پذیرایی

سقف کشسان ساده بهترین گزینه برای زیبایی سقف خانه!

سقف کشسان نوع جدیدی از سقف کاذب است. این سقف ها به دلیل سبک های مختلف از بهترین سقف های کاذب محسوب می شوند. سقف کشسان به عنوان ساده ترین و ارزان ترین راه برای تنظیم ارتفاع سقف و ساماندهی آپارتمان و هر گونه فضاهای اداری، مناطق تجاری، استخرها و غیره شناخته می شود. در این مقاله به تعریف سقف کشسان، کاربرد آن و مزایای استفاده از آن می پردازیم.

 

 

 

 

 

 

 

سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان نوعی سقف کاذب جدید و مدرن است. این سقف ها به دلیل ارائه طرح ها و سبک های متنوع یکی از بهترین و پرکاربردترین سقف های کاذب در دنیا محسوب می شوند. از آنجایی که نمونه های مختلفی از سقف کشسان ارائه می شود، هر ایده و سلیقه ای را پوشش می دهد. این نوع سقف ها علاوه بر جلوه بصری زیبا در بازسازی ساختمان ها نیز تاثیر بسزایی دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سقف کشسان یک سیستم سقفی معلق است که از دو مؤلفه اساسی تشکیل شده است: یک غشای پارچه ای سبک از جنس PVC که قابلیت کشسانی داشته و می توان آن را کشید تا به اندازه مورد نظر برسد. این کار به وسیله حرارت دادن سقف کشسان از فاصله و با مدت زمان مناسب صورت می گیرد. تا بر روی پروفیل های مخصوصی که کار گذاشته شده است قرار بگیرد. این پروفیل ها با نام ریلینگ آلومینیومی شناخته می شوند که دومین مؤلفه مهم در نصب سقف کشسان است.

ادامه مطلب  دکوراسیون اتاق پذیرایی سفید رنگ و رنگ های مکمل + تصاویر

 

 

 

 

چرا سقف کشسان را انتخاب کنیم؟

سقف کشسان یک راه حل عالی برای هر مکانی است که نیاز به پنهان کردن عیوب و سطوح آسیب دیده دارد. قسمت های ناجور و زشت و لوله های خارجی آنها را می توان به راحتی با پارچه پوشاند. از نکات مثبت این سقف‌ها می توان به قابلیت ست کردن سازه با عناصر دکوراتیو اشاره داشت. به همین دلیل امکان استفاده از آن در آشپزخانه، پذیرایی و سایر قسمت‌ های منزل وجود دارد.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا