رپورتاژ آگهی

خرید تابلو چراغ دار و تابلو نوری از فروشگاه معتبر

خرید تابلو چراغ دار و تابلو نوری از فروشگاه معتبر

امروز دیگر اهمیت دکوراسیون برکسی پوشیده نیست، این دکوراسیون شامل منزل، اتاق خواب و کودک و محل کار ما در بر گرفته است که یکی از مهم ترین ابزار برای طراحی یه دکوراسیون شیک و زیبا انتخاب یک تابلو مناسب برای آن است.

امروز که تابلو های نوری و چراغ دار جای تابلو های قدیمی را در ایران گرفته اند و در انواع مدل های تابلو چراغ دار، ساعت چراغ دار و تابلو های نئون در بازار وجود دارند، قطعا خرید از فروشگاه معتبر و یا حتی تولیدی اهمیت زیادی دارد، زیرا ممکن است در فروشگاه های فرعی کارهای بی کیفیت و محدودی را بتوان خرید کرد. از همین رو در این مقاله به معرفی تنها کارخانه تولیدی محصولات چراغ دار با نام “ظهور” می پردازیم.

انواع محصولات چراغ دار و نوری

تابلوها به عنوان یک عنصر مهم در دکوراسیون، توانایی ایجاد تغییرات چشمگیری در فضا را دارند. با افزودن عمق و ابعاد و طرح، اعطای هویت و سلیقه شخصی، ایجاد تعادل و هماهنگی در دکور بی وجود می آورد.

باتوجه به این موضوع که طرح و رنگ بسیار مهم است، کارخانه ظهور به عنوان تنها تولید کننده محصولات اورجینال تابلو چرغ دار و نوری در ایران به شما معرفی میکنیم که محصولاتی دارای 1 تا 3 سال گارانتی همراه با 5 سال خدمات پس از فروش است.

این کارخانه که از سال 1391 شروع به کار کرده است دارای بیش از 1500 طرح و 5000 هزار محصول برای همه سلایق است که البته به تازگی سایت خود را هم راه اندازی کرده است و در این سایت ذکر کرده است که محصولاتش حتی در برابر مواد شوینده ای مثل وایتکس هم مقاوم هستند و این جزو گارانتی محصول اش است.

به صورت خلاصه محصولات این کارخانه شامل انواع تابلو های چراغ دار، انواع تابلو های نوری، انواع ساعت چراغ دار، انواع تابلو های نئون، انواع تابلو های شب خواب، انواع تابلو های بکلایت است و برای تمام سنین کودک، نوجوان، جوان و بزرگسالان محصولات خود را تولید می کنند.

ادامه مطلب  مسمومیت گازی بحث داغ این‌روز‌ها

این نکته در نظر داشته باشید که همواره برای خرید هر کالایی به دنبال کالای اصلی و اورجینال باشید. زیرا خرید کالای تقلبی و بی کیفیت قطعا هزینه ها را دوبرابر خواهد کرد که برای همین در این مقاله ما به معرفی تنها کارخانه تولیدی تابلو های چراغدار و نوری پرداختیم.

تابلو نئون طرح دار

جالب بدونید تابلو های چراغ دار و نوری هم می توانند از برق شهری تغذیه کنند و هم از باطری قلمی برای روشنایی استفاده کنند و طبق گفته سایت کارخانه قابلیت تولید حتی با عکس سفارشی هم دارند و از همه جالب تر برای همه سلایق محصول دارند از فضای منظره و شهری گرفته تا ماشین و موتور، از انواع چهره و شخصیت تا انواع نوشیدنی و غذا و …. که اگر بخواهید بیشتر با این محصولات آشنا شوید بهتر است به صفحه معرفی اجمالی انواع محصولات چراغ دار، تابلو نوری، ساعت چراغ دار و تابلو نئون سر بزنید و به عنوان فروشگاهی معتبر می توانید از همین فروشگاه به قیمت کارخانه و با خیال راحت خرید خود را ثبت کنید.

کارخانه های تولیدی معمولا قیمت بسیار پایین تری از بقیه فروشگاه ها برای مشتریان خود قرار می دهند و پاسخگویی بیشتری هم دارند. زیرا معمولا به دلیل داشتن مشتریان زیاد دارای سیستم مشتری مداری خوبی هستند.

البته که یکی از مهم ترین عوامل برای بررسی معتبر بودن هر کارخانه ای قدمت آن است و صحبت های بازاریان در مورد این کارخانه که باتوجه به همین دو موضوع، این کارخانه و برند “ظهور” خدمت شما معرفی شده است.

A clock with roman numerals
Description automatically generated

ساعت چراغ دار نسل جدید ساعت در ایران

ساعت چراغ دار یکی از محصولات جدید این کارخانه است که ادعا دارند موتور با کیفیت و بی صدا برای آن استفاده شده است ولی ایده ای بسیار جالب همراه خود دارد، این ساعت با این ویژگی جذاب قابلیت استفاده در شب و روز را در هر مکانی دارد، برای مثال فرض کنید در سالن از این نوع ساعت چراغدار استفاده کرده اید و در نیمه شب در فضای تاریک وارد سالن می شوید، علاوه بر شب خواب بودن ساعت و روشنایی به اندازه آن در شب، نور ال ای دی به شما کمک خواهد کرد تا نور بتوانید ساعت را به خوبی متوجه شوید. این ساعت های چراغ دار علاوه بر طرح های زیادی که دارند قابلیت تولید با عکس سفارشی را هم دارند و البته که هم با قاب مستطیل و هم قاب دایره ای در رنگ های مشکی و سفید قابلیت تولید دارند که این ویژگی بسیار جالب است.

ادامه مطلب  نحوه تعویض روغن موتور پمپ

از ویژگی های مثبت این محصول که در سایت سازنده ذکر شده است می توان از گارانتی 1 سال محصول نام برد، همچنین ارسال با پست، تیپاکس و باربری از روش های ارسال این کارخانه است.

رنگ عدد های این ساعت ها به رنگ نقره ای و طلایی است و در مدل مستطیل برای اعداد از چاپ های گرافیکی استفاده شده است با جلوه ای بسیار زیبا و جذاب در تصویر قابل مشاهده است.

موارد استفاده از ساعت چراغ دار:

  • اتاق خواب کودک
  • اتاق زوجین
  • سالن منزل
  • محل کار
  • راهرو و لابی هتل و ساختمان ها
  • نمایشگاه های خودرو
  • مدارس و فضاهای آموزشی
  • فضاهای ورزشی و سالن ها
  • تالار ها و محل های سمینار
  • پاساژ ها و محل های تجاری

تابلو نوری برای همه سلایق

یکی از جذابیت های محصولات چراغ دار و نوری درک تمام سلیقه هاست به این معنی که چه برای اتاق خواب کودک دنبال تابلو شب خواب هستید و یا برای فضای کاری خود مثل نمایشگاه ماشین یا حتی رستوران دنبال تابلوی مناسب هستید به جای درستی شما را معرفی کردیم و این به این معنی است که این کارخانه با نام برند “ظهور” برای سلیقه همه مشتریانش محصول تولید کرده است. به این عدد توجه فرمایید. 5000 محصول در این کارخانه تولید می شود که واقعا قابل توجه است.

تابلو نوری

تابلو نوری توسط کارخانه سازنده به عنوان تابلو هایی که پشت تصویر چاپ شده بر روی پارچه از ال ای دی استفاده می شود یاد کرده است و ذکر شده است که بسته به هر تصویر از رنگ و مدل های مختلفی استفاده شده است که بسیار جذاب است. البته این محصول به عنوان تابلو چراغ دار و تابلو شب خواب، تابلو برقی هم شناخته می شود.

ادامه مطلب  راهنمای انتخاب و سفارش کفشور خطی استیل

ساعت چراغ دار

ساعت های چراغ دار نسل جدید ساعت های لاکچری و مدرن در ایران است که پس زمینه ساعت که می تواند با قاب دایره ای یا قاب مستطیل تولید شده باشد. ال ای دی هایی بسیار زیبا و رنگارنگ متناسب با تصویر جایگذاری شده است و همین امر باعث می شود ساعت در روز و شب قابلیت استفاده داشته باشد و همچنین بسیار زیبا تر از یک ساعت معمولی به نظر برسد.

تابلو نئون طرح دار

تابلو نئون طرح دار به نسل مدرن نئون های قدیمی گفته می شود که به صورت زنده تر تابلو ساخته می شود و از نئون بین تصاویر استفاده می شود که این فاصله به وسیله سی ان سی داخل تابلو انداخته می شود و نئون بین این قسمت جایگذاری می شود. البته که جذابیت این مدل باتوجه به جدید بودندش بسیار چشم نواز است.

برای مشاهده همه محصولات تابلو نوری و چراغ دار می توانید به این لینک سر بزنید.

صفحه اینستاگرام مرتبط با تابلو های چراغ دار و نوری هم در این قسمت برای شما در نظر گرفته شده است به آدرس: https://www.instagram.com/tablo_khab_3d

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا