اجزای چیدمان و دکوراسیون

جای مناسب جاکفشی در خانه کجاست؟

با توجه به کمبود فضا در آپارتمان های مدرن، گاهی اوقات یافتن جای مناسب برای جاکفشی مشکل ساز می شود تا جایی که ممکن است فرد از خرید آن صرف نظر کرده و آن را به کلی ممنوع کند. در چنین شرایطی، آدم با کوهی از کفش‌های مختلف می‌ماند که جای مناسبی برای گذاشتن آن‌ها وجود ندارد. حالا باید چه کار کنیم؟ چگونه کفش های خود را بچینیم یا چگونه جای مناسبی برای جاکفشی پیدا کنیم؟

نگران نباشید، اعضای تیم تراس مگ اینجا هستند تا بهترین پاسخ های تخصصی را به سوالات شما در مورد محل مناسب جاکفشی در خانه های مختلف با طرح ها و اندازه های مختلف ارائه دهند. برای یافتن بهترین ایده ها در این زمینه، این مقاله را تا انتها بخوانید.

جاکفشی در خانه

کفش را کجا بگذاریم؟

کفش ها فقط یک پوشش نیستند، بلکه بخشی از زبان بدن شما هستند، چرا که نحوه راه رفتن و حرکت شما کاملا تحت تاثیر کفش های شماست، بنابراین مراقبت و انتخاب مکان مناسب برای آن ها یکی از وظایف اصلی شماست.

جاکفشی ها بهترین مکان برای نگهداری و نگهداری از کفش ها هستند، اما جای گذاشتن جاکفشی در خانه های فعلی دغدغه ذهنی بسیاری از افراد است. برخی از افراد با کمبود جا برای قرار دادن جاکفشی مواجه هستند و برخی نمی توانند مناسب ترین گزینه را برای قرار دادن جاکفشی در چند مکان انتخاب کنند.

معمولا ورودی خانه بهترین مکان برای قرار دادن جاکفشی است اما به شرطی که فضای کافی برای آن وجود داشته باشد! وجود جاکفشی در ورودی منزل از بی احتیاطی و بهم ریختگی جلوگیری می کند و جلوه زیبایی به خانه می بخشد. حتی استفاده از جاکفشی که علاوه بر کفش قابلیت نگهداری لباس، کیف، چتر و … را نیز دارد، زیبایی و کارایی این ناحیه را افزایش می دهد.

اما در برخی از خانه ها به دلیل ضعف سیستم نقشه کشی و یا کمبود فضای کافی، اساسا فضایی به نام ورودی وجود ندارد، برای یافتن جای مناسب برای جاکفشی در این خانه ها باید به دنبال موارد خاص تری باشید. ایده ها. برای چنین خانه هایی در صورت مناسب بودن مکان از نظر پلان و متراژ می توانید یک جاکفشی زیبا، خاص و مناسب انتخاب کنید در غیر این صورت بهتر است جاکفشی را بیرون از خانه قرار دهید.

ادامه مطلب  گل آرایی حرفه ای با 4 قدم ساده

جاکفشی آپارتمانی با کفش

اگر پیدا کردن جای مناسب برای جاکفشی برایتان سخت است یا از آن دسته افرادی هستید که می خواهید ایده های منحصر به فردی داشته باشید، به جای خرید جاکفشی و قرار دادن آن در قسمتی از خانه، دیوار مناسبی را انتخاب کنید. قسمت ورودی و از یک طراح با تجربه بخواهید که یک جاکفشی روی آن طراحی کند. در این صورت می توانید مورب، نیم دایره یا … داشته باشید.

فضای اضافی ورودی یا عدم تطابق دیوارها در این مناطق را دست کم نگیرید. اگرچه خرید جاکفشی مناسب برای این مناطق کمی سخت به نظر می رسد، اما طراحی و سفارش جاکفشی مناسب برای این مناطق بسیار زیبا و کاربردی است. اگر عرض پناهگاه یا فضای اضافی شما کم است، می توانید یک جاکفشی طراحی کنید که کفش ها را در کنار آن قرار دهید.

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای ورودی های باریک، جاکفشی هایی است که کفش ها به صورت مورب در آن قرار می گیرند. این جاکفشی ها جدا از استفاده از فضا هیچ مشکلی در سفر ایجاد نمی کنند.

یک جاکفشی در دیوار برای وسایل اضافی

جاکفشی اضطراری

ممکن است عمق فضای ورودی یکسان را نداشته باشید، یا باز بودن در ورودی، قرار دادن جاکفشی در آن قسمت را دشوار می کند. در چنین شرایطی کفش را کجا بگذاریم؟

خوشبختانه هنوز جای نگرانی وجود ندارد، طراحی جاکفشی با عمق متغیر (عمق کم در کنار درب ورودی و عمق بیشتر در داخل خانه) نه تنها یک ایده منحصر به فرد و خاص برای استفاده بهینه است. از فضا، بلکه دکوراسیون منحصر به فردی را در محوطه ورودی شما ایجاد می کند. برای چیدمان کفش در این گونه جاکفشی ها، بهتر است کفش های بچه گانه کوچک را در قسمت کم عمق و کفش های بزرگتر را در قسمت های عمیق قرار دهید. یا کفش های خود را به صورت افقی در مناطق کم عمق قرار دهید.

ادامه مطلب  راهنمای خرید درب شیشه ای، نکات کلیدی و انتخاب بهترین مدل

محل جاکفشی در خانه

آپارتمان های یکنواخت!

اگر در شرایطی جای مناسبی برای جاکفشی در داخل خانه وجود ندارد جاکفشی را کجا قرار دهیم؟

قرار دادن جاکفشی در بیرون از خانه یا زیرزمین ساختمان های مسکونی، نقض حقوق همسایگان است. اما اگر در داخل خانه جای مناسبی برای کفش وجود نداشته باشد، چاره ای نیست، زیرا گذاشتن کفش و پراکنده شدن آن در جلوی در، نه تنها این مکان را زشت می کند، بلکه باعث اختلاف خانوادگی نیز می شود.

در چنین شرایطی، بهترین کاری که می توانید انجام دهید خرید جاکفشی یکسان برای همه ساکنان یا ساکنان همسایه در یک طبقه است. در این صورت وجود جاکفشی های هم شکل و هم رنگ بر جذابیت و وقار ساختمان می افزاید.

جاکفشی بیرون از خانه

نظر فنگ شویی در مورد مکان مناسب برای جاکفشی

از نظر فنگ شویی محل صحیح جاکفشی در غرب و جنوب غربی خانه است و قرار دادن جاکفشی در شرق، شمال و شمال شرق به هیچ وجه توصیه نمی شود. اگر ورودی خانه شما شمال یا شرق است بهتر است جاکفشی را نزدیک این قسمت قرار ندهید و اگر این امکان وجود ندارد آن را بیرون از خانه قرار دهید.

اگر ورودی خانه شما کوچک است، جاکفشی را در ورودی قرار ندهید، زیرا ورودی دری است که در اولین لحظات ورود مهمان و میزبان، آرامش و حس خوبی ایجاد می کند.

اگر فضای کمی در خانه دارید، سعی نکنید جاکفشی را در اتاق خواب نگه دارید. گاهی اوقات انرژی منفی ناشی از کفش می تواند بسیار شدید باشد.

قرار دادن جاکفشی در آشپزخانه یا مکانی نزدیک به آن در نهایت به سلامت افراد خانه منجر می شود و انعکاسی زشت در دکوراسیون داخلی منزل شما ایجاد می کند.

ادامه مطلب  پنل اکوستیک از کجا بخریم؟

قرار دادن جاکفشی در فضاهای باز و بدون سایبان باعث کاهش عمر آن می شود. زیرا نور خورشید و ورود رطوبت و رطوبت و یا حتی بدتر از آن برف و باران هر نوع جاکفشی «MDF، چوبی، پلاستیکی و حتی فلزی» را تحت تأثیر قرار می دهد.

جاکفشی در ساختمان های مسکونی با دکوراسیون

نکات ظریف اما مهم برای انتخاب جاکفشی

بهتر است از جاکفشی های درب دار استفاده کنید زیرا وقتی کفش های خود را روی قفسه یا جاکفشی های بدون در قرار می دهید، جریان هوای اطراف آن گرد و غبار ریز روی کفش شما جمع می کند و از طرفی بوی نامطبوع کفش را به محیط اطراف پخش می کند. .

همچنین جاکفشی های درب دار، چیدمان نامرتب برخی از کفش ها یا اشکال کثیف و نامرتب و انواع دیگر و همچنین دکور زیباتری برای دکوراسیون شما ایجاد می کند.

امروزه انواع جاکفشی در طرح ها، رنگ ها و سبک های مختلف تولید می شود و در هنگام خرید بهتر است گزینه ای را انتخاب کنید که از نظر رنگ و سبک با سایر عناصر و عناصر دکوراسیون شما هماهنگی لازم را داشته باشد.

اگر قصد خرید جاکفشی زیبا و مناسب را دارید می توانید با محصولاتی شیک و منحصر به فرد به ویترین فروشگاه مراجعه کنید و در قسمت جاکفشی انواع و اقسام جاکفشی های لوکس و مدرن را مشاهده کنید و مناسب ترین ها را برای دکوراسیون خود انتخاب کنید. .

جاکفشی از شیک اند تک بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا