دکوراسیون اتاق خواب

تزیین اتاق دخترانه بدون تخت خواب باید به این شکل انجام شود!

آیا اتاقی در خانه دارید که به فکر مرتب کردن آن نباشید؟ شاید قصد خرید تخت نداشته باشید و بخواهید روند دکوراسیون اتاق خواب ساده بدون تخت را امتحان کنید! اگر از آن دسته افرادی هستید که به سبک دکوراسیون مینیمال و ساده علاقه مند هستید، حتما به دکوراسیون اتاق بدون تخت فکر کرده اید.

ما به شما کمک می کنیم تا اتاقی به این سبک ترتیب دهید! پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا راهنمای کاملی در مورد نحوه چیدمان اتاق خواب بدون تخت با شما به اشتراک بگذاریم. با رعایت نکات زیر از جذابیت دکوراسیون اتاق خود شگفت زده خواهید شد.

 

 

 

انتخاب سبک دکوراسیون؛ اولین قدم چیدمان اتاق خواب ساده بدون تخت

اولین کاری که برای تزیین یک اتاق خواب ساده و بدون تخت باید انجام دهید، تعیین سبک دکوراسیون اتاق است. معمولا با خرید تخت، سبک کلی دکوراسیون اتاق مشخص می شود; اما هنگام چیدمان اتاق بدون تخت، از آنجایی که از تخت استفاده نمی کنید، باید عناصر اساسی دیگر مانند پرده، فرش و عناصر تزئینی بزرگ به همان سبک را انتخاب کنید.

برای تزیین اتاق خواب بدون تخت می توانید سبک های دکوراسیون مینیمال، بوهو، مدرن یا سنتی را با توجه به سلیقه خود در نظر بگیرید; سپس با توجه به سبک مورد علاقه خود به خرید وسایل تزئینی ادامه دهید. اگر می خواهید اتاق را به اتاق کار یا مطالعه تبدیل کنید، حتما میز مطالعه متناسب با سبک دکوراسیون اتاق بخرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب  کاغذ دیواری اتاق خواب پسرانه [300+ مدل خیره کننده]

 

 

در تزیین اتاق بدون تخت خواب، جایی را برای خواب در نظر بگیرید

وقتی به تزئین اتاق بدون تخت فکر می کنید، ممکن است فراموش کنید که به مکانی برای خوابیدن فکر کنید. اگر حداقل به یک تشک برای خوابیدن نیاز دارید. هزاران ایده جذاب برای تزیین اتاق خواب بسیار ساده بدون تخت وجود دارد; به عنوان مثال، می توانید به سادگی یک تشک طبی بخرید و آن را روی زمین قرار دهید. با این کار، در حالی که تقریباً نصف قیمت تخت دو نفره یا یک نفره را پرداخت می کنید، مکان مناسبی برای خواب دارید.

برای اینکه تشک مستقیماً روی زمین قرار نگیرد، تخته های چوبی یا جعبه های قانونی را به اندازه ابعاد تشک زیر آن قرار دهید. علاوه بر تشک، می توانید مبل های تخت خواب شو را جایگزین تخت در نظر بگیرید. مبل ها یا کاناپه های سه تخته راحت نیز جایگزین مناسبی برای تخت هستند. در این صورت علاوه بر جای خواب، جای نشستن هم دارید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا