طراحی دکوراسیون داخلی

زیبایی آشپزخانه با کابینت های مدرن اروپایی

 جدیدترین کابینت های مدرن اروپایی

در حال حاضر یکی از مهم ترین قسمت های خانه، آشپزخانه می باشد. بنابر این باید به چیدمان وسایلی که قرار است داخل آن قرار بگیرد توجه کنید تا زیبا ترین چشم انداز ایجاد شود.
برای تغییر دکوراسیون و ایجاد مکانی مناسب برای وسایل آشپزخانه، از کابینت استفاده می کنند. کابینت ها نوعی قفسه هستند که می توان از آن ها برای نگه داری ظروف استفاده کرد. علاوه بر این از کابینت ها برای مغازه ها و ادارات هم کمک می گیرند. این نوع باکس ها به نوعی می توانند از فضای موجود بهترین استفاده را بکنند و موقعیتی مناسب را برای نگه داری وسایل ایجاد کنند.
در نتیجه لازم است تا با انواع کابینت آشنایی داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. زیرا کابینت ها با توجه به متریال و مواد سازنده دارای انواع متفاوتی هستند. همچنین این قفسه های مدرن در طرح های متنوعی هم ارائه می شوند که افراد می توانند با هر نوع سلیقه ای، از آن ها استفاده کنند.
از این رو ما در ساختمونی نیوز قصد داریم تا اطلاعات مفیدی را در زمینه جدیدترین کابینت های مدرن اروپایی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

از شما دعوت می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر، 3 دقیقه ای از وقت خود را به ما اختصاص دهید.

تعریف کلی از کابینت

به طور کلی می توان گفت که کابینت ها، قفسه هایی هستند که برای نگه داری مواد از آن ها استفاده می شود. جنس این باکس و قفسه ها می توانند از انواع متفاوتی مانند های گلاس، ممبران، ام دی اف و فلز باشد.
علاوه بر این کابینت ها می توانند از فضای مورد نظر، به طور بهینه استفاده کنند و معمولا در آشپزخانه برای پر کردن فضای خالی بین یخچال و سینگ ظرف شویی هستند. این باکس های جذاب با طراحی و نمای خاص خود، جلوه ای زیبا و لوکس را پدید می آورند. برای کابینت های آشپزخانه دو مدل وجود دارد. یکی از آن ها زمینی است که می تواند به طور ایستاده بر روی زمین نصب شود. نوع دیگری که برای کابینت های آشپزخانه وجود دارد، نوع هوایی است که معمولا در یک ارتفاع مشخصی از زمین بر روی دیوار مورد نظر نصب می گردد.

ادامه مطلب  دکوراسیون به سبک وینتیج + 8 اصل چیدمان سبک وینتیج

کابینت ایتالیایی چیست؟

یکی از مدرن ترین نوع کابینت ها که در حال حاضر بسیار طرفدار دارند، مدل اروپایی است. این نوع کابینت ها از سبک مدرن برخوردار هستند و از زرق و برق زیادی دور می باشند.
کابینت اروپایی را به صورت مات و براق اجرا می کنند و با طراحی خاص خود، هیچ وقت از مد نمی افتد. علاوه بر این از ویژگی هایی همچون دستگیره مخفی، سادگی، سطح صاف و رنگ های روشن بهره مند است و می تواند با مدل براق خود، به ایجاد نور بیشتر کمک کند. از این رو کابینت های اروپایی برای فضا های کوچک بسیار مناسب می باشند.
یکی دیگر از ویژگی های این نوع باکس های جذاب این است که برای هر نوع فضایی کاربرد دارند و از تنوع رنگی بالایی هم برخوردار می باشند. در نتیجه کابینت اروپایی از به روز ترین ترند های حال حاضر می باشد.

طراحی و سبک کابینت های اروپایی

برای این نوع کابینت ها به طور معمول یک جزیره در وسط آشپزخانه قرار می گیرد و دیگر کابینت ها دز اطراف محیط مورد نظر قرار می گیرند. این کابینت ها بدون قاب می باشند و در طراحی آن، کابینت های زمینی حذف نمی شوند.
این باکس ها دارای خطوط مستقیم هستند و هیچ کنده کاری و یا فریمی بر روی آن ها تعبیه نمی شود. همچنین آن ها دارای رنگ های خنثی مانند سفید یا خاکستری هستند و حتی می توان در آن ها از تضاد رنگی استفاده کرد. برای مثال رنگ های  سفید و سیاه یا آبی و خاکستری هم می توانند فضایی جذاب و دلنشین را به وجود بیاورند. از این رو می توان این را بیان کرد که هنر مهندسی مدرن در این کابینت های اروپایی وجود دارد.

ادامه مطلب  دکوراسیون اتاق کودک کارتونی (ایده اتاق بچه با تم کارتون)

انواع کابینت اروپایی

این کابینت ها دارای انواع متفاوتی هستند که به همین دلیل همه افراد با هر نوع سلیقه ای از طرفداران آن می باشند. از این رو قصد داریم تا در این قسمت به بررسی جدیدترین کابینت های مدرن اروپایی بپردازیم:

سبک نئوکلاسیک

این مدل از کابینت های اروپایی را می توان تلفیقی از نوع کلاسیک و مدرن دانست. زیرا با وجود سادگی، تجملات و زرق و برق خود را هم دارد. به همین دلیل بین اغلب افراد محبوب می باشد.

سبک چوبی

این نوع کابینت از با کیفیت ترین و پر هزینه ترین نوع این مدل محسوب می شود. زیرا برای تولید آن از چوب طبیعی استفاده می کنند و مقاومت و ماندگاری آن هم به مراتب بیشتر است.

سبک کلاسیک با روکش چوب

برای تولید اکثر کابینت های اروپایی از ترکیب ام دی اف و روکش چوب استفاده می کنند. در نتیجه در مقابل کابینت های تمام چوب از هزینه کمتری برخوردار هستند.

کابینت با ام دی اف خارجی

ام دی اف ماده ای مصنوعی می باشد که نوع خارجی آن از ماندگاری مناسبی برخوردار است. این ام دی اف ها روکش هایی خاص دارند و در سبک مدرن بسیار زیبا و بی نظیر می باشند.

سخن پایانی

امروزه کابینت ها می توانند فضایی دلنشین را ایجاد کنند. در نتیجه در هنگام انتخاب آن ها باید نهایت دقت و سلیقه را به کار برد. از این رو ما سعی کردیم تا اطلاعات مناسبی را درباره کابینت های مدرن اروپایی در اختیار شما قرار دهیم.
همچنین شما محترمان می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله مراجعه کنید.

ادامه مطلب  30 مدل تزیین و دکوراسیون اتاق خواب دخترانه اسپرت جذاب و شیک

 

با تشکر از توجه و همراهی شما
منبع: https://sakhtemuninews.com/the-best-cabinet-making-in-tehran/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا