه ها و شلف های متعددی قرار داده می شود که برای نگهداری لوازم مربوطه فضای کافی ایجاد می کند. در عین حال باید توجه داشت طرح این قفسه ها و میز ها ساده باشد به گونه ای که اتاق نشیمن شلوغ و بهم ریخته دیده نشود.
نکته قابل توجه در انتخاب رنگ و کاغذ دیواری پشت تی وی ها این است که از رنگ ها و کاغذ هایی استفاده کنید که نقش زمینه را داشته باشند و ب خودی خود نظر بیننده را به خود جلب نکنند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا