رپورتاژ آگهی

گفتگو با علیرضا سلطانی مدیر روابط عمومی گروه صنعتی لابل

دستاوردهای گروه صنعتی لابل در سال 1402

گروه صنعتی لابل تولید کننده نسل جدید سقف کاذب که نهمین کارخانه یک شرکت اوکراینی است که حدودا از سال 1395 تولید خود را در ایران آغاز کرده است، با توجه به استقبال بی نظیر از این محصولات به علت مزایای زیاد آن نسبت به سقف های سنتی کم کم جایگاه خوبی را در مصالح ساختمانی به دست آورده است.

برای مشاهده برخی پروژه های اجرایی لابل با این سایت مراجعه کنید

در گفتگویی که با مدیر روابط عمومی گروه صنعتی لابل در خصوص افتخارات کسب شده این گروه صنعتی در سال های اخیر داشتیم به مواردی اشاره داشتند که امیدواریم آن را همواره پررنگ تر و همواره جاری در سازمان ها مشاهده کنیم.
علیرضا سلطانی مدیر روابط عمومی گروه صنعتی لابل به بخشی از افتخارات این گروه صنعتی در دو سال اخیر اشاره دارد که به که در این مطلب به بخش هایی از این مصاحبه می پردازیم.

لابل، تولید کننده نسل جدید سقف

گروه صنعتی لابل در حوزه تولید سقف کششی کاذب اولین و تنها دارنده گواهی مسکن و شهرسازی در ایران است. با تلاش تیم بزرگ لابل که شامل نمایندگان و عاملیت های استان های کشور و گروه تولید می شد لابل توانست در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان در سال 1401 عنوانی را کسب کند که خوشبختانه آن را در سال 1402 تکرار کردیم.

این محصول که قابل بازیافت نیز است مقادیر زیادی نخاله ساختمانی را هنگام بازسازی ها حذف می کند و همچنین نیاز به رنگ آمیزی و مسائلی از این دست را حذف می کند.

ادامه مطلب  بهترین فیلم های اکشن 2022

مسئولیت اجتماعی دغدغه لابل بوده و است

در حوزه مسئولیت اجتماعی که امروز وظیفه هر سازمانی است که فعالانه اقدامات فراوانی را انجام دهد نیز خوشبختانه مورد لطف قرار گرفتیم و جوایزی همچون یکصد برند برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی و برند برتر جشنواره صنعت ساختمان (تراز) در حوزه مسئولیت اجتماعی شدیم.

همچین علیرضا سلطانی افزود: از جمله مواردی که بسیار برای من و سازمان مهم بود محیط زیست و کمک به اشتغال زایی و فعالیت در مناطق محروم کشور بود، ما توانستیم در منطقه آزاد اترک بیش از 10 هزار نهال به طبیعت اضافه کنیم، بیش از صد شغل مستقیم و دو هزار شغل غیر مستقیم ایجاد کنیم و در استان هایی همچون هرمزگان، سیستان بلوچستان، همدان و …. سقف مدارس مناطق محروم را ایمن و زیباسازی کنیم.

رضایتمندی مشتریان در حوزه صنعت ساختمان

در حوزه صنعت ساختمان اگر ارائه کننده یک محصول ساختمانی باشیم که دائم در معرض دید خواهد بود و در زیبایی دکوراسیون داخلی یک فضا ایفای نقش خواهد کرد، بسیار مهم است که مشتریان در مورد شما چه خواهند گفت، رضایتمندی مشتریان را یک اصل در لابل قرار دادیم و همواره سعی کردیم حامی مصرف کنندگان این محصول باشیم. خوشبختانه نظر مشتریان هم مثبت بود و باعث شد ما بتوانیم دو سال پیاپی تندیس رضایتمندی مشتریان را کسب کنیم و این یک قوت قلب به تمام تیم بزرگ لابل می داد.

همچنین مدیر روابط عمومی لابل افزود بیش از هر چیز این موضوعات در سازمان ها بین تمام واحدها و افراد باید جاری باشد ما در رضایتمندی مشتریان عنوان خوبی را کسب کردیم و این را مدیون نمایندگان و متخصصین نصب لابل هستیم که بیشترین ارتباط را با مشتریان داشتند. در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز مدیرعامل محترم گروه صنعتی لابل آقای دکتر محمدامین بائی همواره خودشان پیش قدم بودند و این باعث شد ما نیز بتوانیم راحت تر به این موارد بپردازیم.

ادامه مطلب  نحوه عیب یابی سردخانه صنعتی و تعمیر آن

جشنواره برترین های لابل

یکی از فعالیت های ما این است که یک جشنواره داخلی در لابل برگزار می کنیم که به برگزیدگان تندیس و لوح اهدا می کنیم و از نمایندگان و پرسنلی که بهترین عملکرد را در حوزه های مختلف داشته اند قدر دانی می کنیم، تک تک افراد در تیم لابل نیک می دانند که ما همه این فعالیت های خوب را می بنیم و قدر دان آنها هستیم، اما این آئین نکوداشت و تجلیل نیز به رسمادب همه ساله برگزار می گردد. امسال در سالن همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سومین دره برترین های لابل را برگزار کردیم و تمام نمایندگان و عاملین گروه صنعتی لابل را از تمام شهرهای ایران عزیزمان گرد هم آوردیم و در مورد اهداف و استراتژی ها مجددا هم نظ شدیم و در آخر تندیس لابل را به برترین ها در حوزه های مختلف اعطا کردیم.

آینده را باهم باید بسازیم

لابل امروز در مسیر خوبی قرار دارد و تمام سعی ما این خواهد بود که بهترین ها را برای مردم کشور عزیزمان بخواهیم و برای رسیدن به این مهم بکوشیم. مسائلی همچون محیط زیست ، اشتغال و پیشرفت سطح زندگی در مناطق محروم کشور دغدغه همه ما ایرانی هاست. اگر بخواهم بی پرده بگویم همه چیز از خود ما شروع می شود و این ما هستیم که آینده را خواهیم ساخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا