اخبار گوناگون

آخرین تحولات در بازار مسکن قبرس شمالی: چه روندها و چه فرصت‌هایی؟

اگر قصد مهاجرت دارید، قبرس شمالی یکی از مناطقی است که به دلیل شرایط خوب اقتصادی و امنیت بالا می‌تواند در بین گزینه‌های شما باشد. یکی از روش‌هایی که می‌توان از طریق آن اقامت این کشور را دریافت کرد، خرید ملک در قبرس شمالی است؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله اطلاعاتی در مورد چگونگی انجام این کار و مزایای آن در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با کمترین چالش یک سرمایه‌گذاری مناسب انجام دهید.

بازار مسکن در قبرس

اگر قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارید، بهتر است بدانید که ساخت‌و‌ساز یکی از صنایع پویا در این کشور به حساب می‌آید. به همین دلیل است که سالانه افراد بسیار زیادی به این منطقه سفر می‌کنند و بخشی از پول خود را به خرید ملک اختصاص می‌دهند تا علاوه‌بر دریافت اقامت، از اجاره و افزایش نرخ ساختمان‌ها سود کسب کنند.

البته برای اینکه بتوانید انتخاب درستی انجام دهید، لازم است تا تحقیقات لازم را انجام داده و از خدمات مجموعه‌های شناخته‌شده‌ای مثل شرکت سرمایه گذاری بازرگان استفاده کنید. از آنجایی که بسیاری از افراد اطلاعاتی در نحوه معاملات و قوانین در قبرس ندارند، بسیاری از افراد از اطلاعات کم آن‌ها سوء استفاده کرده و املاکی که ارزش چندانی ندارد را به قیمت بسیار بالا برای متقاضیان خریداری می‌کنند. در ادامه پارامترهایی که در هنگام خرید ملک در قبرس باید به آن‌ها توجه کنید را بررسی می‌کنیم.

پارامترهای تاثیرگذار بر خرید ملک در قبرس شمالی

اگر قصد مهاجرت به قبرس شمالی و سرمایه‌گذاری در بخش املاک را دارید، باید در نظر داشته باشید که پارامترهای مختلفی روی قیمت خانه مدنظر شما تاثیر می‌گذارد. در این بخش تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

ادامه مطلب  تفاوت حکم تخلیه با دستور تخلیه ملک طبق قانون چیست؟

منطقه

یکی از مهم‌ترین عواملی که در هنگام خرید ملک باید به آن توجه کنید، منطقه‌ای است که ساختمان مورد نظر شما در آن قرار گرفته است. برخی از بخش‌های این کشور بافت قدیمی‌تری دارند و برخی دیگر نوساز هستند. برای انتخاب محله مورد نظر خود، باید مشخص کنید که هزینه برای شما در اولویت قرار دارد یا لوکس بودن. برای این منظور به شما توصیه می‌کنیم از خدمات مشاوره‌ای شرکت سرمایه گذاری بازرگان استفاده کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

نقشه ملک

پارامتر دومی که در هنگام سرمایه گذاری در قبرس شمالی باید به آن توجه کرد، نقشه ملک است. سلیقه افراد با یکدیگر متفاوت بوده و احتمال دارد دو نفر یک نقشه را نپسندند؛ اما باید در نظر داشته باشید که هرچه فضای مفید واحدی که قصد خرید آن را دارید، بیشتر باشد، هزینه‌ای که باید بابت هر متر مربع پرداخت کنید نیز افزایش پیدا می‌کند.

متراژ واحد

اگر قصد خرید ملک در قبرس شمالی را دارید، به شما توصیه می‌کنیم حتما بر اساس بودجه خود متراژ ملک را انتخاب کنید؛ زیرا افزایش این میزان، هزینه کلی شما را بیشتر می‌کند. البته اگر قصد تهیه واحد بزرگ‌تر را دارید؛ اما نقدینگی فعلی شما برای انجام این کار کافی نیست، به شما توصیه می‌کنیم به سراغ ملک‌هایی که در حال ساخت هستند، بروید یا روی پروژه‌های پیش‌فروش سرمایه‌گذاری کنید.

نوع ساختمان

عامل مهم دیگری که در هنگام مهاجرت به قبرس شمالی و خرید ملک باید به آن توجه کنید، نوع ساختمان است. اگر به دنبال زندگی در یک سوئیت کوچک هستید، هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، به مراتب کمتر از شخصی است که قصد دارد در یک پینت هاوس لوکس و مجلل زندگی کند. پس قبل از سرمایه گذاری در قبرس شمالی حتما به این موضوع فکر کنید.

ادامه مطلب  خدمات شرکت نوین طرح در طراحی تاسیسات ساختمانی و صنعتی

مزایای سرمایه گذاری و مهاجرت به قبرس

ممکن است به این موضوع فکر کنید که چرا باید در قبرس سرمایه‌گذاری کرد. در این بخش قصد داریم تعدادی از دلایلی که موجب شده بسیاری از افراد شرایط کشور گفته شده را مناسب بدانند، اشاره کنیم.

امنیت بالا

پلیس قبرس در برخورد با مجرمان بسیار سخت‌گیر است و از آنجایی که جمعیت این کشور بسیار کم است، شما می‌توانید با خیال راحت خرید ملک در قبرس شمالی را انجام دهید و دغدغه‌ای از بابت این موضوع نداشته باشید.

آب و هوای مناسب

یکی از مشکلاتی که در حال حاضر مردم ایران با آن دست به گریبان هستند، هوای آلوده شهرهای بزرگ و صنعتی بوده که مشکلات فراوانی را برای سلامتشان ایجاد کرده است. قبرس به دلیل مجاورت با دریا، هوایی معتدل و مرطوب داشته و کشوری چهار فصل به حساب می‌آید. پس شما می‌توانید به راحتی و بدون هیچگونه دغدغه‌ای به آن مهاجرت کنید.

سرعت اینترنت بالا

یکی از چالش‌های زندگی در ایران، سرعت پایین اینترنت و فیلتر شدن بسیاری از سایت‌هاست. در صورت مهاجرت به قبرس شمالی دیگر با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید بود. وجود زیرساخت‌های خوب و فعالیت شرکت‌های مختلف موجب شده تا کیفیت و سرعت نت بسیار بالا باشد. اگر فریلنسر هستید و قصد دریافت پروژه از نقاط مختلف دنیا را دارید، قطعا دسترسی به اینترنت آزاد می‌تواند به‌عنوان یک مزیت بزرگ محسوب شود.

نزدیکی به ایران

شاید بزرگ‌ترین مشکل بسیاری از ایرانی‌ها هنگام مهاجرت دوری از خانواده باشد. شما با خرید ملک در قبرس شمالی می‌توانید در کمتر از چند ساعت به وطن خود بازگردید. به همین دلیل است که بسیاری از افراد زندگی در این منطقه را به کشورهای اروپایی و آمریکایی ترجیح می‌دهند.

ادامه مطلب  نوار نقاله یا کانوایر چیست؟

خدمات درمانی پیشرفته

مهم نیست که برای درمان بیماری خود به بخش خصوصی یا دولتی مراجعه کرده‌اید. تمام مراکز در این کشور از امکانات پیشرفته برخوردار هستند و کار درمان بسیار مجربی دارند. جالب است بدانید هنگامی که اقامت این کشور را دریافت می‌کنید، این امکان برای شما فراهم می‌شود تا از خدمات بیمارستان‌های دولتی به رایگان بهره ببرید.

جمع‌بندی

خرید ملک در قبرس شمالی یکی از گزینه‌هایی است که می‌توان به کمک آن اقامت این کشور را دریافت کرد. اگر به دنبال مهاجرت به نقطه‌ای از جهان هستید که در آن احساس امنیت کنید و آرامش داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم حتما شرایط این منطقه را بررسی کنید. برای انجام این کار می‌توانید از خدمات مشاوره‌ای شرکت سرمایه گذاری بازرگان استفاده کنید. کافیست به سایت آن‌ها مراجعه کرده و از طریق یکی از روش‌های موجود با کارشناسان آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا