طراحی دکوراسیون داخلی

مدل های شمع یونیک دکوراتیو زیبا و خاص آپدیت 1403

شمع تزیینی بی نظیر: از شمع ها به عنوان یکی از قدیمی ترین و زیباترین عناصر تزئینی استفاده می شود. اما در دنیای مدرن، شمع ها در اشکال و طرح های مختلف طراحی می شوند که می توانند دکوراسیون منزل را تا حد زیادی زیبا کنند.

برخی از زیباترین مدل های شمع تزیینی منحصر به فرد:

  1. شمع های کریستالی: این نوع شمع ها از کریستال یا شیشه با طراحی زیبا ساخته می شوند. در برخی موارد این مدل ها با نورپردازی خاص خود می توانند فضا را بسیار زیبا تزیین کنند.
  2. شمع های معطر: این شمع ها جدا از زیبایی، بوی مطبوعی را در فضا متصاعد می کنند و اغلب در بطری های زیبا با طرح های خاص قرار می گیرند که به دکوراسیون منزل زیبایی می بخشد.
  3. شمع های هنری و دست ساز: این نوع شمع ها با استفاده از تکنیک های هنری و دست ساز طراحی می شوند. هر کدام از آنها طرح و نقش های منحصر به فردی دارند و می توان از آنها به عنوان آثار هنری در فضا استفاده کرد.
  4. شمع های شکل: این شمع ها در اشکال و طرح های مختلفی مانند شکل حیوانات، گل ها، میوه ها و … ساخته می شوند که بسیار زیبا و جذاب هستند و به تنهایی یا در گروه های مختلف به عنوان یک تزیین بسیار زیبا قابل استفاده هستند.
  5. شمع ال ای دی: این شمع ها از نور LED استفاده می کنند و بر خلاف شمع های معمولی آتش نیستند. طراحی متفاوتی دارند که باعث می شود در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
  6. شمع های تزیینی با سنگ و نگین: این نوع شمع ها با سنگ ها و نگین های مختلف تزیین می شوند که زیبایی و لطافت بیشتری به آن ها می بخشد و می توان از آنها به عنوان وسایل تزیینی لوکس استفاده کرد.
ادامه مطلب  طراحی دکوراسیون راهرو باریک + 40 مدل و ایده جذاب و جدید

هر کدام از این مدل شمع ها می توانند به تنهایی یا در ترکیب با دیگر عناصر دکوری فضایی زیبا و خاص ایجاد کنند و جلوه خاصی به خانه شما ببخشند. پس برای دیدن این شمع های جذاب با ما در تراس مگ همراه باشید.

 

یک شمع تزیینی بی نظیر با طرح گل

 

شمع مینیمالیستی تزئینی منحصر به فرد

 

 
شمع تزیینی و مدرن بی نظیر

 

 
یک شمع تزیینی بی نظیر با طراحی معماری

 

گل شمعی تزیینی بی نظیر

 

شمع تزیینی بی نظیر آبی

 

یک شمع توپ تزیینی بی نظیر

 

شمع تزیینی و جذاب بی نظیر

 

یک شمع تزیینی فانتزی بی نظیر

 

شمع تزیینی و جذاب بی نظیر

 

شمع تزیینی مارپیچ بی نظیر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا