پذیرایی

۲۵ پذیرایی سفید رنگ با طراحی متفاوت

اتاق نشیمن شیک با تم سفید

همه ما به دنبال بهترین چیدمان در طراحی محیط خانه هستیم. فضای داخلی خانه مشکلی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. دکوراسیون اتاق نشیمن سفید یکی از رایج ترین روش های دکوراسیون منزل است.

میز پذیرایی سفید با 25 طرح شیک و متفاوت

رنگ سفید رنگ پاکی و شفافیت، روشنایی و امید، رنگ سادگی و غیره است. سفید یک رنگ رایج در هر طرح رنگی است و یکی از اولین رنگ های پیشنهادی است. دلایل محبوبیت این رنگ بسیار واضح است. رنگ سفید بسیار ساده اما جذاب است. به همین دلیل یکی از رنگ های کلیدی در سبک مینیمالیستی محسوب می شود. زیرا این رنگ سادگی سبک مینیمالیستی را نشان می دهد. در زیر عکس چند دکوراسیون پذیرایی که تم رنگی اصلی آنها سفید است را مشاهده می کنید.

طراحی اتاق نشیمن سفید

چیدمان اتاق نشیمن

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون عالی برای اتاق نشیمن

اتاق نشیمن شیک

چیدمان شیک اتاق نشیمن

مبل و میز

طراحی اتاق نشیمن مدرن

طراحی زیبای اتاق نشیمن

طراحی اتاق نشیمن لوکس

چیدمان عالی اتاق نشیمن

اتاق نشیمن عالی

دلیل دوم محبوبیت این رنگ را باید در خواص روانی و بصری آن جستجو کرد. رنگ سفید قطعا اتاق نشیمن شما را بسیار بزرگتر از آنچه هست جلوه می دهد البته اکثر رنگ های خنثی این خاصیت را دارند. با توجه به مساحت کوچک خانه های امروزی، رنگ سفید بسیار نجات دهنده است.

این رنگ بر روشنایی اتاق تاثیر می گذارد و فضای خانه شما را روشن می کند. با وجود دکوراسیون سفید، نمی توان کمبود نور را احساس کرد. زیرا این رنگ خود دارای انعکاس قوی است و با کمترین میزان نور درخششی جذاب در محیط ساطع می کند.

طراحی متفاوت اتاق نشیمن

طراحی شیک اتاق نشیمن

اتاق نشیمن لوکس

اتاق نشیمن زیبا

پذیرایی سفید

یک دکوراسیون اتاق نشیمن فوق العاده

دکوراسیون اتاق نشیمن سفید شیک

طراحی اتاق نشیمن عالی

زمینه سفید مانند یک بوم است که می توان روی آن اشکال زیبایی کشید. برای مثال انواع تزیینات زیبا در این رنگ بسیار مجلل و عالی به نظر می رسند. کوچکترین حرکت در بافت پذیرایی سفید ظاهری مختلط دارد.

ادامه مطلب  با این 20 مدل آشپزخانه و پذیرایی یکسره خانه بزرگتری خواهید داشت!

نقاشی های دیواری روی این زمینه سفید بسیار جذاب می شوند. در نهایت، باید بپذیریم که رنگ سفید یک رنگ بسیار متنوع است. این رنگ تقریبا یک رنگ سرد است و همانطور که می دانید درجه ترکیب در رنگ سرد بیشتر از رنگ گرم است. بنابراین این رنگ معمولاً همراه با رنگ های دیگر استفاده می شود. با چنین ترکیبی سردی رنگ سفید می شکند و به تعادل می رسد.

هنگامی که اتاق نشیمن سفید در فضایی با چندین پنجره قرار می گیرد، بازتاب فوق العاده ای از نور خواهد داشت. به خصوص اگر تمام تزیینات در محدوده رنگ سفید باشد. سردی چنین اتاقی در زمستان را نمی توان انکار کرد.

طراحی زیبای اتاق نشیمن سفید

طراحی شیک اتاق نشیمن

طراحی اتاق نشیمن سفید

اتاق نشیمن سفید و زیبا

اتاق نشیمن سفید شیک

پذیرایی سفید

رنگ سفید تقریباً با هر رنگی تضاد دارد. از این کنتراست می توان حداکثر استفاده را کرد و می توان از آن برای یک ترکیب فوق العاده استفاده کرد. رنگ سفید به خانه شما محیطی شاد می بخشد. حس آرامش در چنین محیطی برانگیخته می شود. این رنگ برای بسیاری از دکوراسیون های اداری و تجاری نیز توصیه می شود. اگرچه همه فکر می کنند که این رنگ به دلیل سکون و سردی باید بسیار کسل کننده باشد، اما اینطور نیست.

گلدان های رومیزی و گیاهان سبز نیز در فضای سفید پذیرایی زیبا هستند. این رنگ در کنار بافت چوب، فضایی شیک و مدرن را ایجاد می کند که در نوع خود بی نظیر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا