دکوراسیون آشپزخانه

با این 20 مدل تک پله آشپزخانه میتوانید خانه ای شیک داشته باشید!

استفاده از سطوح مختلف در دکوراسیون داخلی همیشه یکی از بهترین راه ها برای تفکیک فضاهای خانه است. پذیرایی و نشیمن پله دار علاوه بر ایجاد تنوع در دکوراسیون داخلی، زیبایی هر چه بیشتر به قسمت خانه شخصیت و هویت خاصی می بخشد.با توجه به اینکه یکی از مهم ترین قسمت های خانه پذیرایی و اتاق نشیمن، اگر به روش اختلاف سطح طراحی شده باشند، چهره ای مجلل و بسیار خاص در طراحی کل خانه ایجاد می کنند.

در این پست سعی کردیم زیبایی این روش را برای کسانی که به دنبال تنوع در دکوراسیون داخلی هستند نشان دهیم. این روش علاوه بر ویلاها و خانه های حیاط دار در ساختمان های مسکونی نیز قابل استفاده است. قیمت این کار چندان بالا نخواهد بود، اما در عوض تاثیر زیادی در دکوراسیون کلی خانه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

زیرا امروزه بیشتر منازل و حیاط های مسکونی از طرح پلان باز استفاده می کنند. استفاده از سطح نیم طبقه یا نیم طبقه در دکوراسیون شاید بهترین راه برای تقسیم بندی فضاها بدون استفاده از دیوار و پارتیشن باشد. همانطور که می دانید در خانه های با پلان باز تمام قسمت های عمومی خانه به یکدیگر متصل هستند و از نظر مفهومی فقط با رنگ یا مبلمان از هم جدا می شوند.

بنابراین، اگر قصد دارید خانه ای با پلان باز طراحی کنید، حتماً برنامه های مختلف نشیمن و غذاخوری را در نظر بگیرید. عکس های این مقاله تعدادی از زیباترین مدل های ایجاد شده در این زمینه را نشان می دهد.

ادامه مطلب  این بین کابینتی لاکچری را بخرید تا آشپزخانه ای زیبا داشته باشید!

 

 

 

 

 

 

 

یکی دیگر از بزرگترین مزیت های سالن و نشیمن با راه پله انتقال حس آرامش و دنج خانه به بیننده است که این امر کاملاً با مفهوم طراحی چنین فضاهایی مطابقت دارد. همچنین اگر طراحی هوشمندانه انجام شود، چون نیازی به دیوارهای داخلی برای جداسازی فضاها نیست، این قسمت بزرگتر از آنچه هست به نظر می رسد.

با قرار دادن سکوی نشیمن در کنار پنجره های بزرگ خانه و یا استفاده از کفپوش های مختلف در این قسمت، دکوراسیون کاملا از یکنواختی و کسالت دور می شود. در نتیجه نیازی نیست نگران تاثیر منفی این فضاها در کوچکتر یا بهم ریختگی جلوه دادن خانه باشید.

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا