پذیرایی

با این 20 مدل آشپزخانه و پذیرایی یکسره خانه بزرگتری خواهید داشت!

یکی از روش های طراحی آشپزخانه مدل طراحی آشپزخانه بدون بازشو یا آشپزخانه کامل با میز پذیرایی می باشد. همه ما می دانیم که آشپزخانه اساسی ترین عنصر خانه است. زیرا بدون طراحی و دکوراسیون، آشپزخانه فضایی خسته کننده خواهد داشت; تصمیم گیری برای استفاده از چه نوع دکوراسیونی تاثیر زیادی در بهینه سازی استاندارد زندگی شما دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که فضای بازتر و بیشتر در آشپزخانه را دوست دارید؛ آشپزخانه اوپن انتخاب مناسبی برای شماست.

 

 

 

دکوراسیون و نور در آشپزخانه و پذیرایی یکسره

علاوه‌بر چیدمان آشپزخانه؛ در آشپزخانه‌های سرهم، طراحی نورپردازی از اهمیت زیادی برخوردار است. قبل‌تر به شما یادآور شدیم که چطور به آشپزخانه نور بتابید. شما می‌توانید با نصب کردن چراغ‌ها و آویزها، نورپردازی زیبایی را در دکوراسیون آشپزخانه‌ی خود ایجاد کنید. همچنین به نحوه‌ی چینش کابینت‌ها دقت کنید و با توجه به رنگ و طرح آنها دکور مورد نیاز خود را اضافه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی دیگر از جذابیت های دکوراسیون آشپزخانه اپن استفاده از گلدان های زیبا یا رنگارنگ است که به خوبی تناسب داشته و با فضای آشپزخانه شما هماهنگی دارد. این گلدان ها را می توان روی میز ناهار خوری قرار داد. علاوه بر این، تقسیم فضایی بین آشپزخانه و اتاق نشیمن به زیبایی آشپزخانه کمک می کند.

اگر آشپزخانه خسته کننده ای دارید، رنگ آمیزی آن به دکوراسیون داخلی و انتخاب و ترکیب عناصر دیگر کمک زیادی می کند. معمولا رنگ کرم و سفید به فضای آشپزخانه شما زیبایی و جذابیت می بخشد و همچنین اندازه آن را افزایش می دهد.

ادامه مطلب  تصاویر دکوراسیون داخلی پذیرایی با چند طراحی مدرن

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا