رپورتاژ آگهی

تابلو نقاشی وکیل محبوب ترین تابلو انتخاب شد!

در نظر سنجی که به تازگی از وکلا در اینستاگرام فروشگاه وکیل استور شد، تابلوهای نقاشی وکیل به عنوان محبوب ترین تابلوهای دفتر وکالت انتخاب شدند! در این مقاله کوتاه و کاربردی قصد داریم تا سه مدل تابلوی نقاشی وکیل را به شما معرفی کنیم. پس اگر به دنبال یک نمونه تابلو خاص و لاکچری هستید به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید.

تابلوی نقاشی چکش عدالت

جنس: پاستل گچی، رنگ آمیزی شده

🌈 رنگ: طیف رنگی چشم‌گیر

📐 ابعاد 2*30*40 سانتي متر (قابل سفارش در سایز دلخواه)

⚖️ وزن 1900 گرم

تابلوی نقاشی چکش عدالت يک اثر هنري مدرن و جذاب است که با استفاده از پاستل گچي رنگ آميزي شده است. اين تابلو در ابعاد 2*30*40 سانتي متر ( به صورت پیش فرض) و با وزن 1900 گرم در انواع سایز قابل سفارش میباشد.

رنگ آميزي تابلو با استفاده از رنگ هاي روشن و شاد انجام شده است که باعث مي شود تا اين تابلو در هر دکوراسيون و فضاي کاري جلوه اي خاص داشته باشد و جلوه بسیار زیبایی در دفتر وکالت و یا محیط منزل شما داشته باشد.

طرح چکش عدالت در اين تابلو نماد عدالت و قانون مداري است. اين تابلو مي تواند يک هديه مناسب براي وکلا در دفتر وکالت باشد و آن ها را شگفت زده کنید.

تابلوی نقاشی چکش عدالت در ابعاد مختلف قابل سفارش است. شما مي توانيد با توجه به ابعاد فضاي مورد نظر خود، تابلو را در ابعاد دلخواه سفارش دهيد.

تابلوی نقاشی فرشته عدالت

جنس: گلاسه درجه یک با کیفیت چاپ بالا

ادامه مطلب  مقایسه و بررسی تخصصی میلگرد کارخانه‌های ابهر و نیشابور

🌈 رنگ: طیف رنگی چشم‌گیر

📐 ابعاد: 2*20*30 سانتي متر (قابل سفارش در سایز دلخواه)

⚖️ وزن 1100 گرم

تابلوي طرح نقاشي فرشته عدالت يک اثر هنري زيبا و ماندگار است که با استفاده از چاپ گلاسه درجه یک با کیفیت بالا توليد شده است. اين تابلو در ابعاد2 *20*30 سانتي متر و با وزن 1100 گرم میباشد.

نقاشي فرشته عدالت در اين تابلو با استفاده از رنگ هاي زيبا و زنده انجام شده است که باعث مي شود تا اين تابلو جلوه اي خاص و چشم نواز داشته باشد.

طرح فرشته عدالت در اين تابلو نماد عدالت و انصاف است. اين تابلو مي تواند يک هديه مناسب برای وکلا و علاقه مندان به حرفه وکالت و رشته حقوق باشد.

تابلوی نقاشی فرشته عدالت همانند سایر تابلوهای فروشگاه وکیل استور در ابعاد مختلف قابل سفارش میباشد و شما با توجه به ابعاد مورد نظرتان میتوانید تابلو نقاشی وکالت را سفارش دهید.

تابلوی نقاشی ترازوی عدالت

جنس: گلاسه درجه یک با کیفیت چاپ بالا

🌈 رنگ: طیف رنگی چشم‌گیر

📐 ابعاد2*20*30 سانتي متر (قابل سفارش در سایز دلخواه)

⚖️ وزن 1100 گرم

تابلوي طرح نقاشی ترازوی عدالت يک اثر هنري زيبا و ماندگار است که با استفاده از چاپ گلاسه درجه یک با کیفیت بالا توليد شده است. اين تابلو در ابعاد 2*20*30 سانتي متر و با وزن 1100 گرم میباشدو

نقاشی ترازوی عدالت در اين تابلو با استفاده از رنگ هاي زيبا و زنده انجام شده است که باعث مي شود تا اين تابلو جلوه اي خاص و چشم نواز داشته باشد.

ادامه مطلب  با این تجهیزات، استخر خود را در حد لالیگا ارتقا بدهید!

طرح ترازوی عدالت در اين تابلو نماد عدالت و انصاف است. اين تابلو مي تواند يک هديه مناسب براي وکلا باشد.

قابل ذکر است که این تابلو را شما میتوانید همانند دو نمونه دیگر نقاشی وکیل در ابعاد دلخواه سفارش دهید.

خرید اینترنتی تابلو وکالت

بدون شک تابلو یکی از لوازم ضروری دفتر وکالت میباشد که وجود آن در هر دفتر وکیل ضروری است. در فروشگاه اینترنتی وکیل استور شما میتوانید انواع تابلو دفتر وکالت را به صورت اینترنتی و با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

در فروشگاه وکیل استور طیف کامل انواع تابلوهای وکالت از جمله تابلو نقاشی وکیل، تابلوهای دکوراتیو، تابلوهای طلاکوب، تابلوهای اساتید حقوق و بسیاری از نمونه های دیگر موجود میباشد و شما برای انتخاب تابلو دفتر وکالت خود دیگر هیچ بهانه ای نخواهید داشت!

تابلوهای نقاشی وکیل با صبر و حوصله و ظرافت تمام کشیده شده اند و شما در هیچ جا به جز فروشگاه اینترنتی وکلا (برای اولین بار در ایران) نمیتوانید این تابلوها را پیدا کنید. درنتیجه وقت‍تان را به هیچ عنوان تلف نکنید و همین حالا تابلو نقاشی دلخواه تان را در سایز مورد نظر به صورت اینترنتی و یا تماس با شماره 09223927619 سفارش دهید.

منبع: فروشگاه اینترنتی گالری وکیل استور

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا