پذیرایی

دیزاین پذیرایی کوچک در انواع دکوراسیون های زیبا و چشم نواز

طراحی میز پذیرایی کوچک

با توجه به گسترش آپارتمان نشینی، امروزه بیشتر خانه ها در متراژهای کوچک ساخته می شوند که طراحی خانه های کوچک کار نسبتاً دشواری است و اگر ترفندهایی در طراحی این خانه ها رعایت شود، تبدیل به فضایی منحصر به فرد و کاربردی می شوند. در زیر ایده های طراحی پذیرایی کوچکی را در اختیار شما قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

طراحی پذیرایی کوچک با ایده های کاربردی و خلاقانه

اکثر افراد در طراحی میز پذیرایی کوچک دچار سردرگمی می شوند و پس از اتمام طراحی دکوراسیون از نتیجه کار خود راضی نیستند، در صورت رعایت تکنیک های طراحی دکوراسیون میز پذیرایی کوچک، فضای پذیرایی به یک فضای پذیرایی تبدیل می شود. مکانی آرام و مرتب

یک دکوراسیون پذیرایی کوچک

طراحی پذیرایی کوچک

برای طراحی دکوراسیون یک تالار پذیرایی کوچک ابتدا باید عناصر لازم را تهیه کنید. مبلمان یکی از اقلام اصلی در پذیرایی است و اگر فضای پذیرایی منزل شما کوچک است، بهتر است مبلمانی با طراحی زیبا و جمع و جور انتخاب کنید. توجه به چیدمان مبلمان در فضای پذیرایی مناسب نیز بسیار حائز اهمیت است و بهتر است مبلمان را در مقابل نقطه کانونی که اغلب تلویزیون یا شومینه در نظر می گیرند چیدمان کنید.

انواع ساعت دیواری

میز تلویزیون و تلویزیون نیز از دیگر وسایل ضروری در فضای نشیمن به شمار می روند و اگر اتاق نشیمن شما بسیار کوچک است بهتر است از میز تلویزیون دیواری استفاده کنید و تلویزیون را روی دیوار نصب کنید. همچنین می توانید قفسه تلویزیون را روی قسمت مناسبی از دیوار قرار دهید و وسایل تزئینی را روی قفسه ها بچینید تا جلوه خاصی به پذیرایی بدهید.

ادامه مطلب  دکوراسیون خانه های 50 متری ایرانی [معرفی 130+ ایده ناب دیدنی]

اگر اتاق نشیمن شما دارای پنجره های بزرگ یا کوچک است، می توانید از پرده های ساده اما بلند برای پوشاندن دیوارها استفاده کنید تا اتاق نشیمن بزرگتر به نظر برسد.

طراحی سالن پذیرایی کوچک دکوراسیون زیبا و شیک تالار پذیرایی یک دکوراسیون پذیرایی کوچک طراحی پذیرایی کوچک با ایده های خلاقانه دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون خاکستری یک پذیرایی کوچک دکوراسیون پذیرایی شیک و کوچک دکوراسیون مدرن تالار پذیرایی دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک

مبل و میز

به خاطر داشته باشید که آینه ها فضای داخلی اتاق پذیرایی را بزرگتر و بازتر نشان می دهند. علاوه بر این، آینه ها نور را منعکس می کنند و اتاق را روشن تر می کنند، بنابراین بهتر است در قسمتی از دیوار پذیرایی آینه نصب شود.

اگر می خواهید از لوازم دکوری یا قفسه در یک پذیرایی کوچک استفاده کنید، بهتر است از استفاده از مدل های پایه دار خودداری کنید و در عوض قطعات متصل به دیوار را برای نصب انتخاب کنید که می توانند ابعاد کوچکی داشته باشند و یا در صورت بزرگ بودن، استفاده از قطعات کوچک را انتخاب کنید. اما تزیینات جذاب نیز فضای پذیرایی را منحصر به فرد و جذاب تر نشان می دهد.

استفاده از کتابخانه دیواری در یک اتاق نشیمن کوچک باعث می شود اتاق نشیمن مجلل به نظر برسد و همچنین فضای بیشتری برای چیدمان عناصر دکوراتیو ایجاد می کند.

طراحی داخلی پذیرایی کوچک طراحی داخلی پذیرایی یک دکوراسیون پذیرایی مدرن کوچک ایده های طراحی پذیرایی کوچک دکوراسیون شیک و منحصر به فرد تالار پذیرایی دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی نورپردازی سالن پذیرایی دکوراسیون خاص و شیک یک پذیرایی کوچک طراحی پذیرایی کوچک و شیک

انتخاب رنگ مناسب برای طراحی داخلی یک پذیرایی کوچک بسیار مهم است و طراحان داخلی همیشه توصیه می کنند که بهتر است در فضاهای کوچک از رنگ های روشن استفاده شود، زیرا رنگ های روشن باعث می شود اتاق های کوچک بزرگتر و بازتر به نظر برسند.

از قدرت گیاهان و گل های طبیعی برای ارتقای فضای پذیرایی نباید غافل شد و می توانید با استفاده از ایده های خلاقانه گیاهان را به بهترین شکل ممکن در محیط اطراف خود با کمک این گیاهان قرار دهید.

ادامه مطلب  تصاویر انواع دکوراسیون پذیرایی سیاه و سفید مدرن و شیک

برای طراحی نورپردازی پذیرایی می توان از چراغ های مخفی، لوسترهای سقفی یا آویز، چراغ های آویز یا آویز، چراغ های سقفی و … استفاده کرد. انتخاب هر یک از این روش های نورپردازی به بودجه و نیاز شما بستگی دارد.

دکوراسیون خاص تالار پذیرایی دکوراسیون مدرن تالار پذیرایی دکوراسیون خاکستری سالن پذیرایی نورپردازی سالن پذیرایی دکوراسیون مدرن برای سالن پذیرایی دکوراسیون پذیرایی شیک دکوراسیون پذیرایی در رنگ روشن دکوراسیون پذیرایی شیک طراحی داخلی سالن پذیرایی کوچک

در این مطلب توجه شما را به مدل طراحی اتاق پذیرایی کوچک جلب کرده ایم که امیدواریم با ایده گرفتن از این روش ها بتوانید دکوراسیونی بی نظیر برای پذیرایی کوچک منزل خود طراحی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا