طراحی دکوراسیون داخلی

بهترین شومینه الکلی در ایران

شومینه الکلی، یک جایگزین مناسب برای شومینه های گازی و شومینه های هیزمی است. این نوع شومینه از الکل یا اتانول با غلظت 96% به عنوان سوخت استفاده می‌کند. یکی از مزایای استفاده از شومینه الکلی این است که از آلودگی هوا جلوگیری می‌کند، زیرا الکل هیچ گونه دی اکسید کربنی تولید نمی‌کند.

به همین دلیل، این نوع شومینه نیازی به دودکش ندارد. علاوه بر این، شومینه الکلی به سهولت می‌تواند در هر نقطه از منزل نصب شود، ساختاری قابل حمل دارد و به عنوان یک منبع گرمایش فضای باز نیز استفاده می‌شود. شرکت طرح زندگی پرتو به عنوان نماینده رسمی سه شرکت هلندی، انگلیسی و ترکیه‌ای در زمینه واردات مشعل های الکل سوز، اقدام به واردات و توزیع مشعل های الکلی برای شومینه ها کرده است.

شومینه بهترین انتخاب برای دکوراسیون داخلی

شومینه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دکوراسیون داخلی خانه است. این تجهیزات زیبا و کارآمد، به عنوان یک عنصر تزئینی و گرمایشی، به فضای داخلی شما جلوه و جذابیت خاصی می‌بخشند. شومینه‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توانید بر اساس سبک و طراحی داخلی خانه‌تان، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

از شومینه‌های سنتی و کلاسیک تا شومینه‌های مدرن و مینیمال، انواع زیادی در بازار وجود دارد. همچنین می‌توانید مواد ساخت شومینه را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید، از جمله سنگ، آجر، چوب یا فلز. با داشتن یک شومینه در خانه، هم گرمایی طبیعی و هم زیبایی و شکوهی دست‌نیافتنی به فضای داخلی خانه‌تان اضافه می‌شود.

علاوه بر اینکه شومینه‌ها برای دکوراسیون داخلی زیبایی و جذابیت خاصی به فضا می‌بخشند، این تجهیزات همچنین نقش مهمی در گرمایش فضای داخلی خانه دارند.

ادامه مطلب  خاص ترین و بهترین رنگ برای اتاق مستر 2024

مزایای استفاده از شومینه الکلی در منزل

مزایای استفاده از شومینه الکلی در منزل

شومینه‌های الکلی، که همچنین به عنوان شومینه‌های اتانولی شناخته می‌شوند، نوعی شومینه هستند که برای نصب و استفاده آنها نیازی به دودکش یا اتصال لوله ندارد. این نوع شومینه با استفاده از سوختی که مستقیماً در داخل شومینه ریخته می‌شود، کار می‌کند و می‌تواند در مرکز اتاق قرار گیرد.

از آنجایی که شومینه‌های الکلی بدون نیاز به خطوط گاز یا برق هستند، نصب و راه اندازی آنها بسیار ساده و آسان است و هر فردی می‌تواند آنها را به راحتی به کار بیندازد. به علاوه، استفاده از شومینه‌های الکلی نیز به معنای عدم نیاز به هیچ گونه ساخت و ساز یا بازسازی در محیط زندگی شما است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود شومینه‌های الکلی گزینه مناسبی برای افرادی با شرایط مسکن محدود و یا عدم دسترسی به خطوط گاز یا برق باشند. قیمت شومینه الکلی ارائه شده توسط شرکت طرح زندگی پرتو با توجه به کیفیت بالای آن و اروپایی بودن برند مناسب است.

شومینه الکلی توکار

شومینه های الکلی توکار اروپایی به راحتی در هر قسمتی از منزل قابل نصب هستند، ساختاری که به صورت روکار و یا توکار موجود است. شومینه های الکلی توکار این امکان را به شما می دهند که فضای داخلی منزل خود را به طور کامل باز کنید و لذت گرمای آتشدان را تجربه کنید.

اما در نصب شومینه الکلی توکار باید به نکات ایمنی توجه کنید تا از بهترین تجربه استفاده کنید. شومینه الکلی توکار یک نوع شومینه است که در اتاق ها و فضاهای سرپوشیده استفاده می شود و به راحتی در دیوار یا سقف نصب می شود.

ادامه مطلب  سبک دکوراسیون گلم glam چیست؟| 25 مدل دکوراسیون داخلی گلم

با استفاده از الکل مایع به عنوان سوخت، شومینه الکلی توکار به سرعت آتش را ایجاد می کند و حرارت مورد نیاز را تأمین می کند. این نوع شومینه ها اغلب با طراحی های مدرن و زیبا عرضه می شوند و به عنوان یک ابزار دکوراسیونی همچنین استفاده می شوند.

فروش شومینه الکلی در تهران و سایر شهرهای ایران

شرکت طرح زندگی پرتو، با سابقه‌ی بیش از ۱۰ سال در زمینه‌ی طراحی و فروش شومینه الکلی، به عنوان یکی از برترین شرکت‌های این حوزه در ایران شناخته می‌شود. این شرکت با همکاری با برندهای برتر اروپایی در زمینه‌ی شومینه الکلی، محصولاتی با کیفیت و طراحی منحصر به فرد را به بازار ایران عرضه می‌کند. شومینه‌های الکلی این برندها، تنها به عنوان یک وسیله‌ی گرمایشی عمل نمی‌کنند، بلکه با طراحی زیبا و جذاب خود، به عنوان یک قطعه‌ی دکوری برای فضاهای داخلی نیز شناخته شده‌اند.

شرکت طرح زندگی پرتو، علاوه بر فروش شومینه‌های الکلی، خدماتی نیز ارائه می‌دهد. این خدمات شامل نصب و راه‌اندازی شومینه، مشاوره در انتخاب مناسب‌ترین شومینه براساس نیازها و سلیقه‌ی مشتریان، و همچنین خدمات پس از فروش می‌باشد.  برای انتخاب و خرید شومینه الکلی با ما در شرکت طرح زندگی پرتو تماس حاصل نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا