طراحی دکوراسیون داخلی

صفر تا 100 دکوراسیون آشپزخانه سبک بوهو؛ 25 عکس و مدل

آشپزخانه به سبک بوهو فضایی بسیار جذاب و خیره کننده است که طرفداران خاص خود را دارد. اگر از فضاهای خنثی و مینیمال فرار می کنید، این سبک متفاوت از دکوراسیون آشپزخانه را انتخاب کنید و به خانه و آشپزخانه خود زیبایی بیافزایید. فضایی پر از رنگ های زیبا، پر جنب و جوش، پویا و روشن با الهام از طبیعت آشپزخانه به سبک بوهو حکومت خواهد کرد. سبک بوهو رنگارنگ و روشن با ترکیبی از الگوها، دیوارپوش های ماکرامه و مجموعه ای پر از گیاهان سبز و طبیعی است. در ادامه این مقاله به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت غذاهای بوهمیایی ما پرداخت می کنیم

عکس آشپزخانه به سبک بوهوعکس آشپزخانه به سبک بوهو

آنچه در این مقاله خواهید آموخت:

رنگ ها در آشپزخانه به سبک بوهو

بوهو یکی از بهترین سبک ها برای دکوراسیون داخلی است که در آشپزخانه نیز کاربرد دارد. وقتی صحبت از آشپزخانه های سبک بوهمی به میان می آید، رنگ کلی و پالت رنگی استفاده شده در فضا مهمترین نقطه شروع است. این پالت پر از رنگ های گرم است و می توانید از رنگ های سبز تیره و تیره نیز برای کابینت استفاده کنید. استفاده از رنگ های نارنجی و مشتقات خاک نیز به زیبایی این فضا کمک زیادی کرده و متناسب با این سبک در دکوراسیون آشپزخانه است.

ادامه مطلب  دکوراسیون اتاق خواب به سبک بوهو + 30 عکس و مدل جدید

غذاهای بوهوغذاهای بوهو

رنگ آشپزخانه بوهورنگ آشپزخانه بوهو
استفاده از رنگ های مختلف در این فضا برخلاف آشپزخانه های مدرن و تک رنگ بسیار هیجان انگیز است. برخلاف سبک دکوراسیون مینیمال که به دنبال سادگی است، این سبک با شلوغی موافق است. چه در زمینه رنگ و چه در موارد دیگر.

رنگ در آشپزخانه های بوهورنگ در آشپزخانه های بوهو

ترکیب مواد طبیعی در آشپزخانه بوهو

آشپزخانه های سبک بوهو آنها سرشار از مواد طبیعی مانند چوب و سنگ هستند. می توانید از سنگ کوارتز برای کانتر استفاده کنید و گرمای خاص این عنصر منحصر به فرد را به محیط تزریق کنید. کفپوش های چوبی را انتخاب کنید و کمدها و قفسه های دیواری را نیز چوبی در نظر بگیرید.

عکس آشپزخانه بوهوعکس آشپزخانه بوهو
یکی از ویژگی های این سبک وجود قفسه های چوبی روی دیوار است که با ظروف رنگارنگ پر شده است. در پایین این قفسه ها، مکانی را برای آویزان کردن وسایل آشپزی در نظر بگیرید.

آشپزخانه مدل بوهو با قفسه چوبیآشپزخانه مدل بوهو با قفسه چوبی

10 تفاوت بین سبک بوهو و روستیک که باید بدانید!

استفاده از ظروف با مواد طبیعی

استفاده از سینی های چوبی، قاشق و چنگال چوبی، ظروف فلزی و سنگی در ترکیب آشپزخانه به سبک بوهمی به چشم می خورد. ظروف سفالی نیز در آشپزخانه بوهو بسیار استفاده می شود. اکثر سرامیک ها با طرح ها و تصاویر متعدد از طبیعت و تصاویر مناسب فرهنگ های مختلف هستند.

آشپزخانه بوهمیایی با مواد طبیعیآشپزخانه بوهمیایی با مواد طبیعی

استفاده از گل و گیاه

گل ها و به طور کلی گیاهان در بوهو بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و این را می توان در آشپزخانه نیز مشاهده کرد. آویزان کردن گیاهانی مانند پتوس و سرخس درختی و دیوارکوب ماکرامه، قرار دادن گلدان در قفسه ها و قفسه ها و یا حتی در یخچال از مواردی است که می توان به آن اشاره کرد. اگر جایی برای قرار دادن گیاهان نباشد، گلدان ها را از سقف آویزان می کنند.

ادامه مطلب  30 مدل تزیین و دکوراسیون اتاق خواب دخترانه اسپرت جذاب و شیک

استفاده از گل و گیاه استفاده از گل و گیاه

۴۰ مدل گل آرایی طبیعی در آشپزخانه

کابینت آشپزخانه به سبک بوهو

معمولا در این سبک، کابینت در ردیف پایین نصب می شود و دیوارها با قفسه ها و مکان هایی برای آویزان ظروف پر می شوند. در کنار کابینت ها یک قفسه بدون در یا در نهایت با در شیشه ای وجود دارد که برای قرار دادن چند ظروف داخل آن کاملا نمایان است. کابینت ها معمولا از چوب منتخب ساخته می شوند و بیشتر از رنگ هایی مانند سبز و آبی لاجوردی استفاده می شود. با توجه به اینکه در این سبک محدودیتی وجود ندارد، جنس و رنگ کابینت ها می تواند کاملا مطابق سلیقه شما باشد و رنگ و طرحی منحصر به فرد به دست آورد.

کابینت آشپزخانه بوهوکابینت آشپزخانه بوهو

کمد بوهوکمد بوهو

کابینت آشپزخانه به سبک بوهوکابینت آشپزخانه به سبک بوهو

5 تفاوت بین سبک بوهو و اسکاندیناوی

آویزان کردن ظروف در آشپزخانه

با قفسه ها و چوب لباسی برای گلدان ها و دیگر اشیاء کوچک با فضای قدیمی و سنتی ارتباط برقرار خواهید کرد. قطعات آویزان ظروف آشپزی در کنار اجاق گاز، سینک و گاهی در وسط آشپزخانه و روی سقف کاذب پایین تر از سایر قسمت های سقف دیده می شود. این انتخاب کاملا شخصی است و ممکن است با توجه به ابعاد آشپزخانه تغییر کند. مجموعه ای از ظروف، کاسه ها و بشقاب های قدیمی را می توان در قفسه های چوبی قرار داد و زیبایی بیشتری در فضا ایجاد کرد.

آویزان کردن ظروف در آشپزخانهآویزان کردن ظروف در آشپزخانه

آویزان کردن ظروف در آشپزخانه بوهوآویزان کردن ظروف در آشپزخانه بوهو

نصب و راه اندازی وسایل روشنایی منحصر به فرد

چراغ های آویز با الهام از فرهنگ مراکش با فلزکاری پیچیده و شیشه های رنگی از جمله مواردی است که برای نورپردازی آشپزخانه دیده می شود. لامپ های کلاسیک با اشکال خاص و منحنی های زیبا نیز زیبایی بیشتری را در این ترکیب ایجاد کرده و به عنوان آثار هنری برای این سبک مناسب هستند.

ادامه مطلب  جذاب ترین مدل های جا حوله ای شیک برای دستشویی و قفسه حمامی لوکس آپدیت 1403

لامپ حصیری برای آشپزخانه به سبک بوهولامپ حصیری برای آشپزخانه به سبک بوهو

نورپردازی آشپزخانه بوهمینورپردازی آشپزخانه بوهمی

دکوراسیون آشپزخانه بوهودکوراسیون آشپزخانه بوهو

ترکیبی از عناصر قدیمی و جدید

یک آشپزخانه بوهو معمولا با عناصر، رنگ ها، مواد مختلف و وسایل قدیمی و مدرن مشخص می شود. دیوارهای نشیمن، لامپ های قدیمی، کاشی های کف طرح دار و سطوح کوارتز، بشقاب های قدیمی و وسایل آشپزی جدید، منسوجات رنگارنگ را می توان در کنار هم برای ایجاد این فضای منحصر به فرد استفاده کرد. آشپزخانه های بوهمی اغلب حس متفاوتی دارند زیرا معمولا با ترکیبی از قطعات جدید و قدیمی دیده می شوند و این ترکیب هیجان و جنب و جوش زیادی را به ارمغان می آورد.

آشپزخانه به سبک بوهمیآشپزخانه به سبک بوهمی

بوهو برای آشپزخانهبوهو برای آشپزخانه

ترکیب عناصر مختلف در آشپزخانهترکیب عناصر مختلف در آشپزخانه

در این ترکیب حتی می توانید از عکس های خانوادگی روی دیوار یا کابینت و یخچال استفاده کنید چرا که این سبک فضایی باز برای آزادی عمل است و سلیقه های شخصی به راحتی در این سبک دیده می شود و زیبایی ایجاد می کند.

راحتی و آرامش در آشپزخانه به سبک بوهو

آشپزخانه های بوهو می توانند از نظر طراحی بسیار متفاوت باشند و بسته به سلیقه و علایق هر فرد می توانند رنگ و بویی کاملا منحصر به فرد به خود بگیرند. اما آنها معمولاً یک چیز مشترک دارند. تمرکز بر راحتی و آرامش، پویایی و جذابیت! این فضای جذاب، آرام و پویا، فضایی دنج برای آشپزی است که مملو از تزئینات زیبا با نور ملایم است و همه این موارد در کنار هم روحیه خوب و انرژی مثبت بالا را به ارمغان می آورد. ترکیب مدرنیته و معاصر بودن در قلب این سبک به آن فردیت و جایگاه می بخشد.

دکوراسیون آشپزخانه بوهودکوراسیون آشپزخانه بوهو

آشپزخانه به سبک بوهوآشپزخانه به سبک بوهوراحتی و آرامش در آشپزخانه به سبک بوهوراحتی و آرامش در آشپزخانه به سبک بوهو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا