اخبار گوناگون

شیر برقی هانتر چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

شیر برقی چیست؟ چرا به شیر برقی برای آبیاری به‌خصوص در زمین‌های کشاورزی نیاز داریم؟ در ابتدا و به بیانی ساده، باید بگوییم که شیر برقی به دستگاهی گفته می‌شود که برای کنترل جریان آب، قطع و وصل می‌شود. این دستگاه از تجهیزات پرکاربردی به شمار می‌رود که اخیراً در صنایع مختلف به‌منظور عبور مایعات و هوا، بسیار استفاده می‌شود. در میان انواع شیرهای آبیاری برقی، شیر برقی هانتر که محصولات مدرن و باکیفیت کمپانی هانتر است، به خوبی توانسته جریان آب مورداستفاده در صنایع مختلف را کنترل کند و توانایی بالای خود را در این زمینه به اثبات برساند. این محصول آمریکایی توسط یکی از معتبرترین کمپانی‌های دنیا تولید می‌شود؛ بنابراین مهم است که خرید خود را از فروشگاهی مطمئن انجام دهید. بازرگانی آب نیرو با فروش تخصصی خود در زمینه شیر برقی هانتر و شیر برقی دیوار سبز و سایر تجهیزات آبیاری، همراه شماست.

مشخصات فنی شیر برقی هانتر

روی کلاهک در دار این محصول، یک پیچ، تعبیه‌شده است که با استفاده از آن می‌توان جریان سیال را به‌طور دستی قطع کرد. این ویژگی امکان انجام تعمیرات و نگهداری شیر برقی هانتر را به‌طور آسان و بدون وقوع مشکلی در خط، فراهم می‌کند. ابعاد شیر برقی هانتر معمولاً بر اساس قطر لوله‌ای که در وسط آن استفاده خواهد شد، مشخص می‌شود. انتخاب سایز شیر برقی باید با قطر لوله یکسان یا یک سایز کمتر از آن، هماهنگ شود. این شیر تا دمای 66 درجه سانتیگراد و فشار 15 بار، را تحمل می‌کند. همچنین، شیر برقی آبیاری هانتر با سلونوئید DC این امکان را فراهم می‌آورد که با کنترلرهای باطری دار هانتر استفاده شود.

ادامه مطلب  شرکت سرمایه گذاری رایان پرداز

کاربردهای اصلی فروش شیر برقی آبیاری هانتر، سایز 1

خرید شیر برقی هانتر برای صنایع مختلف و گسترده‌ای می‌تواند کاربرد داشته باشد، اما اغلب فروش ما به پروژه‌های آبیاری فضای سبز، زمین‌های کشاورزی و گلخانه‌ها مربوط می‌شود. ازآنجاکه شیر برقی Hunter در جهت قطع و وصل کردن جریان آب و سایر مایعات در طول مسیر لوله‌های اصلی و فرعی مورداستفاده قرار می‌گیرد، لازم است تا این قطعه توسط کنترلرهای محکم و باکیفیت همچون کنترلر هانتر یا تایمرهای مکانیکی و دیجیتال، محافظت و کنترل گردد.

ازجمله کاربردهای اصلی این محصول می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • استفاده در سیستم‌های آبیاری قطره‌ای به دلیل کارآمد بودن در جریان‌های خیلی کم
  • پروژه‌های مربوط به آبیاری مکانیزه بارانی
  • قابل‌استفاده در سیستم‌های انتقال آب یا سایر مایعات که خاصیت خورندگی دارند. (جنس مقاوم و باکیفیت شیر هانتر)
  • قطع و وصل کردن جریان آب در آبپاش‌های مورداستفاده در زمین‌های فوتبال طبیعی
  • کاربرد در پروژه‌های مربوط به فضای سبز به‌منظور قطع و وصل کردن آبپاش‌های فضای سبز اعم از آبپاش روتاری یا مخفی شونده هانتر
  • قابل‌استفاده در سیستم‌های گلخانه‌ای به‌منظور قطع و وصل کردن جریان آب در خطوط فرعی آبیاری قطره‌ای گلخانه
  • کاربرد در سیستم‌های مه پاش در گلخانه‌ها
  • آبیاری، کشاورزی، آب‌رسانی و انتقال تمامی سیالات شیمیایی و…

چرا به شیر برقی هانتر نیاز داریم؟

در ابتدا برای پاسخ به این سؤال لازم است به کنترل میزان مصرف آب در صنعت کشاورزی اشاره کنیم. با نصب و راه‌اندازی این محصول، جریان ورودی و خروجی آب کنترل‌شده و دیگر جایی برای هدر رفت قطره‌ای آب وجود نخواهد داشت. این ابزار امکان نظارت دقیق‌تر بر مصرف آب را فراهم می‌کند. نکته بعدی، به کیفیت محصول و طول عمر آن ارتباط دارد. در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان و برندهای مختلف در بازار حضور دارند که به‌راحتی قابل‌اعتماد نیستند. برند هانتر به‌عنوان یک گزینه مطمئن شناخته می‌شود و می‌توانید حداقل برای ۵ سال از آن بهره‌مند شوید. این محصول باعث افزایش سرعت در فرایند قطع و وصلی جریان آب می‌شود و با ضریب اطمینان بسیار بالا، شرایط تعمیر و تعویض قطعات نیز به‌راحتی فراهم است.

ادامه مطلب  ساندویچ پانل چیست و چرا باید از آن در ساخت و ساز استفاده کنیم؟

سخن پایانی

ممکن است تصور کنید که شیر برقی هانتر تنها یک قطعه کوچک است که با قطع و وصل کردن جریان آب، آن را کنترل می‌کند؛ اما واقعیت این است که انواع شیرهای برقی به‌ویژه مدل هانتر، در صنایع مختلف کاربرد گسترده‌ای دارند. با طراحی هوشمندی که شیر برقی دارد، به یکی از مهم‌ترین ابزار در باغداری و کشاورزی تبدیل‌شده است؛ ازاین‌رو، با خرید این قطعه از بازرگانی آب نیرو و نصب و استفاده از آن، می‌توانید کنترل بیشتری بر وضعیت باغ، مزرعه و گلخانه خود داشته باشید. البته، توجه داشته باشید که هر نوع شیر برقی نمی‌تواند برای آبیاری مزارع و باغ‌ها مناسب باشد. به همین دلیل است که خرید شیر برقی هانتر را پیشنهاد می‌کنیم؛ چراکه با طراحی، اندازه و جنس خوبی که دارد، کیفیت و کارایی خود را ثابت کرده است. درصورتی‌که قصد خرید این تجهیزات را دارید، برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

بازرگانی آب نیرو به‌عنوان توزیع‌کننده و نماینده فروش شیرهای برقی هانتر، شیر برقی دیوار سبز و انواع تجهیزات آبیاری در صنایع مختلف، خدمات و لیست قیمت محصولات را در وب‌سایت خود به آدرس www.abniro.com در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا