پذیرایی

دکوراسیون اتاق پذیرایی سیاه و سفید با طراحی های جدید

اتاق نشیمن سیاه و سفید

اتاق نشیمن یکی از اولین مکان هایی است که مردم به آن توجه می کنند. به همین دلیل دکوراسیون پذیرایی با دقت خاصی انجام می شود. با توجه به سلیقه افراد از رنگ های مختلفی در طراحی اتاق نشیمن استفاده می شود. در این مقاله به طرح های جدید دکوراسیون اتاق نشیمن سیاه و سفید می پردازیم.

جدیدترین طرح های سیاه و سفید برای دکوراسیون اتاق نشیمن

اگرچه امروزه از رنگ های شاد و گرم در دکوراسیون اتاق پذیرایی استفاده می شود، اما استفاده از دو رنگ متضاد سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی طرفداران خود را دارد. رنگ سفید یکی از رنگ های مورد علاقه و مناسب برای طراحی اتاق نشیمن است. (برای آشنایی بیشتر با دکوراسیون اتاق نشیمن سفید کلیک کنید) ترکیب این رنگ با برخی رنگ ها باعث زیباتر شدن پذیرایی می شود. رنگ مشکی از آن دسته رنگ هایی است که با وجود تضاد با رنگ سفید، مکمل خوبی برای آن به حساب می آید. رنگ سفید با طراوت است، از طرفی مشکی به فضا جذابیت می بخشد. به همین دلیل ترکیب این دو رنگ برای تزیین برخی اتاق های نشیمن مناسب است. عکس های زیر نمونه هایی از دکوراسیون اتاق نشیمن سیاه و سفید را نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید رنگ اصلی برخی از این تزیینات سفید و رنگ برخی از وسایل مانند مبلمان مشکی است.

اتاق نشیمن سیاه و سفید

انواع ساعت دیواری

شیک ترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

اتاق نشیمن سیاه و سفید

مبلمان سفید در یک اتاق نشیمن مدرن

مبل و میز

مدرن ترین دکوراسیون پذیرایی

اتاق نشیمن سیاه و سفید

اتاق نشیمن سفید و مشکی

تصاویر زیر مربوط به دکوراسیون پذیرایی سیاه و سفید که در آن از رنگ مشکی برای بخشی از دیوارهای پذیرایی استفاده شده است. نکته مهم در این تزیینات نورپردازی است. اگر از رنگ مشکی بیشتر در دکوراسیون استفاده شود، پذیرایی می تواند تیره، کوچک و دلگیر به نظر برسد، بنابراین ترکیب مناسب این دو رنگ در دکوراسیون پذیرایی بسیار مهم است.

ادامه مطلب  با انواع دکوراسیون پذیرایی سلطنتی جدید و زیبا آشنا شوید

اتاق نشیمن سیاه و سفید

چیدمان اشیا در دکوراسیون سیاه و سفید برای پذیرایی

مبلمان سیاه و سفید در یک اتاق نشیمن سیاه و سفید

جدیدترین دکوراسیون پذیرایی شیک

نورپردازی در دکوراسیون پذیرایی

اهمیت رنگ های متضاد در طراحی اتاق نشیمن

اتاق نشیمن سیاه و سفید

اتاق نشیمن سیاه و سفید

اتاق نشیمن سیاه و سفید

جدیدترین دکوراسیون داخلی پذیرایی

اتاق نشیمن سیاه و سفید

اتاق نشیمن سیاه و سفید

با توجه به مطالب و عکس هایی که مشاهده کرده اید، می توانید اتاق نشیمن خود را با ترکیب دو رنگ متضاد سیاه و سفید طراحی کنید. اتاق نشیمن سیاه و سفید جذابیت زیادی دارد و برای تزیین فضاهای کلاسیک و مدرن مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا