طراحی دکوراسیون داخلی

خرید چراغ سقفی روکار و توکار و تأسیسات ساختمانی

بعد از مدت زمان زیادی و پس از ساخت اسکلت ساختمان و قد علم کردن آن، تصور می کنید شاید حجم زیادی از کار را انجام داده اید؛ اما تازه ریزه کاری های زمان بر شروع می شود! باید خرید ابزار تأسیسات آب، گاز، برق، چراغ سقفی روکار و توکار، لوله پولیکا، سیم آرت و… را انجام دهید. ابزار خوب برای سیستم برق ساختمان بسیار مهم و حیاتی هستند. برق کشی ساختمان کاری حرفه ای است که باید با حساسیت بالا انجام گیرد. بهترین ابزار برای این تأسیسات باید در نظر گرفته شود تا سال های طولانی بدون هیچ مشکلی وظیفه خود را انجام دهند. برخی از مهم ترین تأسیسات ساختمانی مربوط به برق در ادامه بررسی می شوند.

 

سیم ارت و وظیفه آن در ایمنی وسایل و ساختمان

سیم ارت در اصل برای تخلیه جریان الکتریسیته اضافی به زمین مورد استفاده قرار می گیرد. در لوازم برقی علاوه بر سیم هایی که جریان برق را در دستگاه انتقال می دهند، سیم روکش دار ارت هم وجود دارد تا در صورتی که بار اضافه وجود داشته باشد، آن را از دستگاه خارج کرده و با اتصال به زمین خنثی کند. بدین صورت از بروز مشکلاتی مانند اتصال الکتریکی جلوگیری می شود. علاوه بر دستگاه های برقی، در ساختمان های بزرگ هم از این سیم استفاده می شود تا جریانات اضافی الکتریکی را خنثی کند. معمولاً بعد از خرید سیم ارت روکش دار، آن را به یک میله در چاه ارت متصل می کنند تا وظیفه خود را به طور استاندارد انجام دهد. قیمت سیم ارت با توجه به کاربردی که دارد متفاوت است و خرید ارت مسی معمولاً برای ساختمان ها کاربرد دارد. خرید سیم مسی با روکش های عایق، انتقال الکتریسیته را به صورت ایمن انجام می دهد.

ادامه مطلب  30 مدل تزیین و دکوراسیون اتاق خواب دخترانه اسپرت جذاب و شیک

فروشگاه الِ لامپ | سیم ارت 35 * 1

سیم ارت مسی

لوله پلیکا برق چه خصوصیاتی دارد؟

یکی دیگر از ابزارهایی که در ساختمان سازی و تأسیسات مورد استفاده قرار می گیرد، لوله پلیکا برق کشی است. خرید و فروش لوله پلیکا برق در حجم زیادی صورت می گیرد. لوله پلیکای برق در قطرهای مختلفی تولید می شود و برای عبور کابل های برق، فیبر نوری، کابل های مخابراتی و… مورد استفاده قرار می گیرد. این لوله ها معمولاً از پی وی سی ساخته شده اند و با گرم کردن می توان آن ها را خم کرد. همچنین اتصالات هم با چسب زدن به همدیگر انجام می شود و کاملاً روی همدیگر فیکس می شوند. مرکز فروش عمده لوله پلیکا برق ساختمان به متقاضیان، این امکان را می دهد تا خرید لوله پلیکا برق را از انواع مختلف در مرکز خرید لوله پلیکا تهران انجام دهند. امکان خرید لوله پلیکا ارزان با قیمت مناسب و به صورت عمده نیز فراهم شده است.

لوله پلیکا ارزان(نیمه قوی) - پارسی پایپ

انواع لوله پلیکا برق

انواع چراغ سقفی روکار و توکار با طرح های متنوع

تقریباً آخرین مرحله برق کشی ساختمان، خرید چراغ روکار و چراغ توکار است. بسته به این که طراحی داخلی ساختمان را چگونه در نظر گرفته اید، می توانید با خرید چراغ سقفی توکار یا خرید چراغ خطی روکار و سایر طرح ها، کار را به پایان ببرید. این که سراغ خرید چراغ سقفی روکار بروید یا خرید چراغ توکار را در برنامه خود قرار دهید کاملاً بسته به سلیقه و طراحی داخلی ساختمان است. از نظر هزینه ها نیز قیمت چراغ روکار سقفی با قیمت چراغ توکار سقفی تفاوت زیادی با هم ندارند. اگر نوری ملایم می خواهید خرید چراغ خطی توکار و روکار برایتان مفیدتر خواهد بود. باید سعی کنید بهترین چراغ ها را بر اساس میزان نور مورد نیاز ساختمان تدارک ببینید.

ادامه مطلب  عکس روشویی دستشویی لوکس جدیدترین مدل روشویی 2024

در مراکز معتبر فروش چراغ توکار و روکار می توانید از مشاوره کارشناسان فروش در این زمینه بهره مند شوید. همچنین می توانید بر اساس طراحی داخلی ساختمان، متنوع ترین طرح ها را ببینید و طرحی را انتخاب کنید که کاملاً با فضای موجود هماهنگ است.

خرید چراغ خطی توکار 20 وات ال ای دی SMD مدل پروکسیما (9cm) گلنور|فروشگاه  مشاری - فروشگاه تخصصی محصولات روشنایی

چراغ سقفی توکار خطی

نکات خرید بهترین تأسیسات برق ساختمان

تأسیسات برق ساختمان می تواند در ایمنی ساختمان بسیار مؤثر باشد. انواع چراغ سقفی روکار و توکار کاملاً روی سقف مشخص هستند و در صورتی که مشکلی داشته باشند می توانید آن ها را سریع تر رفع کنید. با این حال اگر تأسیسات پنهان دچار مشکل شوند ممکن است ایمنی ساختمان هم به خطر بیفتد. به همین علت خرید لوله پلیکا، سیم ارت روکش دار و مواردی از این قبیل باید از مراکز معتبر و با کیفیت بالا تهیه شوند.

در مراکز خرید لوله پلیکا اصفهان، تهران و دیگر شهرستان ها، باید ابزار طبق استانداردهای مهندسی برق در اختیار کاربر قرار داده شوند. همچنین قیمت چراغ توکار خطی، چراغ های روکار، قیمت لوله پلیکا و دیگر ابزار باید بر اساس کیفیت محصول باشد تا هزینه اضافی پرداخت نکنید.

برندهای خوب را برای خرید تأسیسات در نظر بگیرید. حتی اگر برای خرید یک محصول باکیفیت هزینه بالاتری را پرداخت کنید، باز هم در هزینه های طولانی مدت خود صرفه جویی کرده اید. از طرفی در این تأسیسات حساس، استفاده از محصولات با کیفیت پایین ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به بدنه ساختمان و حتی ساکنین وارد کند.

با توجه به این که فروش عمده لوله پلیکا، سیم ارت و دیگر ابزار باعث می شود تا هزینه کمتری توسط مشتری پرداخت شود، این گزینه خرید می تواند به شما کمک کند تا هزینه زیادی را در حین ساخت و ساز صرفه جویی کنید.

ادامه مطلب  دکوراسیون اتاق خواب به سبک گرانج؛ اتاق مورد علاقه نسل زد

تأسیسات برق ساختمان را از کجا خریداری کنیم؟

پیدا کردن یک مرکز معتبر برای خرید چراغ سقفی روکار و سایر تأسیسات برق کشی اهمیت دارد. امرصنعت یکی از بهترین مراکزی است که در این زمینه فعالیت می کند. مشاوران عامر صنعت به خریداران این امکان را می دهند تا از مشاوره کارشناسان حرفه ای برخوردار شوند و بهترین انتخاب را داشته باشند. همچنین در آمرصنعت علاوه بر این که کیفیت محصولات کاملاً تضمینی است و نگرانی از بابت اصل و مرغوب بودن آن ها ندارید، قیمت محصولات نیز کاملاً متناسب با کیفیت تعیین می شود. به همین علت است که همیشه رضایت بالای مشتریان را به همراه داشته اند و جزو بزرگ ترین و خوش سابقه ترین مراکز فروش معتبر تأسیسات برق محسوب می شوند. در هر کجای کشور که باشید، می توانید بهترین لوازم و ابزار را با کیفیت بالا و در اسرع وقت خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا