طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اتاق کودک با کمترین هزینه و ایده های جذاب و ارزان

با توجه به افزایش هزینه خرید موجودات زنده، باید در نظر داشته باشید دکوراسیون اتاق کودک با نازلترین قیمت بود. امروزه افزایش هزینه ها، خانه های کوچک یا نگرانی در مورد حمل وسایل به خانه های اجاره ای می تواند دلایلی باشد که والدین تصمیم می گیرند برای مهد کودک هزینه کمتری بپردازند. اتاق کودک پر از اسباب بازی های غیر ضروری است که قیمت های بالایی هم دارند. با حذف آنها و یا تعویض آنها با وسایل مورد نیاز با قیمت مناسب تری بار این هزینه ها از دوش والدین برداشته می شود. چند ایده کاربردی برای چیدمان و تزیین اتاق نوزاد و کودک با نازلترین قیمت و روش های عملی برای تجهیز اتاق کودک با وسایل ارزان قیمت برای آینده با این قسمت دکوراسیون اتاق کودک تراس مگ همراه باشید.

دکوراسیون اتاق کودک با کمترین هزینهدکوراسیون اتاق کودک با کمترین هزینه

آنچه در این مقاله خواهید آموخت:

جابجایی تخت در دکوراسیون مهد کودک با کمترین هزینه

کافی است نگاه خود را در دکوراسیون داخلی کمی تغییر دهیم تا بتوانید بسیاری از عناصر غیر ضروری را به راحتی حذف کنید. به عنوان مثال تخت یکی از وسایل مهد کودک است که به راحتی می توانید آن را جدا کنید. برای این کار کافی است تخت یا تشک را در گوشه اتاق قرار دهید و آن را با بالش ها و کوسن های رنگارنگ تزئین کنید. برداشتن تخت با روش مونته سوری در دکوراسیون اتاق کودک تایید شده و تاثیرات آموزشی بسیار خوبی در استقلال کودکان دارد. برای زیباتر شدن تخت کودک می توانید پارچه های ابریشمی یا طرح های زیبا را از سقف کاذب کنار بالش آویزان کنید.

بسیاری از مدل های مختلف اتاق کودک بدون تخت و ایده های جذاب را در تراس مگ مشاهده می کنید.

جابجایی تخت در دکوراسیون مهد کودک با کمترین هزینهجابجایی تخت در دکوراسیون مهد کودک با کمترین هزینه

اتاق کودک با نازلترین قیمت و بدون تختاتاق کودک با نازلترین قیمت و بدون تخت

حذف کابینت و میزهای بزرگ

کمد اتاق کودک را می توان از اندازه های کوچک انتخاب کرد که قطعا با مدل های بزرگتر تفاوت قیمتی خواهد داشت. سعی کنید ارتفاع کابینت را با قد کودک تنظیم کنید تا بتواند به طور مستقل از آن استفاده کند. می توانید از کمدهایی هم استفاده کنید که یکی از آنها می تواند به عنوان میز تحریر استفاده شود. حتی می توانید به جای کمد از تخت خواب های کشو دار استفاده کنید که برای اتاق های کوچک مناسب است.

ادامه مطلب  صفر تا 100 دکوراسیون آشپزخانه سبک بوهو؛ 25 عکس و مدل

در دکوراسیون مهد کودک با نازلترین قیمت از کمد خلاص شویددر دکوراسیون مهد کودک با نازلترین قیمت از کمد خلاص شوید

استفاده از نیمکت در مهد کودک ارزان

نیمکت ها به عنوان عناصر چند منظوره می توانند در هزینه اتاق کودک صرفه جویی کنند. نیمکت هایی که جعبه و کف دارند را کنار دیوار قرار دهید، از قسمت های پایینی آن به عنوان کتابخانه یا فضای ذخیره سازی استفاده کنید و قسمت بالایی برای نشستن و حتی میز تحریر استفاده می شود. شما به راحتی می توانید تجهیز اتاق کودک با وسایل ارزان قیمت فقط کمی خلاق باشید…

استفاده از نیمکت در مهد کودک ارزاناستفاده از نیمکت در مهد کودک ارزان

تزیین اتاق کودک با وسایل ساده و کاردستی

برخی از وسایل مورد علاقه کودکان را می توان به راحتی و با کمترین هزینه در منزل تهیه کرد. ساخت چادر مخفی قرمز به راحتی و با وسایل کم امکان پذیر است. از چادر علاوه بر بازی و سرگرمی می توان به عنوان تخت خواب با تشک نرم و چند بالش و تکیه گاه برای خواب کودک نیز استفاده کرد. آموزش ساخت چادر بازی بچه گانه را قبلا در سایت قرار داده ایم و شک نکنید که با دیدن آن می توانید تنها با چند تکه چوب و پارچه های ساده چادر زیبایی برای کودک خود بسازید.

دکوراسیون اتاق کودک با نازلترین قیمتدکوراسیون اتاق کودک با نازلترین قیمت
عصای جادویی یکی دیگر از موارد مورد علاقه کودکان است که با یک عصا و چند رشته نخ رنگی درست می شود. تاج های تزئینی، قاب عکس مقوایی و … کارهایی است که والدین می توانند برای بازی و سرگرمی کودکان انجام دهند.

تزیین اتاق کودک با نازلترین قیمت با کرک

از دیگر وسایل بسیار کاربردی و ارزان قیمتی که می توان در اتاق کودک استفاده کرد، عثمانی و مبل کودک است. البته خرید این اقلام هزینه زیادی خواهد داشت اما قبلا آموزش ساخت مبل بچه گانه با وسایل بسیار ساده و کم هزینه را ارائه کرده ایم. همچنین می توانید با مشاهده آموزش تصویری ساخت مبل پفکی برای اتاق بچه ها یک نیمکت و صندوقچه چند منظوره بسازید و نظم بسیار خوبی را در اتاق آنها ایجاد کنید. همه آنها با مواد یکبار مصرف و بسیار ارزان ساخته شده اند.

ادامه مطلب  40 مدل و اصول مهم در دکوراسیون نئوکلاسیک پذیرایی

اتاق کودک ارزان قیمت با پفکاتاق کودک ارزان قیمت با پفک

استفاده از برچسب دیواری به جای کاغذ دیواری

کاغذ دیواری اتاق کودک علیرغم ظاهر منحصربفردش، ممکن است به دلیل هزینه بالای آن مورد استقبال همه اقشار قرار نگیرد. اما جای نگرانی نیست زیرا برچسب های دیواری می توانند یکی از تزیینات مناسب برای دیوار مهد کودک باشند. این برچسب ها که قیمت بسیار مناسبی دارند، دارای طرح های متنوعی هستند و برخی از تولیدکنندگان نیز طرح های سفارشی را اعمال می کنند. به کمک استیکرهای جذاب می توانید به راحتی اتاق کودک را با تم انیمیشن تزیین کنید و شک نکنید که فرزندانتان از این انتخاب استقبال خواهند کرد.

اتاق را با قیمت پایین و برچسب تزئین کنیداتاق را با قیمت پایین و برچسب تزئین کنید

استفاده از برچسب به جای برچسب دیواری استفاده از برچسب به جای برچسب دیواری

استفاده از هنر کودکان در طراحی مهد کودک ارزان قیمت

کودکان در مدرسه یا در اوقات فراغت خود کاردستی می سازند یا برای تزئین دیوارهای اتاق خود نقاشی می کشند. اگر نقاشی های روی دیوار اتاق کودک هنر خودش باشد، نه تنها زیبایی محیط را تضمین می کند، بلکه به کودک اعتماد به نفس می دهد و او را تشویق به پیشرفت در هنرش می کند. کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و از نقاشی ها و کاردستی ها به صورت هنرمندانه در قسمت های مختلف اتاق استفاده کنید. کاردستی های کودک یکی از بهترین گزینه ها برای تزیین دیوار مهد کودک است و ارزش زیادی دارد و نباید از آنها غافل شد.

تزیین دیوار مهد کودک با هزینه کمتزیین دیوار مهد کودک با هزینه کم

تزیین سقف مهد کودک با وسایل ارزان قیمت

به ساخت اتاقی زیبا و ارزان برای نوزادان و کودکانهمچنین می توان از آن برای تزئین سقف استفاده کرد. با چند برگ رنگی، ماه و ستاره بسازید یا تصاویر سیارات را روی سقف بچسبانید و آسمان شب را در اتاق کودک ایجاد کنید. علاوه بر این، با نمد می توانید اشکال متفاوت و جذابی ایجاد کنید و آنها را به سقف آویزان کنید. سعی کنید از رنگ بندی مناسب برای عناصر دکوراتیو در سقف استفاده کنید تا تاثیر منفی بر آرامش آنها نداشته باشد.

عکس دکوراسیون اتاق کودک با قیمت پایینعکس دکوراسیون اتاق کودک با قیمت پایین

نورپردازی ارزان برای اتاق کودک

برای زیبا و رویایی بودن اتاق کودک از نخ استفاده کنید. نخ ها را در طرح ها و اندازه های مختلف بنا به سلیقه کودک آماده کنید و در گوشه اتاق یا دور تا دور خیمه شب بازی ببندید و زیبایی اتاق او را دو چندان کنید.

نورپردازی اتاق کودک با قیمت پاییننورپردازی اتاق کودک با قیمت پایین

تزیین اتاق کودک با ریسمان و کم هزینهتزیین اتاق کودک با ریسمان و کم هزینه

وسایل بازی باید از وسایل کمک آموزشی انتخاب شوند

والدین می توانند برای کاهش هزینه های اتاق کودک و کودک به جای خرید لوازم بدون استفاده، وسایل کمک مطالعه تهیه کنید. به عنوان مثال لگو یکی از وسایل کمک آموزشی است که می توان از آن برای تزئین اتاق استفاده کرد. به عنوان مثال می توانید لگوهای قدیمی را روی دیوار قرار دهید و با آنها طرح های جذابی خلق کنید.

ادامه مطلب  نحوه عملکرد در ضد حریق، اجزا و کاربرد

از وسایل تزئینی آموزشی استفاده کنیداز وسایل تزئینی آموزشی استفاده کنید

استفاده از وسایل دور ریختنی

ظروف یکبار مصرف مانند جعبه و فنجان را رنگ آمیزی کنید و با عناصر مختلف مانند روبان یا برچسب تزئین کنید. از این ظروف زیبا می توان برای نگهداری لوازم التحریر استفاده کرد. با این روش علاوه بر صرفه جویی در هزینه، به کودکان یاد می دهید که چگونه با محیط زیست مهربان باشند و کمتر زباله تولید کنند. توجه داشته باشید که همانطور که در تزئین مهد کودک و ساخت وسایل کاربردی با هزینه کم خلاق هستید، ذهن کودک شما نیز به همان اندازه خلاق خواهد بود.

تجهیز اتاق کودک با وسایل دور ریختنیتجهیز اتاق کودک با وسایل دور ریختنی

استفاده از وسایل دور ریختنی در مهد کودکاستفاده از وسایل دور ریختنی در مهد کودک

تعویض روکش صندلی یا رنگ کردن ملافه

برای ایجاد تغییرات در اتاق کودک و متحمل شدن هزینه کمی می توانید به تعویض روکش صندلی در اتاق و یا رنگ آمیزی سرویس چوبی اتاق کودک فکر کنید. صندلی های قدیمی که در خانه دارید را رنگ آمیزی کنید و با نقاشی های ساده آنها را زیباتر کنید.

مدل صندلی برای اتاق کودک ارزانمدل صندلی برای اتاق کودک ارزان

طراحی سبک مینیمال

به دکوراسیون ارزان برای اتاق کودک و کودک می توانید اتاق را به سبک مینیمالیستی بچینید. در سبک مینیمالیستی، جایی برای شلوغی و چیزهای زیاد وجود ندارد. یک اتاق ساکت و ساده علاوه بر کاهش هزینه ها زیباست.

چیدمان ساده و کم هزینه اتاق کودکچیدمان ساده و کم هزینه اتاق کودک

یک وسیله جانبی درست کنید

با استفاده از توپ های پلاستیکی و مقداری نخ و یک سبد کوچک بادکنک درست کنید و به سقف اتاق وصل کنید. آموزش های زیادی در اینترنت برای ساخت لوازم جانبی مختلف با وسایل دور ریختنی وجود دارد و می توانید از آنها استفاده کنید. با ایده هایی برای دکوراسیون چوبی مهد کودک می توانید بسیاری از لوازم زیبا و جذاب را با کمترین قیمت بسازید.

اکسسوری اتاق کودک با نازلترین قیمتاکسسوری اتاق کودک با نازلترین قیمت

ایده طراحی اتاق کودک کم هزینهایده طراحی اتاق کودک کم هزینه

یک قفسه درست کنید

همیشه لازم نیست برای اتاق بچه قفسه بخرید. بهتر است قفسه های خود را از کشوهای کمد لباس قدیمی، جعبه میوه و امثال آن بسازید و آنها را در رنگ های مختلف رنگ آمیزی کنید و روی دیوار نصب کنید.

استفاده از قفسه دست ساز در اتاق کودک با هزینه کماستفاده از قفسه دست ساز در اتاق کودک با هزینه کم

فرش 40 تکه در مهد کودک را فراموش نکنید

برای داشتن اتاقی بسیار جذاب با کمترین هزینه برای کودکان می توانید خودتان یک فرش چهل تکه بدوزید. چند تکه پارچه رنگی جذاب انتخاب کنید و با طرح و چیدمان دلخواه کنار هم بچینید و به هم گره بزنید. تا حد امکان سعی کنید پارچه ها دارای طرح های عروسکی با رنگ های جذاب و متناسب با روحیه کودکان باشند.

فرش چهل تکه برای تزیین اتاق کودکفرش چهل تکه برای تزیین اتاق کودک
سایر ایده های کاربردی برای تزیین اتاق کودک با نازلترین قیمت موارد زیر ممکن است مشخص شود:
به جای خرید قفسه و قفسه برای نگهداری عروسک ها، از تورهای کنفی یا پارچه های زیبا استفاده کنید و در گوشه های دیوار طاقچه های کوچک بسازید.

ایده تزیین اتاق کودک با قیمت پایینایده تزیین اتاق کودک با قیمت پایین

ایده چیدمان اتاق کودک با نازلترین قیمتایده چیدمان اتاق کودک با نازلترین قیمت

با استفاده از چند ابزار ساده یک گیره لباس کودک زیبا درست کنید.

رگال برای یک مهد کودک ارزان قیمترگال برای یک مهد کودک ارزان قیمت

مدل اتاق کودک با قیمت ارزان و سادهمدل اتاق کودک با قیمت ارزان و ساده
تا کنون سعی شده دکوراسیون اتاق کودک با نازلترین قیمت آیا داشته اید به نظر شما چگونه می توان اتاق کودکان را کاربردی و زیبا کرد و در عین حال هزینه کمی برای آنها صرف کرد؟ نظرات خود را در کادر زیر با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا